Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

bar12345

26. 10. 2008 9:03
ZOO je nadherna

to je bez debat,ale nabadat tady ke sponzoringu muze spis ZOO sama ne jak jak zde pan ŠVARC ´podnikatel(zlodej a korupcnik)

0 0
možnosti

lachtan

19. 11. 2008 4:19
Re: ZOO je nadherna

Jaja, zaplaťpámu že jsem si nakradl a vykorupčnil na dobrej foťák a drahej teleobjektiv.... Bože chlape, Vy jste ale vůl jak anděl :-D

0 0
možnosti
LJ

Apolena Kolenatá

19. 10. 2008 13:58
čistota hygiena

ZOO nádherná, super, souhlasím... jediné co mi doopravdy vadí je zrušení toaletních babiček, toalety jsou tam vždy katastrofálně špinavéRv

0 0
možnosti
TK

osvetitel

21. 9. 2008 10:44
Pekna lokalita a clenity teren,v te Trojske zahrade.

0 0
možnosti
MS

Awathorn

17. 9. 2008 10:23
ZOO

Připojuji se ke chvále pražské ZOO,je krásná a ve srovnání s těmi které jsem měl možnost navštívit i mimo ČR určitě nejlepší.Přispívá k tomu i neuvěřitelně prozíravě vybrané místo,ZOO např. v Londýně nebo Amsterdamu jsou zablokované městem a žádný vývoj už prakticky není možný.Určitě nelitujeme permanentek které jsme si na jaře zakoupili.Taktéž se připojuji k těm kteří tu psali že pro někoho kdo si chce ZOO skutečně vychutnat je mnohem lepší všední den.Jistě že víkendové davy jsou pro ZOO kladem a proto když už tam o víkendu jsem tak si v žádném případě nestěžuji na to že je tam spoustu lidí,co mě ale rozhodně štve jsou návštěvníci kteří nedbají pravidel (těch psaných i těch jaksi obecně platných - pravidel slušného chování).O dementech házejících zvířatům jablka s hřebíky ani nemá cenu psát to je verbež patřící za katr.

0 0
možnosti
KM

km.

15. 9. 2008 21:02
dík

R^ 

0 0
možnosti
KK

zostrelenyanjel2

15. 9. 2008 12:08
Z-O-O

Naprosto chápu...chodím si do ZOO odpočinout od marastu, dokonce jsem si do tý pražský koupil i permici :-) byl jsem ve všech kromě Lešný, vždycky se tam uklidním

0 0
možnosti
FP

pan Kotrč

17. 9. 2008 13:07
Re: Z-O-O

Tak si na to najdi čas, protože co do lokality a výběhů jě Lešná u nás nejlepší a ani nikde jinde ve světě jsem neviděl zoo, která by byla takhle krásně členěná a měla tak hezké prostředí, je to tamn fakt oraz. Samozřejmě nebo spíš bohužel co se týče skladby zvěře nesahá Lešná Praze ani po kotníky.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

13. 9. 2008 11:37
Dobrý

R^R^R^

0 0
možnosti
VT

marvinka

13. 9. 2008 10:51
...

Hezké fotky

0 0
možnosti
TK

osvetitel

13. 9. 2008 10:23
Podle meho nazoru ,a nejen meho,

Jedna z  nejlepsich na svete!R^[>-]

0 0
možnosti
ZM-M

Zbyněk Meruňka - moderátor

13. 9. 2008 9:26
Je to tam sice hezký

Akorát mě serou lidi, co tam všechno fanaticky fotěji a pak maji kecy, že jim lezu do záběru. Dokud bude v Česku trvat tohle fotografické šílenství, tak do pražský ZOO nevlezu... 

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.