Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
YY

Yeback

20. 7. 2008 20:10
Každej byl kdysi řvoucím harantem...

...nebo ne? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

lepidlo999

21. 7. 2008 23:37
Re: Každej byl kdysi řvoucím harantem...

Já ne, mě rodiče rázně srovnali ;-D

0 0
možnosti
K

katkaBK

20. 7. 2008 15:03
karma!

Řvoucí nevychovance v letadle lze utišit velmi snadno - dlouhým velmi drsným pohledem přímo do očí malého tyrana. Nemyslete si, dítko umí vnímat velmi dobře "mimoverbálně". A když matka nechápe, že ostatní lidi nejsou na ten řev zvědaví, je nutno zasáhnout! Spacifikovala jsem před časem takhle řvouna za sebou na cestě do Irska. Radši pak dělal, že spí a jeho máti byla úplně vedle, jak se náhle ztišil ;-)

0 0
možnosti
+

+Granit+

20. 7. 2008 15:04
Re: karma!

jo to taky často dělám, parchant dá hned pokoj, ale většinou začnou šílet jejich rodičové ;-D

0 0
možnosti
MK

m.k.p.

20. 7. 2008 14:08
boze boze

8-o Hmmm, prave jsem se vratila z 9hodinove cesty letadlem ... ani jsem nedosedla na prvni sedacku a hned pani za mnou zacala hlasite nadavat,co s tim parchantem tady delam, ze to zase bude let, paneboze, proc ti rodice nesedi doma .... . Do vzletu jsem se koukala do zeme a snazila se myho 3-letyho klucinu zabavit, i kdyz je to bezproblemovy dite, ktery byl tak nateseny na letadlo,ze ho ani nenapadlo se vztekat. Za to za mnou dvojice Polaku si vymenovala nazory tak nahlas ze ja,ktera si myslela,ze polsky neumim, mi bylo trapne o cem se to vlastne dohaduji. Ale tem nikdo nerekl ani slovo. Celou cestu muj kluk nezarval ani buuu, byl nadseny ze vseho co se kolem neho delo a ja pri konci cesty jsem si neodpustila narazku na tu demnetni pani,ktera mi zkazila celou cestu. 

0 0
možnosti
P

pinguone

20. 7. 2008 14:34
Re: boze boze

...  to uz bylo ,ale pozde...;-)

0 0
možnosti
PS

ravo

20. 7. 2008 12:46
:-)

Autore nejsi ani zapšklý dědek, ani nenávistý člověk, jsi frejer, který tak pěkně ty husy potrefil;-D

0 0
možnosti
J

Ješterka222

20. 7. 2008 7:38
Nechápu

Tak toto nechápu, dítě neumí mluvit tak brečí. Občas brečí na veřejnosti i dospělí a pohoršuje se někdo. Do nočních barů s kočarkem ? :-):-);-D;-D;-D;-D to bylo dobrý. Docela jsem se pobavila.

0 0
možnosti
KL

Klara L

20. 7. 2008 12:16
Re: Nechápu

No vážně, zákaz kouření v podnicích je odůvodňován mj. i tím, že jakožto do nekuřáckého podniku si tam může zajít rodinka s dětmi na limču ;-D Asi mysleli spíš restaurace, ale holt se to vztahuje na všechny druhy podpbného "pohostinství".

Že děti brečí, to je jasná věc. Ale jde o to, že podle médií, reklam apod. bychom si všichni měli asi kleknout a tlouct čelem o zem, když kolem prochází ženská s miminem. To není správný, je to jen přirozená životní etapa. Když je někomu čtyřicet, taky se musl narodit, ne?

0 0
možnosti
KL

Klara L

19. 7. 2008 23:46
Karma!

Děti mám ráda a chci je, ale s tím "kultem" máte 100% pravdu. Děkuji za odvážný článek.

0 0
možnosti
P

pinguone

20. 7. 2008 11:50
Re: Karma!

;-D..kult ?8-o  se podivej do Italie.. do <japonska radeji nejezdi ,tam by Te ukamenovali..

0 0
možnosti
ZM

Zdrť Mrmlmný

19. 7. 2008 21:46
.

Tady se diskusi číst vyplatí. Člověk pochopí, že lidé, o kterých autor píše vážně existují. NejLOLovatější vklady do pranice se mi zdají ty o dítěti jako příspěvku do společnosti. Přispívejte, protože to politik chce. ;-D(Y)

0 0
možnosti
RS

Zly_Soused

20. 7. 2008 22:55
Re: .

"NejLOLovatější", to je fakt hodně hustý slovíčko.;-D

0 0
možnosti
KK

Stone_Pilot

19. 7. 2008 20:11
Autor

Když jsem to dočetl, mysle jsem si,  že to psal nějaký starý mládenec. A ejhle - on má děti! Zřejmě už velké a on už dávno zapomněl, jak děti někdy prostě brečí, protože je nebaví sedět v letadle na sedadle a nebo v restauraci personálu příliš dlouho trvá, než donesou jídlo a vy tam namísto plánovaných 30 minut strávíte hodinu. A je někdy velmi těžké nebo nemožné dítě uklidnit. Prostě se to občas stane. Neznám rodiče, kteří by měli z křiku svých dětí potěšení nebo se s ním dokonce snad chlubili jako novým Porsche (taková hloupost, autore)!!! Je to stres pro ně větší, než pro ty obtěžované. Ale přece kvůli tomu matky nezůstanou do 6 let s dětmi doma, aby Lachtana a podobné nerozčílovali.

0 0
možnosti
MK

m.k.p.

20. 7. 2008 14:12
Re: Autor

dekuju, mluvite mi z duse, cekam druhy dite a pri predstave,ze me nekdo nenavidi jako pan autor se mi zveda zaludek, holt se mooooc omlouvam,ze jsem si zrovna v tuhle dobu usmyslila mit deti. A dekuju inteligentnim majitelum restauraci a kavaren za detske koutky, za to,ze alespon pres obed se v nekterych restauracich nekouri. I kdyz si vzpominam,kdyz jsem jeste tenkrat byla mlada a bezdetna,ze mi ten smrad z cigaret vadil neskutecne ...

0 0
možnosti
ZS

Prickrose

19. 7. 2008 19:10
Zajimave....

Pred ani ne tremi tydny mi psala kamoska email o tom jak byla na oslavach dne Kanady. Byl tam velky pruvod, kolotoce, stanky atd. tak jako na oslavach. Vse bylo v poho az na to, ze tam byly pruvody maminek s kocarkama, ktere se tvarily jako zaslouzile obcanky, ktere by mely dostat medajli za to ze zrodily jejich parchanty a my vsichni by jsme jim meli libat nohy.;-D Lidi jsou stejni na celem svete!

0 0
možnosti
P

pinguone

20. 7. 2008 11:51
Re: Zajimave....

..i Ty jsi by´l parchant..a jak vidim ,porad jeste jsi..;-D

0 0
možnosti
MK

chikochiko

19. 7. 2008 14:16
Zloba

Tedy vy jste neuvěřitelně zapšklý a protivný dědek, ač věkem relativně mladý. Nebo si vychutnáváte kritiku na vaši osobu. Každopádně příspěvek na blogu o ničem, ale na tom tu nezáleží. Jen nerozumím kde berete karmu, je tu spousta jiných článků, které by si ji zasloužily více a především neplivou jen zlo.

0 0
možnosti
T

theofil.bentley

20. 7. 2008 19:20
Re: Zloba

Cha, nechapete zjiste proto, ze jste detina! :-)))))

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.