Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

fix

21. 7. 2008 12:20
milé děti....

Leccos ve vašem článku je nesmysl (zákaz kouření v hernách a nightclubech kvůli maminám), ale s ústřední myšlenkou souhlasím - mnohé matky si nás ostatní berou jako rukojmí "já mám dítě, kdo je víc" a naprosto bezskrupulózně vymáhají ohledy, samy žádné nemaje (řvoucí zmetek v letadle je toho zářivou ukázkou). Zdatný předškolák stojící na sedadle v metru, popř. tentýž okopávající kolemstojící, dřepící jako pecka pod stařenkou s holí - a matka nic, výchova nula, hlavně, že má holátko svoji individualitu. V Hypernově na Stodůlkách byl nedávno k vidění hošík (cca 5 let), zalezlý do mrazáku s nanuky  (bez jakéhokoli okřiknutí), protože on CHTĚL ZMRZLINU. Řezat, řezat a znovu řezat (napřed matky nematky, potomky vzápětí).

0 0
možnosti
JP

real_goldie

21. 7. 2008 12:29
Re: milé děti....

Souhlas s tim rezanim, rezanim a zase rezanim. Skoda ze todle nedoporucil nekdo vasi matce. Pokud si nekdo s kocarkem musi vymahat u vas ohled tak toho rezani bylo malo. Kdyz vidim maminku s kocarkem, tak ji rad uvolnim misto nebo pomuzu do/ze schodu. Ne protoze musim, ale protoze mi to pripada slusny. Necitim se jako rukojmi, citim se ze jako ze sem nekomu pomoh.  Jinak pokud dite stoji v metru na sedacce tak nevaham mamince sdelit ze je to v rozporu s prepravnim radem a nehygienicky a at zjedna napravu.

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

21. 7. 2008 12:08
Zákaz kouření

je opravdu, na místech, která zmiňujete, kvůli matkám s kočárky? Co kdyby to bylo třeba kvůli nekuřákům... Já mám zkušenost, že ačkoliv se snažím jezdit minimálně MHD s kočárkem někdy musím.( Netlačím se, nastupuji jako poslední, snažím se nezdržovat, slušně žádám o místo a modlím se abych už byla na místě a venku.) Přesto zaznamenávám plno nenávistných pohledů někdy i nepříjemných řečí.  Tak mne napadá, to všichni ti prudérní spolucestující, s dětmi či vnuky chodili všude pouze pěšky nebo jezdili autem? Kult o kterém píšete jsem tedy nazaznamenala, ale vše je o lidech. Nejsem zastáncem výchovy "ať si dítě dělá co chce, hlavně ať mu okřiknutím nenaruším osobnost", ale pokud jste něměl děti , které jste "večer našel tak kde jste je ráno nechal stát" víte, že když se dítěti zdá cestování dlouhé, zlobí. Je to o nervy, ale kvůli tomu snad nebudeme děti "převážet" v narkóze. Rodiny s dětmi jsou pro v programech stran jen cílová skupina voličů, stejně jako např. podnikatelé, nebo důchodci...

0 0
možnosti
J

jiki007

21. 7. 2008 11:52
Ubohost

Trapný článek z dílny zapšklého odesáka! ;-€

0 0
možnosti

lepidlo999

21. 7. 2008 23:17
Re: Ubohost

No, Vy máte ale argumenty - jak bič ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MK

pancho10

21. 7. 2008 11:41
JJ

Tyhle bezmozkyně mě točí na cyklosteskách.Bruslaři mě nevadí mají reflexy a jsou slušní.Ale 2 baby s kočárem vedle sebe to je děs.:-©Dal bych zákas kočárům na cyklostezky!

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

21. 7. 2008 12:26
Re: JJ

Párkrát se mi stalo, že když jsem jela do práce v celkem plném metru, cyklista mi svým kolem, ušpinil oblečení a ještě byl arogantní. Měla bych tedy vykřikovat, že by těm arogantním blbečkům měli zakázat jezdit metrem? Já si myslím, že je to především o lidech. Ovšem zákaz pro lidi neslušné, drzé či hloupé vydat nelze...

0 0
možnosti
JP

real_goldie

21. 7. 2008 10:54
mimo misu?

Zda se mi ze autor je uplne mimo misu. Zakaz koureni v nocnich barech a jinych zarizenich se rozhodne nedelal kvuli "maminkam s kocarkama".  Jestli se autor citi menecenej kdyz nema kocarek, tak at si nejakej poridi, nebo vyhleda psychologa.

No a programy politickej stran? Je normani ze politicky strany se snazi oslovit co mozna nejsirsi masu, tak proto maji programy co udelaji pro studenty, duchodce, mlady lidi, lidi v produktivnim veku....... Nechapu co na tom auror nechape.

Rek bych ze clanek je dost zmatenej, je videt ze se autor chtel vykricet z ublizenosti.

0 0
možnosti
I

Identity007

21. 7. 2008 10:35
Dite a letadlo

Docela by me zajimalo, jak by si autor clanku poradil s takovym rocnim ditetem v letadle on sam. Verte mi, pred narozenim meho ditete jsem byla jako vy, take jsem si rikala, ze rodice by to dite proste nejak meli utisit, a postarat se, aby nas ostatni nerusilo. No a ted jsem na druhe strane,  a cestovani letadlem je naproste utrpeni. Rozhodne by me napadlo se pred ostatnimi nejak "naparovat". Jenze sedet doma take nebudu a ani nemuzu, nebot bydlim v zahranici a cestovani letadlem je pro me naprosto nezbytne. Pan Svarc zrejme jako dite nikam necestoval (kam take), ale i tak by bylo zajimave se zeptat jeho rodicu - zda by vydrzel sedet na jednom miste bez "zlobeni" treba 13 hodin a vice. Zrejme by to takovy andilek nebyl....:-/

0 0
možnosti
RN

raducha

21. 7. 2008 10:45
Re: Dite a letadlo

dobrý den, roční dítě v letadla nemá co dělat, pokud to není nevyhnutelně nutné a pokud jste normální máma, tak víte, že 13 hoduin dítě v zavřeném prostoru v klidu nevydrží. Děti mám velké, vím o čem mluvím, autor má pravdu, taky nemusím v letadle poslouchat uřvané haranty !

0 0
možnosti
JN

IAMAD

21. 7. 2008 10:17
?

Podle mého názoru je tento článek dost mimo Rv

0 0
možnosti
LA

lukinoo

21. 7. 2008 10:04
ááá

Pán se nejspíš vylíhl z vejce někdě v nějakém hnízdě a také nikdy nebyl dítětem. Nejspíš má i skvělou výchovu, když dítě označuje harantem. Prostě ubožák.

0 0
možnosti

lepidlo999

21. 7. 2008 23:29
Re: ááá

Řvoucí, neposlušné a absolutně nezvadatelné dítě také označuji harantem. Ubožáci jsou rodiče, kteří to považují za normální.

0 0
možnosti
MB

colinmcrae

20. 7. 2008 22:29
Chudáčku.

No, každý nemůže mít spokojené manželství.

0 0
možnosti
M

medlinka

20. 7. 2008 20:22
Pane

je mi Vas lito,zijete ve spolecnosti,kde krast ,lhat a podvadet je normalni,dokonce uz i  nas ministr nam rekl, ze kdo do ted byl slusny byl blb a Vas rozciluji rodiny s detmi,tedy zcela normalni a prirozena zalezitost,na kterou jsme si v minulych letech odvykli,proc az tak moc ?vase argumenty nejsou pouze rozumne, ale primo nenavistne,zkuste se podivat na svet s laskou  k prirozenu

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.