Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bar12345

29. 10. 2008 15:23
houby

ses nahodne potuloval po staromaku najisto sels foti svojeho guru,za jehoz kuponovky ses obohatil na d ramec zakona,to se pak kupuji prijimacky na pravnickou fakultu,protoze se svoji inteligenci by si tam mohl akorat tak sbirat nedopalky  od budoucich pravniku

0 0
možnosti

Blamik

27. 10. 2008 14:41
Nuž ona představa že jste potkal a fotil.....

... pana Jančíka, mne velice překvapuje. Můj vlastní fotoaparát odmítá podobné lidi vůbec snímat. Být osobou pana Jančíka pak bych velice zvažoval zda se na podobné lidové "veselici" vůbec ukázat.

Já nevím. Opravdu jsme národem tak hloupým že nám nevadí lidé kteří otevřeně podporují a zakrývají podivuhodná a tak nevinná pochybení šéfa pražské pětky? Jak má být současný presidentův pohrobek Pavel Bém vhodným kandidátem na funkci předsedy když dokáže ochraňovat podobné rozporuplné osoby?? Má být Jančík Bémův Dalík?

Mám stále stejný problém s degaunerizací této strany..... samozřejmě potažmo s její volitelností.....

0 0
možnosti

kuča

26. 10. 2008 16:31
Nepřekonatelný,

:-) nebo možná  kouzlo nechtěného je záběr trpaslíka Béma, vedle Tošenovského! Jako bývalý fotograf to dovedu ocenit!

0 0
možnosti

lachtan

26. 10. 2008 18:15
Re: Nepřekonatelný,

Díky. přiznám se, že jsem v takový záběr doufal a čekal jsem, zda si stoupnou vedle sebe :-)

0 0
možnosti

forhend

26. 10. 2008 14:03
Nemá náhodou

pan nenahraditelný hejtman Tošenovský kravatu špatné barvy?

0 0
možnosti

stanikgor

26. 10. 2008 13:53
Nevím jak vy,....

Nevím jak vy,ale já mám pocit,že prezident,který porušuje sliby,je špatný prezident.Při inauguraci,v březnu 2008,sliboval,že bude nestranným prezidentem všech.A ejhle,přijde říjen,a pan prezident s "modrým ptákem" stojí na tribuně a vychvaluje určitou stranu.Prý podpora svému "dítěti".Kdo nám zaručí,že za pár měsíců si nevzpomene na své přihlášky do KSČ,a nebude s třešničkou za uchem tvrdit,že on,jako prognostik,vždy říkal,že jedině plánované hospodářství nás zachrání před krizí...A nebo,nedejbůh,nám hradní pán jednou vyběhne v šortkách,hnědé košili,se smrtihlavem na čepici,a bude tvrdit,že ten Ádík byl vlastně génius,tím ,jak skvěle vytáhl Německo z krize.

Věřím,že se to nestane,ale přece se bojím....Chlap,který veřejně lže,je špatný chlap,a prezident,který veřejně lže......ale,o tom jsem už psal.

0 0
možnosti

editi

26. 10. 2008 15:59
Re: Nevím jak vy,....

ale já si říkám, že Venda Klaus se stal opět po dlouhé době jedním z nás. Obyčejným člověkem, který vyjádřil své sympatie k několika zástupcům modré ideologie. Mě to naopak příjde velmi sympatické, protože tím nahnal opět vodu na mlýn oranžádám, kteří toho umně využili nikoli v Praze, kde to bylo jasné ale především na strakonicku a v jiných krajích, než je Praha. Podle toho to také dopadlo. O to více naštval lidi, kteří k volbám ani jít nechtěli. Dnes je ale pozdě bycha honit. ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

meloun.rudy

26. 10. 2008 13:44
Hopkáním s estrádníma umělcema

zvýšil letuškáč významně váhu svého úřadu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.