Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Krabat77

26. 10. 2008 8:42
Odpad

Ty Vaše výplody skutečně z ulice nejsou, ale přímo z kanálu.:-©

Jste hloupý arogantní blb s názory malého děcka. S tou svojí stupidní agitkou už laskavě táhněte do pr... .

0 0
možnosti
A

andrewsc

26. 10. 2008 8:34
Výstižné

.......návázáno na předchozí příspěvek.....

Nemluvil k tématu, dirigoval moderátora, všechny urážel. Jakeš byl proti němu nula. V půlce debaty jsem měl jasno. Tenhle "chrochtající arogantní diktátor" se přece nemůže po roce 1989 dostat tak daleko. Bohužel v tom posledním jsem se spletl. Jeho charakteristika se mi bohužel v průběhu let jen potvrdila. TEN ČLOVĚK JE OPRAVDU VELMI NEBEZPEČNÝ. Příkladů, co mu občas ujede, je v médiích celá řada, např. jeden z posledních: "Jen politický idiot by nevolil ČSSD". To raději vládu ODS, byť ne zrovna ideální... Alepoň se odhodlala dělat nepopulární reformy ke snížení obrovského státního dluhu. BTW, dak jsem si tu práci a našel jeden z komentářů na tehfejší Paroubkova vystoupení (pokud už jsem všichni zapomněli) http://www.virtually.cz/?art=7611

PS: Zajímavé je, jak se vždycky za svoje výroky zpětně omlouvá ( po tom, co přísahá, že tohle nikdy neřekl)...

0 0
možnosti
VH

Totedyne

26. 10. 2008 9:47
Re: Výstižné

Rv Nejlepší je dát někomu do úst výrok, který nikdy neřekl, a pak to vyvracet, že ano? Zamíchat k tomu pár známých blábolů a kaše je hotová.

0 0
možnosti
A

andrewsc

26. 10. 2008 8:33
Výstižné

Zejména 2. odstavec: "Záměrně říkám zrudnout, protože Paroubkova strana je pro mne větším nebezpečím, než pravověrní komunisté. Ti ve svém programu alespoň nic nezakrývají. To pomalu rudnoucí diktátor z oranžového tábora používá mimikry, touhu po absolutní moci balí do značky Sociální demokracie, pokud se ovšem zrovna nezapomene. To pak vyleze na povrch jeho pravá tvář."

O tomto člověku jsem si udělal názor poprvé, co jsem ho viděl. Tehdy to bylo někdy v roce 2004-2005 ve večerních událostech a komentářích na ČT. Tehdy aspiroval na funkci předsedy vlády. Byl to, alespoň pro mě, doposud neznamý člověk. Vykonával tehdy velmi krátce funkci ministra pro místní rozvoj v tehdější dost prospěchářské vládě zcela upřímného milonáře Grosse :) Do té doby zastával pouze různé "nižší" funkce.

Ve zmiňovaném pořadu jsem však nevěřil vlastním očím a zejména uším. Zcela sebevědomě, populisticky a někdy i dost neobratně vykřikoval zcela jasné lži, mnohdy si jeho "argumenty" protiřečili.......

0 0
možnosti
D

dan640

26. 10. 2008 8:46
Re: Výstižné

Take si to pamatuji a prohlasil jsem uz tehdy, ze ten chlap (dnes uz je mi znamy jako Jiri Paroubek) je nebezpecny. Stalo se.Rv

0 0
možnosti
VH

Stará kára

26. 10. 2008 8:30
Pravice dát nemůže a nechce?

Ale chce, pane Švarci, chce. Proto musí jít Topolánek od válu. Aby byla možná spolupráce ODS - ČSSD. Na první pokus se to dlouhodobě nepovedlo (na to byl Špidla příliš férový). Druhý pokus zhatil Topolánek (je na velkou koalici příliš férový). Ale teď se to povede. Obě strany (ODS i ČSSD) doufají, že konečně na věčné časy.

