Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TV

tomtop

21. 10. 2008 12:13
meli bychom se stydet

za 40proc ucast...

0 0
možnosti
PL

podivna latimerie

21. 10. 2008 12:13
domnívám se,

že raději být paranoidní a všude vidět rudé nebezpečí ( čímž ovšem nemyslím "Hon na čarodějnice" v USA v 50. letech ), než si říkat, že se nic něděje. Kdesi jsem slyšela, že od revoluce lidstvo dělí jen 2 chody jídla a po dnešním ranním zážitku tomu i věřím ;-)

0 0
možnosti
TP

Blamik

21. 10. 2008 11:41
Víte v roce 32 a 33 se dělo něco podobného v Německu

ale v opačném gardu. Tehdy vyhrála volby v německu pravice. Srovnávat demokratické a svobodné volby senátně hejtmanské se situací v roce 46 mi přijde stejně hloupé jako srovnávat parlamentní volby před dvěma lety s rokem 32 a 33 v Německu. To jen úvodem.

Nejsem levicově zaměřený volič a pravda ani příliš pravicově. Jsem zastáncem středu kde je každý odkázán na sebe přesto je v mezních situacích stát ten jehož jsem delegoval do role sociálního fondu (říká se mu daňová povinnost) který spravuje mnou získané prostředky na věci které a) potřebuji, b) nechci dělat, c) nemohu dělat, d) rád bych ale neutáhl bych to sám. To je princip svěřené vlády a prostředkem je demokracie která zaručuje jejich spravedlnost. Politik je pro mne jen úředník kterému jsem dal "práci" aby tuto správu za mne prováděl. Jestli bude dobrý dostane můj hlas znovu, pokud bude špatný, nebudu ho už volit. ....... (pokračování)

0 0
možnosti
TP

Blamik

21. 10. 2008 11:51
Re: Víte v roce 32 a 33 se dělo něco podobného v Německu

Moje zkušenost s českou politickou scénou je ale pro mne tristní. Volím-li pravicově středovou stranu, odmítá za mne vykonávat sociální služby které považuji za potřebné. Svoji trpkou zkušenost s pravicovostí českých pravicových stran si prožívám každým dnem. Jsem majitelem nemovitostí které si Pražský magistrát usmyslel využívat. Nejen že mne o tom nespravil, jako vlastníka (což alespoň komunisté před rokem 89 dělali) on se dokonce nyní tváří že škodím veřejné věci já tím že jsem na toto bezpráví v klidu upozornil. Na základě tohoto mi bylo vyhrožováno dokonce vyvlastňováním od jednoho skoro nového předsedy jedné modré strany.

Já nejsem levicový volič, ale přestal jsem být i pravicovým voličem. Pokud pravicová strana nedodržuje alespoň základní pravidla (nedotknutelnost osobního vlastnictví) a její jediným motivem je osobní zisk, s touto stranou si už dále nemáme co říci. A tak nyní prožvám to co jsem prožíval před rokem 89. Problém je že pod vedením modrého ptáka. Kde je tedy rozdíl?

0 0
možnosti
LL

luko5

21. 10. 2008 10:54
Pane Švarc

Jste demagog, který zřejmě asi nemá přehled, s jakým volebním programem ODS do voleb v roce 2006 šla a co skutečně nyní za katastrofu provádí. Asi jste jeden z těch,  co naletěl na laciný populizmus "komunistického strašáka" a nyní se ho ne a ne zbavit.  ;-DRv

0 0
možnosti
LM

xluke

21. 10. 2008 11:11
Re: Pane Švarc

To mate tak. Nekdo si ceni svobodu na vice nez 30kc. Nekdo pohrda lidmi, kteri uvedli tuhle zemi na 40 let do ekonomickeho a moralniho suterenu. No a nekdo nema pater.

0 0
možnosti
OX

EnderX

21. 10. 2008 9:31
reakce

Myslím si, že porovnávat nynější dění s tím, co bylo v minulosti je nesmysl.

A co se týče stříbrňáků, tak myslím, že největším naslibováním stříbrňáků bylo dosud modré daňové kolečko.....

Úplně stejně si pamatuju modré slibování z dob pana Klause, kde se na každém plakátě objevovaly papírové peníze na které se můžou voliči těšit....

Svět není modrý, oranžový, zelený, žlutý, ale barevný. Jen se mění poměr barev jako od jara do podzimu. Takže konec paranoidních scénářů. Myslím, že pokud by vyhrála ČSSD všechny mandáty v senátu které může, tak má právě tolik jako ODS. Každý ví, jak pravděpodobné tohle je. A to mi k nějakou totalitou rozhodně nezavání.

Ondra

0 0
možnosti
JB

prasak1

21. 10. 2008 8:58
ještě jsem vám zapomněl popřát hezkého dne ...

0 0
možnosti
JB

prasak1

21. 10. 2008 8:57
dospěl jsem k názoru, že patrně trpíte touto chorobou ...

