Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

Dominicano

22. 9. 2010 16:17
Fizl zustane fizlem..

Naprosty souhlas, diky za krasny clanek... R^

0 0
možnosti
N

nepodnikatel

22. 9. 2010 15:54
Nabob

Při čtení vašeho textu se mi už v půlce začalo navalovat a jen s velkým sebezapření jsem ho dočetl do konce. Jestli máte firmu a zaměstnance, tak u vás bych nepracoval ani za 50 00 Kč.J ste očividně takzvaný zlatokop pro kterého jsou zaměstnanci plebs akorát dobrý k tomu abyste je pořádně odřel. Slušnost a úcta k spoluobčanů nebo zaměstnancům vám nic neříká.

Rv

0 0
možnosti
BH

dropa

22. 9. 2010 16:42
Re: Nabob

To se ti nedivím, že bys za 5tisíc nedělal, když máš bezpracné teplé místečko za 25 000,- + všimné!! :-)

0 0
možnosti
TJB

To je bomba

22. 9. 2010 15:45
100% souhlas

Pravda, rozdělil bych státní zaměstnance do několika tříd. Učitele, hasiče a doktory přece jen potřebujeme. Ti řekněme opravdu  pomáhají a chrání.

Ale policajti a úředníci... přesně jak říká autor. Darmojedi živení z daní nás v soukromém sektoru. A zatímco v produktivní části společnosti se vyhazuje, snižují se platy atd atd., a nikdo nedemonstruje a nestávkuje, tak státní zaměstnancí se cukají když mají přijít o 10% platu.

Neuvěřitelná sprostota.

0 0
možnosti
PS

Petr-007

22. 9. 2010 15:59
To že potřebujeme učitele nebo lékaře

neznamená, že je musíme přeplácet. Dobrý hospodář nepočítá cenu práce podle její užitečnosti, kvality, vzdělání jejího vykonavatele nebo jeho hmotných potřeb, ale podle její tržní hodnoty. Je krize tak toho využijme a ušetřeme. Většina státních zaměstnanců zůstane i kdybychom jim srazili mzdy o 30 procent, protože na dnešním trhu má jejich práce menší hodnotu, ti kteří si jsou schopni vydělat více už stejně odešli.

0 0
možnosti
E

echo.3

22. 9. 2010 15:42
Pan autor

je zřejmě agesivní cholerik, že áno?

      :-))

Ten policajt Vás vlastně "dostal", Lachtane!

0 0
možnosti
CELT

Censor es la teta

22. 9. 2010 19:31
Re: Pan autor

Dostal ho dostal, takhle tupá odpověď by totiž dostala každého. Na to se prostě nedá nic říct.

0 0
možnosti
PP

Pe.Pe.

22. 9. 2010 15:36
nemá rád vše levicové

To je toho jedna firmička. Na obživu jistě více přispívají ti, co mají firmiček více. S názvy téměř shodnými, penízky se všelijak přelévají, účetnictví prolíná a zaměňuje. Po pádu firmičky jedné, jiná jak bájný pták Fenix z popela vstává a k výšinám vzlétá.

K osobě autora. Ten kdo "nemá rád vše levicové", ho asi nosí v pravé nohavici.

0 0
možnosti
RK

Kristoff

22. 9. 2010 15:31
Padla kosa na kámen

Ano jsem magor, snažím se jezdit slušně, dodržuji stanovenou rychlost a pod.....

Protože jsem magor reaguji na "lachtanův" článek. Jeho nas*anost je pouze o tom, že se musel uposlechnout policajta, který ho posílal jiným směrem než jemu byl vhod. Dokážu si živě představit tu vlnu emocí, kdyby ho ten policajt s ostravským dialektem poslal vstříc davu lidí.

0 0
možnosti
J

Jedowatej

22. 9. 2010 17:09
Re: Padla kosa na kámen

Presne tak, prival emoci cholerickeho frajirka s firmickou dal vzniku nejhorsimu blogu, jaky jsem tu kdy cetl..

0 0
možnosti
PS

Petr-007

22. 9. 2010 15:27
Silná slova, ale rád souhlasím.

Jen by se autor měl ve své ODS přičinit aby těch zbytečných lidí opravdu razantně ubylo a aby u snižování platů státních zaměstnanců nezůstalo u pouhých 10 procent, ale šlo to až na tržní hodnotu jejich práce.

0 0
možnosti
RK

Kristoff

22. 9. 2010 15:36
Re: Silná slova, ale rád souhlasím.

Je zajímavé, nejvíc se na vnitru na platech utrácelo při deformách, které prováděl Ivan Langer. Tolik zbytečných vedoucích funkcionářů nikdy před tím v policii nebylo.

0 0
možnosti
JP

Jarousheq

22. 9. 2010 15:27
Tak to jsem se pobavil

Přesně vás tam vidím v nějáké popelnici typu x5, kterou máte přes leasingovku, mobil v autě pořád na uchu (měl jste alespoň zapnutá světla?) a hrajete si na nejdůležitějšího pitomce...

Takovýhle lidi opravdu miluju... Vždy dokážou pobavit...

0 0
možnosti

Petr_S

22. 9. 2010 15:24
Podnikatel

Původně jsme na tento článek plný žvástů a nepodložených napadání nechtěl reagoval. Jen si říkám, v čem pan pisatel podniká a komu daně platí. Nemyslím si, že někdo, kdo je napíše toto, je inteligenčně na takové výši, aby dokázal vyplnit daňové přiznání.

0 0
možnosti
S

Shackall0

22. 9. 2010 15:30
Re: Podnikatel

Tak na daňové přiznání jsem třeba já fakt hloupý. Vidím formulář a udělá se mi špatně ;-D A jsem na to náležitě hrdý!

0 0
možnosti
C

CzechJoker

22. 9. 2010 15:12
Jsem magor

Poslušně hlásím, že jsem se v příspěvku identifikoval a shledal, že jsem magor. Ve městě jezdím 50, mimo obec 90 a na dálnici 110-130. Jsem OSVČ, také platím daně, také mi vykradli auto, také jsem stál na služebně, kterou zrovna přestavovali podle plánu ministra Langera a neměli židle. Pokud je toto jediný argument proti jejich včerejší stávce, dle mého je to málo.

0 0
možnosti
KP

Harvan

22. 9. 2010 16:00
Re: Jsem magor

R^ jsem na tom stejně ... příhod s lehkoživky bych přidal víc, ale zbytečně bych si zvedl tlak. Ti zaměstnanci si neuvědomují, že si berou jako rukojmí své chlebodárce, daňové poplatníky, a zločince, kteří současný stav zavinili, kryjí a nebo prostě ignorují s hlavou u podlahy. Neřikejte mi, že ti co včera měli karneval na Palachově nám. nevědí nic o zbytečném rozhazování peněz od svých nadřízených ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.