Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Maary

28. 9. 2010 19:51
Zklamání...

Jsem z tohoto článku velmi zklamaný a karmu jsem mu nedal. Ano, ve většině názorů se lze ztotožnit, ale co mne odradilo a donutilo mne zásadně přehodnotit postoj vůči autorovi jsou následující citace:

"Nebo vy snad znáte nějakého magora, který po poloprázdné dálnici jede dvěstě kilometrů 130?" ... já tak jezdím a rozhodně si pane autore nepřipadám jako magor... přijde mi to naprosto normální, to omezení rychlosti není kvůli policajtům, aby měli za co vybírat pokuty, ale kvůli bezpečnosti provozu na silnici... Dálnice (např. D1) je letitou stavbou, jejíž bezpečnostní limity se pohybují právě kolem hranice 130 km/h. Takže magor je dle mého názoru dobytek, co lítá 200...

0 0
možnosti

Maary

28. 9. 2010 19:57
Zklamání... 2

..."Že je jen příživníkem v přehnaně byrokratickém státu a že by se vůbec

nic nestalo, kdyby její místo nebylo obsazené. Její "práci" nikdo

nepotřebuje. Úředníků finančních úřadů by stačilo ještě menší procento,

než policistů....  Souhlasím s tím, že by zmiňovaných berních úředníků mohlo být o něco méně. Rozhodně nevyužívají svůj fond pracovní doby na 100% ... Dle mých zkušeností se to pohybuje mezi 65-90% dle pracovního zařazení... Ale že jejich práci nikdo nepotřebuje??? Buď si autor dělá srandu nebo to opravdu nemá v hlavě v pořádku... ono by se v tomhle případě mělo začít na druhé straně... právě u něho a zbytku podnikatelské části tohoto národa... Pokud by každý podnikatel přiznával a odváděl daně tak, jak má, tak by se dalo s jeho názorem souhlasit... Berní úředníci by nebyli potřeba, stačilo by tam pár počítačů s nějakým obslužným personálem a vše by jelo automaticky...

Bohužel ve státě, kde je heslem "normální je daně neplatit" jsou berňáci, dle mého názoru, velmi potřební.

0 0
možnosti

Maary

28. 9. 2010 20:02
Re: Zklamání... 3

A co se týče jeho zkušeností s úředníky... Docela by mne zajímalo, jak by vypadal jeho popis, kdyby opravdu psal dle svých zažitých a prožitých zkušeností...

Nevěřím, prostě nevěřím, že by zažíval pouze takováto setkání. Spíše z toho cítím potřebu si pořádně kopnout do všech kolem sebe a zanotovat si na oblíbenou notičku ostatních blogerů, diskutujících a bohužel i médií...

Dle mých zkušeností, a mám je také bohaté, že jsou úředníci v 85% naprosto v pohodě. Samozřejmě nejsou vždy usměvaví, ale i tak poradili a obsloužili s profesionální samozřejmostí. A nejlepší zkušenosti mám s již zmiňovanými berňáky. Nevím jak v Praze, ale na menších městech, menších berňácích, jsou na těchto úřadech ve většině případů opravdoví odborníci, kteří vždy zasloužili moje poděkování...

0 0
možnosti

anncz

29. 9. 2010 8:01
Re: Zklamání... 3

Myslis, ze tvuj roman nekdo bude cist? Neumis se vyjadrit ve 2 odstavcich?

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.