Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zivan

paypal

To mi pripomina reseni problemu s podporou PayPal :) Jedina klika je, ze to skoro pokazde dostane nekdo jiny, takze staci dokola posilat a cekat na toho jednoho, ktery tomu rozumi :D

0/0
30.7.2009 15:01

mihl

Souhlas

Naprosto souhlasím.

Stejnou situaci jsem si protrpěl před šesti roky. Přestěhování jsem řešil kabeláž, více jak půl roku předem. S nechápajícími "telefonisty", po potřebném proklikání, jsem se pak celý měsíc nemohl také dohodnout. Podařilo se mi úskokem získat číslo na technika, s kterým jsem vše dořešil. 

2. Již delší dobu chci změnit mobilní připojení k internetu. Od jedné "telefonistky" se dozvím, že rychlost mě zaručuje 1Mb, od druhé, že stačí jedna čárka, neboť síla signálu nemá vliv na rychlost, od třetí že rychlost nezaručuje, od další že pokrytí si najdu na w..(ale tam rychlost v potřebném místě stejně není!), od další že tam rychlost není, ale pokrytí je stoprocentní a když řeknu, že jsem si Axesstel půjčil a signál tam není, tak mi desátá řekne, že to není možné, ať si natáhnu anténu.

To je opravdu radost: "Mobilní" připojení s půlmetrovou anténou a čtyřmi dalšími kabely! Po změření rychlosti rychlost ne 1Mb, ale 36kb domů a 46kb ven.

0/0
8.7.2009 0:13

swiss111

priklad absolutne neschopneho mamagementu

management predstira ze je plati a on predstiraji praci. Prilad znicene firmy na zaklade uspor.

0/0
7.7.2009 15:15

inters

Vážený pane nejen s blbcem

Při čtení Vašeho článku, jsem se dobře bavil.. a hned se mi vybavilo moje martýrium s pojišťovnou.. říkejme jí třeba česká..Byla mi způsobena škoda na vozidle. Viník vše nahlásil, já veškerou dokumentaci dodal / i policejní protokol/  Vše jak má být.

Po měsíci čekání NIC. Tak tam telefonuji a oni, že nemají tohle a tohle..Říkám to tam máte 2x posílal jsem to..  zase NIC... tak to šlo rok a půl !! Všechno už tam měli 5x a pořád nic. .. Problém je v tom, že všichni mají na starosti všechno a ve výsledku nikdo nic. Není jasně určenej člověk, který by zodpovídal za řešení toho konkrétního problému... je s podivem, že škodu z Již. Čech řeší v Brně ???  Měl jsem štěstí, že při neustálé int. komunikaci jsem se seznámil s jednou slušnou paní a ta vyřešila můj problém za den, když jsem jí požádal jestli by

0/0
5.7.2009 18:06

inters

Re: Vážený pane nejen s blbcem

si to nevzala na starosti. Celá firma to nebyla schopna vyřešit za rok a půl. Bohužel jí nemohu veřejně poděkovat, protože by jí popravili !! 

Při jejich reklamě v TV , náhrada do 5dnů se jen směji a vše co jsem kdy u nich měl jsem zrušil a přešel jinam  Takže vážená pojišťovno: Polibte mi p....:-)

0/0
5.7.2009 18:09

Ccecil

Pane autore

Mohu vás ubezpečit, že já měl podobný a podobně řešený problém. Nakonec jsem hovořil s paní kdesi z Českých Budějovic, která zavolala technikovi, kterého znala a celý problém byl vyřešen za 7 minut celkem. Jí blahořečím a ostatní bych kladivem do hlavy.... obrazně mátil. Ale jako vždy, je to všechno o lidech. A bohužel, jsme v této zemi obklopeni samými blby. Tedy skoro. Čest výjimkám.

0/0
4.7.2009 22:04

Viktor-Č

Re: Pane autore

Bohužel to není "o lidech". Ta zmiňovaná paní zřejmě překročila své pravomoci a technik který jí vyhověl by asi taky měl problém kdyby se mu v té akci někdo šťoural.

Je to jednodušší - v té firmě jsou procesy nastaveny naprosto bez ohledu na potřeby zákazníků.

0/0
4.7.2009 22:39

ak1975

Kyslík

Kdo v té firmě dělal ví, že dělat na horké lince přináší denně několik nových šedivých vlasů. V tom softvéru ve kterém se dělalo jste chvíli viděl možnost provést operaci a za minutu už ne. Takže se oněm operátorům nedivím. Ono to totiž  zadat nešlo a nejde. Minimální lhůta pro zrušení byla hodina a mezi tím volné okýnka- úkony zadal někdo jiný jinými požadavky.  Holt , moloch je moloch.  Po skoro 30 letech jsme pevnou zrušili a jde to bez ní taky.

0/0
4.7.2009 18:08

parnassius

Pán bude zřejmě masochista,

protože ze článku mám pocit, že máte sice nová čísla, ale stejného operátora...............

Takže k tomu finálnímu povzdechu o "normálním" tržním hospodářství dodávám, že právě zákazníci jako Vy přispívají k tomu, že Kyslík ještě funguje.

Ale nebudu hrát chytrého. Mně to tvalo soukromě i pracovně také několik let a jeden (naštěstí vyhraný) soudní spor, než jsem je poslal, kam patří:-)

0/0
4.7.2009 16:27

Lanta2004

Re: Pán bude zřejmě masochista,

Přesně tak.Já minulý měsíc po neskutečných tahanicích ohledně platby za internet s O2(účtují mi vyšší rychlost,ale v praxi poskytují základní) vypověděl smlouvu a přecházím k UPC.A protože i přes fakt,že máme doma několik mobilů (používáme Vodafone a zatím spokojenost)potřebujem i pevnou,tak od O2 ruším i telefon a zřizuji ho přes UPC.

