Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jimmynosek

teda lachtane...

ted jsi me moc mile prekvapil... :) super clanekR^

0/0
13.9.2009 0:28

framy

jezdím

až nějakých 40 let a vyhazování odpadků ze stříbrných offrroadů jsem nikdy neviděl,ale všude kde bydlí cikáni jsou odpadků hromady.

0/0
11.8.2009 11:49

dropa

Re: jezdím

No podle autora jim to tam asi ti offrouďáci schválně hážou.:-):-/

0/0
11.8.2009 12:07

buxus

...je zatěžko zaplatit třista korun za odvoz popelnic

Kde jste tohle sebral? Samozřejmě, že by to mnohým bylo zatěžko platit, kdyby to platit nemuseli - jenže oni musí. Podle příslušné legislativy a místních priováděcích předpisů majitel nemovitosti prostě platit za odvoz odpadků musí. A já platím jak v Praze, tak i na chalupě. A jen na chalupě 1600 Kč ročně za jednu popelnici - a to si obecní úřad hlídá. Nemůžu říci - nic platit nebudu, budu to chodit házet do lesa. To by se mnou vyběhli.

0/0
11.8.2009 6:25

Gaspard

No toto!

1. Náklady na hospitaci platí rumunská státní zdravotní pojišťovna u které je každý nezletilý občan Rumunska ze zákona automaticky pojištěn.

2. To, že rodina utonulého mladíka o něm prohlašovala, že jde o cikánského prince aby údajně měla větší šanci získat peníze na transport těla a pohřeb jen potvrzuje, proč se slovensky lhát řekne cigánit.

3. Že se celý kočovný klan choval primitivně na našem území obhajovat tím, že někdo někde u satelitního městečka odhodil odpadky má stejnou logiku, jako když vyjedu např. do Španělska, zabiju někoho svým autem a budu se obhajovat tím, že se Španělové na silnicích taky zabíjej. Přál bych autorovi, aby mu pod okny tito kočovníci na týden zaparkovali.

0/0
10.8.2009 16:57

dropa

Re: No toto!

R^R^R^:-)

0/0
11.8.2009 11:34

Montaigne

To je logika hodná myšlenkového velikána

takže protože se někde válejí odpadky, kdoví kým vyhozené (možná právě nějakým cikánem- toho jsem byl mnohokrát svědkem, a nebo nějakým německým turistou) , tak budeme rezignovat na dodržování práva u jednoho etnika, bravo pane Švarc!;-D

0/0
10.8.2009 10:25

pesimistka7

Re: To je logika hodná myšlenkového velikána

R^ 

0/0
10.8.2009 12:31

čhavo

Máte pravdu,

pane autore. Větší bengál dělaj fanušci fotbalu. Větší bengál dělaj jak jste popisoval tiráci atd. Češi jsou strašně netolerantní , nevím čím to je. A kdy se to vůbec  změní ? 

Asi n ikdy. Hold - jsem Čech, kdo je víc ?R^

0/0
7.8.2009 8:39

George63

hmm hmmm

Mám dojem, že je to teď IN, psát o "kočovnících" ať tak či onak. A taky mám dojem, že by se měly dodržovat zákony té země kde jsem. Je to ztráta času se tím zabývat, raději se jdu projít ven a snad nepotkám skupinku excelentních Romů, kteří si nelámou hlavu s chováním na veřejnosti. Když je vedro tak rodinky okupují na náměstí kašny, dospělí posedávají před hernami, klábosí, besedují a svačí na lavičkách, zbytky odhazují pod sebe za sebe. Tuhle jsem potkal mladý sympatický páreček, ona jedla hamburger a papír prostě odhodila jen tak na zem. Neřekl jsem jí to, protože nejsem chráněná osoba, jsem jen obyčejný člověk...

0/0
5.8.2009 10:59

dropa

Re: hmm hmmm

R^R^R^:-)

0/0
11.8.2009 11:36

apokalypsa

Naprosty souhlas

Konecne to nekdo napsal, diky R^R^R^

0/0
5.8.2009 10:46

Muf007

Re: Naprosty nesouhlas

nejsem netolerantní, ale přijedu-li jako turista do cizí země, musím se podřídit tam platným pravidlům. Nic víc, nic míň pokud nechci očekávat problémy. A jestli se tam nekempuje a svévolně hromadně nedefekuje u každého rybníka, je málo platné, že u nás doma třeba ano. Co je na tom tak těžkého k pochopení? Je to stejné jako říci: u nás se smí střílet lidé, klokani, medvědi, tak si zajedu do Čech/Rumunska/Kanady/USA (:-/) a také si jen tak zastřílím. Stejná pravidla pro všechny. Nic proti rodině, ale její místo bylo v kempu, hotelu nebo povoleném tábořišti!