0 0
možnosti
M

Marrson

26. 10. 2008 8:17
Mily pane Svarc

Mozna si to ani neuvedomujete, ale vy a Vam podobni lide jste to nejvetsi nebezpeci pro budoucnost a demokracii. Vy asi netusite, ze vetsina diktatoru omlouva svoji moc tim, jak je lid hloupy a oni chytri.... stejne jako to delate vy. Tak co poradite ODS? Treba by mohli anulovat vysledky voleb s oduvodnenim hlouposti volicu a vyhlasit vladu jedne strany? To by se vam libilo?

0 0
možnosti
KS

Harry_sportsman

26. 10. 2008 8:27
Re: Mily pane Svarc

R^;-D;-D

0 0
možnosti
Z

Zapata

26. 10. 2008 8:12
Něco málo k těm poplatkům.

Když o sobě strana tvrdí, že je pravicová a pak zavede plošný, konstantní poplatek moc mě to jako pravicové nepřipadá. Co tak třeba nechat doktory ať si vyberou kolik chtějí?

Co kdyby jsme příště zavedli např. fixní poplatek za návštěvu holiče ?

0 0
možnosti
VH

Stará kára

26. 10. 2008 8:33
Re: Něco málo k těm poplatkům.

Já platím fixní (tedy čas od času lehce rostoucí) poplatek u holiče za 12 minut - devadesát (takže sto). Vy máte holiče zadarmo?

0 0
možnosti
M

meloun.rudy

26. 10. 2008 8:08
Milý pane

zkuste si odpovědět na otázky: o kolik snížila ODS počet úředníků, o kolik snížila počet razítek nutných pro zahájení podnikání, kolik lemplů přinutila pracovat, komu a o kolik snížila sociální dávky, o kolik snížila zadlužení země a míru přerozdělování peněz v ekonomice.  Potom tady pište o nějakém povolání ulice.

Já, ani moji známí, co jsme volili ČSSD nejsme žádná rudá lůza ale dobře situovaná střední třída a návrat rudé totality si nepřejeme o nic míň než vy, ale pohled na buranského hulváta, který má navíc i sklony k násilí, v čele pitoreskní skupinky postaviček jako jsou křišťálový Čunek, potrhlá Džamila, degenerovaný knížepán Trautenberk, pravdomluvný Íčko Langer nebo Viamon Řebíček mě prostě vadí.

0 0
možnosti
Z

Zapata

26. 10. 2008 8:18
Re: Milý pane

K tomu se připojím i já, i když ČSSD jsem nevolil.

0 0
možnosti
KS

Harry_sportsman

26. 10. 2008 8:06
Není nic zábavnějšího,

než když hlupák nazývá ostatní lidi hlupáky ... :-)

0 0
možnosti
BH

BoboHml

26. 10. 2008 7:48
Nesouhlasím.

Je špatné,že se z voleb do krajů udělalo referendum o vládě?Bohužel je i není.Naši politici mají zájem o voliče jen před volbami.Pak už jim do toho nemají co kecat.Pro naše politiky jejich funkce není služba,ale koryto na 4 roky ze kterého je nejde odvolat.

Kam podle Vás zmizelo okolo 900 tis voličů z roku 2004,kteří volili ODS?Vypařilise,zhloupli pod vládou ČSSD a pak ODS?Myslíte si,že doopravdy většina lidí naletěla na sliby ČSSD?

Já například chápu,že se v politické straně najde lump,objeví aféra - co nechápu je jak to ODS řeší.Sprostotu p.Topolánka omlouváme - co na srdci to na jazyku.Ignorujeme vyhrožování p.Langra.Na vše jsou výmluvy - a oni taky a hůř.Za prohru si ODS může sama,arogancí svých představitelů,ignorování afér apod.Pro ty,kteří tvrdí,že ODS nemá většinu v parlamentu a tudiž nemohla prosazovat svůj volební program -prosadili i to co tam neměli,jen konstatování.Volič není hloupý,ale dokáže dát dost najevo svůj názor ne jen 1 x za 4 roky nebo 1 x za 6 let.

0 0
možnosti
RR

rezjir

26. 10. 2008 8:49
Re: Nesouhlasím.

O vládě, ale o radaru.

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.