Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RS

Zly_Soused

25. 7. 2008 20:37
Předpokládám,

že autor je archetypem vzorňáka, který nikdy žádný drobný podvůdek neudělal. Pravděpodobně na základní škole upozorňoval soušku učitelku na žáky kteří opisují a malují leninovi fousy, popřípadě na ty co předčasně opustili prvomájový průvod.

0 0
možnosti
K

Kassiel

25. 7. 2008 22:41
Re: Předpokládám,

Lenin měl fousy, troubo.

0 0
možnosti
P

photoscan

25. 7. 2008 20:06
nalada

Pravdepodobne jste psal svuj clanek v ne uplne dobre nalade. Tim se vsak radite k tem, o nichz pisete, coz je bezpochyby skoda. Stavate se nespokojencem a kritikem, to jiste nechcete. Nadavat na povahu naseho naroda je v posledni dobe celkem "in".

0 0
možnosti
VPB

Jadyk

25. 7. 2008 19:58
To já né, to oni

Opravdu si myslíte, že před slovem xindl musí být český? Nebo nejste Čech? Podobní lidé žíjí všude i jejich koncentrace bude stejná. Pro zajíamavost: Když jsem začínal v Irsku, nebyl jsem líný sehnout se pro každý cent, kterých se k ránu, kdy jsem končil v práci válelo všude plno. Za tři měsíce jsem za to letěl do Čech. Jestli jsem kvůli tomu xindl...;-)Vlastimil Londýn

0 0
možnosti
TL

lycka.tomas

25. 7. 2008 19:57
No...

"Prodavačka v lékárně"... tohle studuje práva?

0 0
možnosti
JP

Ginny

25. 7. 2008 19:14
Jojo

Malý český ksindl. Ještě že my, Moraváci, jsme úplně jinačí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.