0/0
10.8.2009 10:26

technik4

Takže se nic nestalo, vůbec je nechápem a nesnažíme se

Jak to tady čtu, tak vidím, že my Češi jsme netolerantní závistiví xenofobi - neb:

1. Lékařský pobyt nepojištěného neplavce stál sice pár set tisíc korun z našich daní -ale to přece nevadí, neboť se v české kotlině rozhážou a rozkradou mnohem větší částky.

2. Kočovníci zabrali tu veřejný prostor před vinohradskou nemocnicí, a využili ho k naplnění všech svých momentálních potřeb, poté se stejným způsobem zachovali v přírodní rezervaci (Snad jen, že na Vinohradech nerozdělávali oheň, proč je za to nikdo nepochválil?) - ale to také vůbec nevadí, protože na odpočivadlech u silnic je nepořádek (souhlasím), a někteří movití češi odhazují pytle s odpadem do příkopů silnic.

Tahle partička lidí k nám přišla z evropské země, ale my se s jejím zastupitelstvím nedokážeme domluvit na ničem jiném, než slovním vyjádření účasti.

Ti lidé přijeli drahými auty, která mají drahý provoz. Jsou sice ověšeni šperky ze žlutého kovu, ale mi na nich nemůžeme nic chtít, protože oni si vždycky nosí všechno sebou.

0/0
5.8.2009 10:45

Muf007

Re: Takže se nic nestalo, vůbec je nechápem a nesnažíme se

R^R^R^R^R^

0/0
10.8.2009 10:27

Liška13

pane Švarci,

většinou s Vámi souhlasím, ale dneska ne a bude to i bez karmy. Jakkoli máte ve spoustě věcí pravdu, pořád k tomu mám jednu zásadní výhradu: když na to nemám, sedím doma na zadku, jak se říká u nás doma.

0/0
5.8.2009 10:40

Prickrose

Re: pane Švarci,

Nebo, "bez penez do hospody nelez";-D

0/0
7.8.2009 22:41

badodmrtvereky

úklid pozemku

Je snad samozřejmé,že úklid má zajistiti vlastník,nevím proč o zajišťuje radnice,když pozemek má vlastníka,který toto skupinu na pozemek pustil a asi očekával,že mu tento zvelebí,nečekal že to bude naopak.Ale po výzvě by měl ttento dát do pořádku a pakliže by to neprovedl existují jistě zákonné prostředky jak ho k tomu donutit,aby ho napříště přešla chuť k pronajímání bez jistoty zachování čistoty a pořádku.

0/0
5.8.2009 10:38

Liška13

Re: úklid pozemku

zatímco by si celá vesnice po celou dobu, než dojde k onomu donucení, užívala smrad z hnijících zbytků slepic, výkalů apod.?

Tak proto....

0/0
5.8.2009 10:41

eman1

Buď jak buď, sám jste to

naznačil, v první řadě jde o peníze. A pokud znám podle vašich předchozích článků názor na placení, či neplacení dluhů, vymáhat peníze za hospitalizaci bych po nich rozhodně nechtěl. Marná práce, zbytečné náklady. Opravdu, buďte tolerantní...

0/0
5.8.2009 10:09

BlackAnonym

hmmm

Hezký, děkuji autorovi za inteligentní lidský pohled na věc. Škoda jen, že to nikdo nepochopí a nic to nezmění;-( Ale tak to je věčný boj.

0/0
5.8.2009 10:00

eman1

Re: hmmm

Správně, autor kýve na bordel, na tvrzení my na všechno máme, ale jak jsme to tu občíhli, nic tu platit nebudem, oni už jsou Ćeši zvyklý platit cokoliv a za kohokoliv. Je smutné že umřel mladý člověk. Ale já vidím, že je ještě smutnější, že mu jeho příbuzní nedokázali zajistit důstojnost odchodu bez humbuku a pozornosti novinářů, který vzbudili svým chováním. Ani odvoz mu nedokázali zajistit sami, a jejich vyslanectví se s nimi taky moc nebavilo,asi ví proč.

