Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ex-treme

17. 7. 2008 15:20
je to jako mor

opravdu nechápu, maminka s několikaměsíčním dítkem a už má zase těhotenský pupek a s nosíkem nahoru se nese ulicí a všichni musí uhnout. Opravdu jsem na maminky s dítky a bříšky alergickej, podobně jako autor. A to jsem o notnou dávku let mladší než on.

0 0
možnosti
RS

Zly_Soused

17. 7. 2008 15:25
Re: je to jako mor

Blbost s věkem nesouvisí.

0 0
možnosti
T

tojefuk

17. 7. 2008 15:15
Hmmmmmmmmmm

No nevím, já v tom článku našla spoustu ironie, ale jak tak koukám, někteří to vzali vážně. Takže buď nepochopili oni nebo já. 8-o

Ale jinak se mi zdá sice ostrý, ale trefný. Mám kliku, dost matek, se kterými se setkávám, jsou celkem fajn. Ale je fakt, že některé histerické a sebestředné "takymatky" mě štvou a nejen tím, že otravují život mě, ale také tím, že otravují život svým dětem.

Nikdo přece netvrdí, že děti nebrečí, ale zažila jsem řev dítěte při promoci a jeho matka níííc. ;-D

0 0
možnosti

lachtan

17. 7. 2008 15:18
Re: Hmmmmmmmmmm

Vy jste to pochopila, myslím, velmi dobře. :-)

J.Š.

0 0
možnosti
T

tojefuk

17. 7. 2008 15:12
Hmmmmmmmmmm

No nevím, já v tom článku našla spoustu ironie, ale jak tak koukám, někteří to vzali vážně. Takže buď nepochopili oni nebo já. 8-o

Ale jinak se mi zdá sice ostrý, ale trefný. Mám kliku, dost matek, se kterými se setkávám, jsou celkem fajn. Ale je fakt, že některé histerické a sebestředné "takymatky" mě štvou a nejen tím, že otravují život mě, ale také tím, že otravují život svým dětem.

Nikdo přece netvrdí, že děti nebrečí, ale zažila jsem řev dítěte při promoci a jeho matka níííc. ;-D

0 0
možnosti
ŠJ

Sasenka

17. 7. 2008 15:06
No to je teda fakt...

...neuvěřitelný výblitek. Nedala by se ta karma snížit???

Garantuju vám, že když můj syn při návratu z dovolené třičtvrtě hodiny (nebo jak dlouho?) řval v letadle jak tur, tak jsem se rozhodně pyšně nerozhlížela, ale přemýšlela, jestli nemám radši proskočit stropem. A celý problém byl o tom, že strašně moc chtěl spát, ale letadlo nebylo to pravé místo. Kdo nemá děti, nepochopí.

0 0
možnosti

Ex-treme

17. 7. 2008 15:22
Re: No to je teda fakt...

otázkou je, proč lidé Vám podobní mají nutkání brát takto malé děti na dovolené letadlem, autem k moři atd. Vždyť to dítě z toho stejně nic nemá, stejně jako Vy (a to okolí v letadle).

0 0
možnosti
JD

simonides1

17. 7. 2008 14:56
Je to vůbec možné

aby někdo vypustil do světa takový blábol...? ;-€

0 0
možnosti
RS

Zly_Soused

17. 7. 2008 14:36
Kult maminek

Když pominu, že tady opravdu žádný kult maminek neexistuje o čemž svědčí extrémě nízká porodnost, orientace reklamního průmyslu a médií na pracující singles, tak i kdyby tady ten kult skutečně existoval, tak si nedokážu představit méně nebezpečný a více prospěšný kult, než právě tento. Protože mít děcka je v životě jedna z mála opravdu smysluplných věcí, kterou lze těžko vnímat jinak než pozitivně. Kromě toho mě nepřestává fascinovat kolik bohorovných jedinců tady není schopno vnímat jaké demografické krizi už nějakých 15 let čelíme a jejíž důsledky začneme sklízet za nějakých 20 let.  Takže nic by naší společnosti neprospělo víc než právě kult maminek, který bohužel neexistuje. 

0 0
možnosti
JP

Ginny

17. 7. 2008 14:40
Re: Kult maminek

R^R^Aby se trochu napravila pokleslá porodnost, musela by příští generace porodit - to se podržte - čtyři děti na jednu ženu v průměru. Takže - to se asi těžko stane a bude nás ubývat.

Jéje. Já bych kult matek vítala.

Aspoň by si každý druhý neťukal na čelo, že mám tři děti.

Ale kámoška to má horší. Mají čtyři, a to už si ťuká na čelo skoro každý. A pak tady někdo píše o kultu matek.

Ach jo.

0 0
možnosti
JP

Ginny

17. 7. 2008 14:27
Jsem maminka se třemi dětmi

Článek mě docela vytočil.

Vůbec nemám pocit, že by se rozmáhal kult maminek s kočárky. Spíš pokud jsem měla kočárek, byla jsem automaticky brána jako něco méněcenného a poněkud obtěžujícího, co by mělo asi radši sedět doma.

Pan autor se asi "namlsal" časů, kdy porodnost u nás se pohybovala kolem jednoho dítěte na ženu. A letos stoupla na celých 1,44!! Jenže, pro prosté zachování populace by mělo být 2,1 dítěte na jednu ženu!!!

Takže maminek s kočárky by mělo ještě pořádně přibýt, abychom za pár desítek let taky nezmizeli z mapy.

0 0
možnosti
RS

Zly_Soused

17. 7. 2008 14:38
Re: Jsem maminka se třemi dětmi

R^

0 0
možnosti
ŠV

paskudilek

17. 7. 2008 14:18
No nevím,

jak budete v důchodu, tak budete asi dost protivný dědek. Malé děti přece nepláčou bezdůvodně. V baru, nebo v nočních hodinách jsem nikdy matku s malým dítětem neviděla. A kdo si zapálí v přítomnosti dítěte je hulvát a je jedno, jestli je to zakázané, nebo ne. Vám vadí matky s kočárky a jak budete starý, tak začnete zase vadit jiným lidem. Trochu tolerance, empatie si myslím.

0 0
možnosti
JN

Jannynov

17. 7. 2008 14:16
cože ????

nejde dát negativní karmu ?

prej "zakázat kouření v nočním baru"....

vono by zcela stačilo, mít kam s dětma zajít do restaurace na oběd / mimo mc donalds/ kde by nás závisláci neobtěžovali kouřem i u jídla

bože......autorovi nechci nadávat ale jinak nemám slov RvRvRv

/máme víc dětí než je celostátní průměr, ty děti jednou budou platit i váš důchod, člověče /

0 0
možnosti
RP

Radka Pošta

17. 7. 2008 16:09
Re: cože ????

Přesně tak. Bydlíme v Ostravě a na oběd s dětmi musíme jít do restaurace už v jedenáct, kdy tam ještě není nahulíno, anebo v létě někam na zahrádku, anebo do neuvěřitelně předražené restaurace, kde se tedy nekouří. V okolí 5-ti kilometrů se dá zajít jen do tří restaurací.

0 0
možnosti
D

dudas

17. 7. 2008 14:14
souhlas

Myslím,že trochu chápu,máme taky malé dítě ale když vidím, že je to v dnešní době jaksi,,IN" a vidím kolem sebe rodiče kteří při vší úctě by podle mě snad ani děti mít nemuseli,souhlasím s autorem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.