Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

buxus

12. 8. 2008 10:25
Vážení, hezká diskuse bez nadávek, ...

.. ale už musím běžet. Tak jen na závěr. Všechno je o toleranci a vzájemné slušnosti z obou stran. Militantní nekuřáci jsou směšní, jejich argumenty mnohdy nesmyslně přehnané; militantní kuřáci jsou schopni kouřit i v přítomnosti vlastních dětí  (natožpak těch cizích) a jejich argumenty jsou stejně nelogické - obojí svědčí o nedostatečné kultuře dotyčných.

Problém je, že se lidé nedokáží slušně dohodnout a každý akcentuje jen svá práva a zná jen tu svou pravdu. Jen bych si tipnul, že nekuřáčtí militanti nakonec vyhrají. Jednak jde o celosvětový trend a jednak u nás kuřáci představují jen 30% populace a politici rádi slyší na opatření, která je nic nestojí a které jim přinesou body u většinového elektorátu.

Přeji hezký den.

0 0
možnosti
LS

luki

12. 8. 2008 10:36
Re: Vážení, hezká diskuse bez nadávek, ...

Souhlasím, ale bohužel u mládeže jsou ta čísla jiná. Kouří stále více mladých dětí, závislými se stávají už na střední škole, někdy dřív a trafikant jim cigára zaplatí rád - chová se přeci tržně!

0 0
možnosti
PP

pavelpu

12. 8. 2008 10:12
Nekuřácké restaurace

Víte, taky jsem dříve kouřil, ale myslím, že plácáte nesmysly. Nekuřáckých restaurací moc není. Když jdu v neděli v poledne na výlet a chceme se najíst a napít, není většinou kde. Všude se kouří, přitom všude visí cedule, že v době podávání jídel se kouřit nesmí. Nemám nic proti zakouřeným barům, hulte si večer u piva jak chcete. Ale dejte prosím právo nekuřákům se v poledne najíst bez kouře.

0 0
možnosti

lachtan

12. 8. 2008 10:18
Re: Nekuřácké restaurace

No, tak já teda mám jiné zkušenosti, je to pár dní, když jsem chtěl jít na obídek s následným cigárkem, a ať jsem vlezl, kam jsem vlezl, nikde se nesmělo kouřit, až jsem to vzdal a dal si bleskové jídlo v nekuřácké hospodě :-)

0 0
možnosti
RS

Zly_Soused

12. 8. 2008 10:02
Jsem militantní nekuřák

a zatleskám až Lachtanovi zakážou v baru kouřit. Ještě bych stanovil kvótu povinného počtu maminek s kočárkem v každém baru a  dohled jestli se lachtan na malého křičícího caparta řádně usmívá.

0 0
možnosti

lachtan

12. 8. 2008 10:11
Re: Jsem militantní nekuřák

Máte bod.... :-)

0 0
možnosti
TT

tolan

12. 8. 2008 9:54
Smrdí smrdí smrdí a škodí

Nejde v žádném případě o omezování kuřáků, ale vždy kuřák obtěžuje nekuřáka. Je to o právu na čistý vzduch, na zdraví. Netvrdím, že nutně umřu o řadu let dříve, když musím sdílet prostory s bezohlednými kuřáky. Proč ale kuřáci kouří ve svých bytech z okna, případně chodí kouřit na balkon a kouř vyfukují pootevřeným okýnkem? Že by ten kouř přeci jenom nevoněl ani jim? Celá jejich rodina je kuřácká, tak proč??

0 0
možnosti
LS

luki

12. 8. 2008 10:03
Re: Smrdí smrdí smrdí a škodí

Protože i kuřáci potřebují k životu čerstvý vzduch, mají ho rádi jako my, potřebují ho k životu....jen nám ho jaksi otravují a ještě se najde pár primitivů, kteří to obhajují. ;-€

0 0
možnosti
LS

luki

12. 8. 2008 9:54
Jen bezohlednost a egoismus!

To, že kouření škodí zdraví nejen kuřákovi, ale i lidem v jeho okolí víme všichni. I autor článku. Problém je v bezohlednosti a egoismu. JÁ chci kouřit, a nikdo MĚ nesmí omezovat. Chybí obyčejná slušnost. Doma a sám si kuřte až do aleluja. Na to máte právo, ale asi jste nikdy neslyšel:Svoboda člověka končí tam, kde začíná svoboda jiného? !!!

0 0
možnosti
LM

lada222

12. 8. 2008 10:03
Re: Jen bezohlednost a egoismus!

A skodi i hluk a vyfukove splodiny a spousta dalsich veci. Uzitek, ktery z nich nekdo ma, je stejne tak soukromy, jako poteseni z koureni! A spotrebni dan plati jak automobilista, tak kurak.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

12. 8. 2008 9:47
Nezbývá než popřát autorovi

aby se co nejdříve uhulil. Něco vám kuřáci povím - smrdíte !!!! Nejen kouř, ale vy sami! Nevnímáte to, protože máte porušený čichový a chuťový vjem. Ale je to tak - SMRDÍTE :-©

0 0
možnosti
LM

lenkami

12. 8. 2008 9:22
Karma!!!

Jsem nekuřačka, kouř z cigaret mi děsně smrdí, tak se mu prostě vyhýbám. A když už do zakouřeného prostoru lezu (mimochodem, taky občas ráda v noci do báru..), tak to beru tak, že to tam patří. Mnohem víc mi vadí, když někde řvou malí haranti. To si radši zalezu do kuřáckého koutku ;-D;-D. Prostě svoboda vážení, svoboda je nejcennější co máme!!!

0 0
možnosti
LM

lada222

12. 8. 2008 9:42
Re: Karma!!!

Ano, svoboda je to nejcennejsi co mame.R^

0 0
možnosti
SW

boo-beek

12. 8. 2008 8:52
Jo :)

Super, jako kurak dekuju za zastani :)

Jo, zapomnel bych - jsem kurak, ale ohleduplnej, nekourim na zastavkach, nekourim tam, kde jsou maly deti, vajgly neodhazuju na zem... I presto mi tu a tam nahodni kolemjdouci nebo treba lidi od vedlejsiho stolu v restauraci davaji velmi zretelne najevo, jakej jsem to povl... Z toho protikurackeho tazeni uz mi zacina bejt smutno :(

0 0
možnosti
LM

lada222

12. 8. 2008 9:51
Re: Jo :)

Tak nebud smutnej:-). Sam predkladatel protikurackeho zakona uz zmeknul, takze vysledek bude ten, ze rozhodnuti o tom, zda se smi kourit, bude plne na vuli provozovatele. Jen u vchodu bude muset byt zretelne oznaceni, zda jde o podnik kuracky nebo nekuracky.

0 0
možnosti
ZB

khonsun

12. 8. 2008 8:44
Asi by se dalo

dokazat, ze pan farar, ucitel, lekarnik, kteri zasli v nedeli odpoledne na pivo, verzinko a pokec do hospody, udelali pro sve zdravi plus. Asi to tedy neni o tom, zda pit, kourit, jist bucek ci zrni, ale o tom kolik. A vo tom to je.

0 0
možnosti
MB

buxus

12. 8. 2008 8:34
Tohle je stokrát omleté téma

... se stále stejnými argumenty - viz bůček a se stále stejnými vadami v logice (milovníci bůčku necpou těm, kteří ho nechtějí na potkání do krku).

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.