0/0
5.8.2009 11:22

wllkk

nesouhlasím!!!

pořád platí... v Římě buď římanem !!!!!

0/0
5.8.2009 9:25

Ewabi

Re: nesouhlasím!!!

R^R^R^

0/0
5.8.2009 10:48

dr_NO_

lži

zbyde jen pár lejn? a co ten milionový dluh ve špitále?

0/0
5.8.2009 8:39

Leff

Re: lži

jeslti to rumunská pojištovna v tichosti za čas zamázne (jsou v EU!), neštěkne o tom ani pes. A i kdyby ne, české špitál & 1milion & kupř. nákup vakcíny proti chřipce..  :-D směšné srovnávání... :-D

0/0
5.8.2009 9:36

Fikos

Re: lži

Pro některé pacienty a to hlavně dět se musí kvůli 1 milionu uspořádávat pro rodiče možná i dost potupné sbírky:-/

0/0
5.8.2009 10:36

Morgiana

pokračovani

de facto postižený, takže není zcela od věci se ptát kde bxyl odpovídající dozor nad tím klukem, pokud teda patřil mezi tuto skupinu a taky se zabývat odpovědnosti rodičů. Ale to už samozřejmě jen rýpu, ale i tato možnost tu je

0/0
5.8.2009 8:34

Morgiana

Ano

máte pravdu, vyjimečná situace, ale  a to je to nejdůležitější. Kdyby sem přijela tato tlupa Olahů do zemé kde Romové žijí řádným způsobem života a dodržují naše a vlastně i jejich zákony/když se hlásí k tomu že jsou češi/, tak by jsme se zajisté pousmáli a možná byli i rádi za nakouknutí do způsobu života před x lety /staletími/. jenže pokud jsme denodenně zásobování zprávámi jak naši spoluobčané patříci k tomuto etniku se chovají tak jak se chovají, neplatí, parazitují, ohrožují lidi, kradou a nakonec sem ještě přitáhne tlupa jim podobných z jiné země a zas parazitovat tak se lidem nedivte. Možná když už nás ty media zásobují , tak by nebylo od věci nezakazovat diskuze, on se tam každý ikdyž třeba otřesně odreaguje a je mu lépe, ale takhle ta zoufalost jen roste . Mimochodem bych jen ráda podotkla že v čechách je zhruba 80% romských dětí ve zvláštních školách , k tomu je potřeba papír kde je to podloženo sníženou mentální urovní a tím pádem je ten člověl defacto

0/0
5.8.2009 8:33

Ewabi

Re: Ano

naprosto souhlasím, kdybychom byli ušetřeni nevhodné sociální politiky státu v oblasti našich romských komunit, jistě bychom netrpěli touto "přecitlivělostí" na otázku s podobnýmn tématem.

Ostatně si myslím, že Rumunsko u nás má svoje zastupitelství, které by naprosto samozřejmě jako civilizovaný člen EU mělo za vzniklé pohledávky a jiné excesy, způsobené příslušníky jejich země, přijmout plnou odpovědnost.  

0/0
5.8.2009 10:53

banned star

Do pár týdnů jich tu bude desetkrát tolik

Při slavném pohřbu budou líčit, jak je v ČR bezvadně, všechno je zadarmo, slepice se dají krást beztrestně, i na benzín dostanete - no nevypravte se tam, když jsou hranice otevřené.

0/0
5.8.2009 8:29

WIFI

co zbylo

1. účet za kemping,2. účet za úklid veřejného prostranství, 3. účet za

léčbu, 4. fakt, že lze ignorovat zákon na ochranu přírody, 5. fakt, že

lze ignorovat zákon o ochraně zvířat proti týrání, 6. fakt, že lze

porušovat hygienické předpisy, 7. fakt, že lze ignorovat zákon o

pozemních komunikacích a ohrožovat tak slušné řidiče

0/0
5.8.2009 8:08

Zuzana Hejná

Re: co zbylo

problematiku bodu 2.,4.,5.,6. doporučuju cvičně řešit v pražských lokalitách obývaných bezdomovci.

0/0
5.8.2009 8:14

WIFI

Re: co zbylo

ale ignorovat další prohlubování problémů jen proto, že nyní již v nějakém rozsahu bohužel existují mi nepřijde jako dobrý přístup

0/0
5.8.2009 10:29

Fikos

Re: co zbylo

R^

0/0
5.8.2009 10:38

Liška13

Re: co zbylo

bezdomovci nejezdí do ciziny drahejma autama.......takže to lze těžko srovnávat.