Pokud má někdo tahle tragické zkušenosti s operátorem a je ochoten i nadále využívat jeho "služeb",pak defacto sám podporuje šlendrián.:-/

0/0
4.7.2009 16:42

Napalm

Karma

+1

Mazec. I takhle fungují firmy. Jediným řešením je od nich za takový průšvih odejít.

0/0
4.7.2009 16:00

hodňák Ackerman

S O2 má většina lidí totožnou zkušenost.

Zákaznická linka nevyřeší vůbec NIC. Jen asertivní slečny, jejichž jediným přáním je mít Váš hovor z krku.

V případě jakýchkoliv požadavků je dobré se rovnou obrátit na management O2.

Mě se to ovšem netýká, pevnou jsem zrušil, mobil převedl. 

Měl jsem reklamaci (vyhodnocenou jako oprávněnou) u Vodafone. Vše hladce a s omluvou k mé spokojenosti vyřešeno do 10 pracovních dnů. 

0/0
4.7.2009 15:52

Hekynen

To není jen O2...

...ale i třeba banky. Splácím úvěr (stavebko) na byt. Takže každý měsíc dvě splátky (dospořování a úvěr). No, nastala menší krize, tak jsem se jednou platbou (v září) nezaplatil. Další měsíc jsem zaplatil tři naráz, ale až po splatnosti "října". Telefonát z banky, nemáte zaplacenu splátku za září. Říkám ano, tu jsem bohužel nezaplatil, ale teď jsem vám poslal tři splátky. Ano, to tady vidíme, ale dlužíte nám za září. Jak vám můžu dlužit za září, když jsem vám TEĎ poslal DVĚ splátky navíc?!? To je v pořádku, ta jedna je za říjen a listopad a tu navíc jsme vám dali jako zálohu na prosinec, ale ještě musíte zaplatit za to září. Fajn, tak mi řekněte, JAK vám mám poslat peníze, aby jste POCHOPILI, že se nejedná o zálohu na další měsíc, ALE o splátku předchozího měsíce? To já nevím, ale za září musíte zaplatit, jinak vás dáme do registru dlužníků.  Fajn, tak mne nachystejte vyúčtování, jdu do jiné banky. No, nějak to uděláme, z toho prosince to přesuneme na to září...

0/0
4.7.2009 15:25

Hekynen

Re: To není jen O2...

... a to mi ještě volali co tři měsíce, že jim nedorazila splatka ve splatnosti. Má odpověď: máte tam inkaso, tak si to strhávejte dřív, mne to nezajímá, že datum splatnosti připadl na víkend. Když volali potřetí, tak jsme slečně operátorce už docela hodně asertivně sdělil, že jestli mi ještě jednou zavolají kvůli takové kravině, že jdu prostě jinam... A od té doby je klid...

0/0
4.7.2009 15:29

lolek77

Re: To není jen O2...

Po přečtění nemohu odolat se svým příběhem. Obdržel jsem penalizační fakturu a upomínku-výhrůžku pro nezaplacení jedné splátky hypotéky. Vtip byl ovšem v tom, že šiditelna měla můj souhlas s inkasem a na účtu (jak jinak než u nich) dostatek prostředků. I když se vše vysvětlilo byl jsem vrcholově namíchnut.

0/0
5.7.2009 15:31

hodňák Ackerman

Re: To není jen O2...

nesmíš mít účet u ČSOB, KB nebo šiditelny. :-P

0/0
4.7.2009 15:53

jhk2

no neco

nejsem pracovni o2 ... to predesilam

stehoval jsem firmu z brna do vesnice pobliz, potreboval jsem presunout 5 tel linek a vse bez problemu

0/0
4.7.2009 14:45

manas1008

Soucitim s Vami, ale opravte si ty hrubky

Srážka s O2...

nezbytném

0/0
4.7.2009 14:41

lachtan

Re: Soucitim s Vami, ale opravte si ty hrubky

Díky, člověk do toho hodinu čumí, a stejně tam nějakej překlep vždycky zůstane :-)

0/0
4.7.2009 14:51

lachtan

:-)

Jo Vlaďko, to jsem četl. Taky hustý :-)

J.Š.

0/0
4.7.2009 14:25

BoboHml

.

;-D;-€R^

0/0
4.7.2009 14:25

vladkaSpidlova

moje zkusenost s o2

jenom proto, abych to nemusela znovu popisovat-)))http://spidlova.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=80621

0/0
4.7.2009 14:15

StanislavWiener

Masakr

Uuuuuffff, tak to né, to snad proboha ne. RvRvRv Honzo, být Vámi, klidně bych tu odpověď publikoval a nikdo by Vám to neměl mít za zlé. Fakt mazec. Rv

0/0
4.7.2009 14:13

StanislavWiener

Re: Masakr

Pokaždé když takhle někam volám (na o2 zaplaťpánbu volat nemusím) a narazím na někoho schopnýho, hned se ho ptám na jméno a když volám příště (a jde to), nechám se přepojit na něj (na ni).

0/0
4.7.2009 14:15

lachtan

Re: Masakr

U O2 to prý není možné.....

0/0
4.7.2009 14:24

StanislavWiener

Re: Masakr

Je to k nevíře, ale "přesně to jsem si myslel";-);-D

0/0
4.7.2009 14:29



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.