1 Paranoidní porucha osobnosti (F60.0)

Hlavním rysem paranoidní poruchy osobnosti je celoživotní nedůvěřivost vůči jiným lidem. Jde o hypersenzitivní, rigidní a podezíravé jedince, kteří často podléhají žárlivosti, závisti. Jsou extrémně citliví na kritiku, nezájem, nezdary, domnělé odmítnutí nebo urážky. Typická je tendence mylně chápat chování druhých jako nepřátelské nebo opovržlivé, i když je neutrální, nebo dokonce přátelské; nadměrná citlivost k nezdarům, kritice, neomlouvání urážek a tendence k tvrdošíjnému boji za svá domnělá práva (Bernstein a kol., 1993).Tito jedinci mají často tendenci ze svých neúspěchů obviňovat druhé. Může se u nich objevit sklon k patologické žárlivosti nebo k nadměrnému vyzdvihování vlastní významnosti a sebechvála. Přikládají nadměrný význam své osobě, mají pocit, že jsou tak důležití, že druzí se mohou proti nim spiknout.Patří sem expanzivně--paranoidní,fanatická, kverulantní a senzitivně-paranoidní osobnost jiných klasifikací (Smolík, 1996).

0 0
možnosti
JB

prasak1

21. 10. 2008 8:57
Re: dospěl jsem k názoru, že patrně trpíte touto chorobou ...

Mezilidské vztahy paranoidních jedinců bývají konfliktní, protože snadno podezírají okolí z nekalých úmyslů a ze zneužívání. Často druhé kontrolují a vyslýchají, aby se ubezpečili, že se proti nim neděje nic zlého, nicméně ani tyto manévry jim klid nedodají, spíše naopak. Často věnují enormní množství času a energie hledání důkazů, které by potvrdily jejich podezření. Za důkazy považují často detaily, které je možné vysvětlit celou řadou jiných možností. Jen velmi obtížně vyjadřují svoji náklonnost, ale i pochybnosti a nejistotu. Tím, že neustále hledají skryté motivy a čekají, že se k nim ostatní budou chovat nefér, chovají se k nim nepřátelsky. To často vede zpětně k nepřátelskému chování druhých, což paranoidního jedince v jeho přesvědčení dále utvrzuje. V zátěžové situaci a neznámém prostředí se zvyšuje nedůvěra, přecitlivělost na odmítnutí nebo znevažování, obavy ze závislosti, zhoršují se i pocity studu a zranitelnosti (Smolík, 1996).

0 0
možnosti
JK

Terrurek

21. 10. 2008 8:45
verbálně šikana

lidí co nevolili komunisty - tak mi to připadá, jen s jinou státostranou. Uvidíme jestli tohle byli poslední volby nebo jestli je autor tlučhuba

0 0
možnosti
T

toka

21. 10. 2008 8:22
Nechapu

Obcanu v tomto state je opravdu dost, stejne tak obcanu, jez maji pravo volit, z toho logicky vyplyva, ze co clovek, to jiny nazor, takze mne klidne ukamenujte, ale s autorem se velmi shoduji, nebot presne jak autor definoval, vetsina Cechu za par stribrnaku je ochotna se zaprodati, v tomto pripade dablu, ktery historii opakuje. Neni zadnou pravdou, ze od levice k pravici neni daleko, je, a to velmi. Levice by nejradeji vsem vsechno sebrala a pak hned rovnomerne rozdala, za to pravice se snazi, aby kazdy obcan pracoval na svem zabezpeceni sam, a to nejen soucasnem, ale pripadne i duchodovem. Jenze line Ceske pakazy se to nelibi, jen rucicky chteji nastavovat, brecet, vzlykat a cekat, az neco dostanou - narod pomalu ale jiste "cerna"... vsichni chteji za malo muziky mraky penez, nejlepe za nic vsechno. A jestli my máme pouze svoji modrou pravdu, tak co máte vy, vy sociální komunisti? Vy budete mít deset let teď vše, pak budete třeba v důchodu, a za dvacet let se z toho vaši potomci...

0 0
možnosti
T

tupou_žiletkou

21. 10. 2008 8:55
Re: Nechapu

Problém odsáckých zlodějů je v tom, že si pořád naivně myslí že za vše mohou poplatky. Myslím, v tom seznamu důvodů proč nevolit ods jsou až někde na chvostě. Možná že kdyby jste si to uvědomili nedostali by jste tak na pr//del ;-DR^

0 0
možnosti
JK

Husokachna

21. 10. 2008 7:11
Nejvíc mě fascinují...

...lidé, kteří, jakmile se jim něco nelíbí, označí Čechy za národ hlupáků. Já osobně bych ČSSD nevolil a myslím, že vyhráli jen proto, že jdou národu na ruku a slibují to, co se zrovna líbí. ODS je podle mě zase banda zlodějů a Vám milý pane řeknu - no tak jste prohráli a co? Netřeba kvůli tomu, že prohraje VAŠE strana, psát poplašné panflety o diktátořích a komunistických pučích. Takovou demagogii jsem už dlouho neviděl. Antikarma na druhou. A opět se utvrzuji v tom, že pohůňci ODS jsou arogantní, zaslepení a mají pouze svou "modrou" pravdu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.