0/0
5.8.2009 10:43

Ewabi

Re: co zbylo

je možné, že tu máme problémy podobného typu, ale to snad neznamená, že je v tomto případě všechno vlastně v pořádku. Zajímalo by mně, jak by se chovalo Rumunsko v případě, že by situace byla naopak a někdo přijel toto dělat k nim.

0/0
5.8.2009 10:55

Tomas_z_Kladna

Nejsem rasista

a tak mi vadí akorát, že u nás nějaká partička porušila zákon a policie tomu nezabránila. Je mi fakt jedno, odkud byli. Celou dobu jsem chodil do práce a platil daně a nedostal jsem za ně odpovídající hodnotu. Teď jsem vzhůru, abych napsal tento výkřik, který policii nezajímá a jejího zřizovatele taky ne. Takže jsem prodělal kromě Kč i čas. Takže lepší bude jít spát. Takže dobrou.

0/0
5.8.2009 0:12

wllkk

Re: Nejsem rasista

svatá pravda

0/0
5.8.2009 9:26

ur=BANcová

Aha a ty slepice k nim k ohni přišly z lásky

0/0
4.8.2009 22:52

banned star

Re: Aha a ty slepice k nim k ohni přišly z lásky

Uprchly z kurníků, kde byly uvězněny, protože se jim zachtělo svobodného toulání pod hvězdami a kálení, kde je napadne.

0/0
5.8.2009 7:26

jeliman

Re: Aha a ty slepice k nim k ohni přišly z lásky

Chtěly dobrovolně a nezjištně pomoci naším romským bratrům ve vyjímečné situaci, bez ohledu na zákony, peníze a zdejší zvyklosti. Inu, slepice...

0/0
5.8.2009 8:17

gewet

žiju v rumunsku

a v médiích nic... nekecám!!!

jinak souhlasim a karma, při výjimečný situaci se to dá chápat, kultura je to jiná a myslim, že tohle měla být akce, ke které by se Kocáb měl vyjádřit, páč je medializovaná u nás jak cip

0/0
4.8.2009 22:40

wllkk

Re: žiju v rumunsku

kultura nekultura, platí zde nějaké zákony a ty by se měly dodžovat...

0/0
5.8.2009 9:28

krabi

Franta taky zlobí !

způsob myšlení autora je podobný, jako nějakého nezbedného žáka v 6. třídě...Rv

0/0
4.8.2009 22:32

nekončící dynastie císařpána II

Bohuzel to neni nijak vyjimecna

a vzacna situace. Tihle primitivni kocovnici obtezuji ty zle bile domorodce den co den po cele republice. Tezko je nekdo muze brat jako vzacnou exotiku a prihmourit nad jejich vykaly a bordelem ociRv A pochopitelne nas tohle dobrodruzstvi stalo zase jen nase penize

0/0
4.8.2009 20:49

pecuchet

Re: Bohuzel to neni nijak vyjimecna

Tito Cikáni přijeli po nastalé tragédii, po smrti svého "prince" zase odjíždějí a už je pravděpodobně neuvidíme. Je zbytečníé vylévat si zlost na těchto konkrétních lidech, možná někoho z nás cca 14 dní obtěžovali, většina z nás se o ně zajímá z čiré bulvární zvědavosti.

0/0
4.8.2009 20:59

nekončící dynastie císařpána II

Re: Bohuzel to neni nijak vyjimecna

Ne, narazel jsem na "nase" kocovniky. Tihle nastesti odtahli, ale cikanu tu zustalo dost a dost. proto se da jejich navsteva brat jen ztezi jako zvlastni a vyjimecne zpestreni, pri kterem by lide meli prihmourit oci, jak naznacuje autor:-)

0/0
4.8.2009 21:12

lachtan

Re: Bohuzel to neni nijak vyjimecna

Možná byste si měl článek přečíst znovu a pokusit se pochopit o čem je řeč. Dle Vaší reakce soudím, že jste to vůbec nepochopil.

0/0
4.8.2009 21:15

pecuchet

Re: Bohuzel to neni nijak vyjimecna

On autorův článek je obrácen právě k odjíždějícím Rumunům, proto bychom ty oči mohli přimhouřit.

Co se týká "našich" kočovníků - k naší smůle se o opravdové kočovníky nejedná, ty už tady máme zřejmě napořád. :-/

0/0
4.8.2009 21:18



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.