Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH-RAF

Velká hlava - rádce a filozof

6. 3. 2009 9:07
Hezké a výstižné.

Jinak cenzuraslova - alias Spamová Dylina je přesně prototipem toho "úspěšného", ale doufám, že za svůj SPAM je alespoň v Lihovém domě nějak odměněna

XXX

0 0
možnosti
C

cenzuraslova

6. 3. 2009 9:04
Jsem manager a taky dávám souhlas a nakliknu karmu.-)

YOU TUBE zadejte JAK ODS LŽE8-ojednoduché že?![>-]

0 0
možnosti
VJ

velký jarda

6. 3. 2009 8:59
souhlas

velice dobře napsané a já musím jen souhlasit.

0 0
možnosti
C

cenzuraslova

6. 3. 2009 8:58
I kDYBY se PRAHA NAFOUKLA JAKO PLATY MANAGERU ČEZu a spol.

tak 10 MILIONU LIDÍ se do Prahy nevejde a všude jinde je to v KOPRU !Jen Praha je sponzorovaná a podporovaná...viz.VOLBY TOTALRv[>-]DEBAKL!!

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

6. 3. 2009 8:54
Já bych všechno "sociální" nezavrhoval,

třeba sociální zařízení je výborná věc. ;-)

Bohužel, další výborná věc s přívlastkem "sociální" už mě nenapadá.

0 0
možnosti
C

cenzuraslova

6. 3. 2009 8:43
Nejvíc si zaslouží managéři miliony plat,čuněk socdávky

a politici za patlaninynebo "výkukoviny"... žeprý zákony všichni si miliony platů a desetimiliony odměn zaslouží.....8-ov YOU TUBE stačí zadat JAK ODS LŽE...po modré....silou kačenko silou....!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.