Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lojzo1

Obhajoba

Nejste jeden z hledaných pedofilů?Obhajujete sebe a Vám rovné?

0/0
10.10.2010 11:17

lojzo1

Trestat

Nemám kouli ale životní zkušenosti s kryplama společnosti.

0/0
10.10.2010 11:15

4dv3nTur3

Jste přesně ten člověk...

..co mě kdykoliv ho zastavím svléká z uniformy a požaduje ušlý zisky. Takový ten zamindrákovaný hňup, co umí jezdit pouze po jedné ulici a nedokáže reagovat náhradní cestou - kterých je v Praze na desítky. Mimochodem uvažoval jste třeba o tom, že Vaše sdělení "Vyházel bych vás všechny" si mohl policista interpretovat jako "Pohrdám vámi". Odpověděl Vám "Já Vás také- pokračujte (tedy zmizte)".

Letenský tunel u řeky ani u vnitra jsem neměl obsazený žádným policistou z Ostravy či okolí - takže trochu pohádka, že?

0/0
28.9.2010 21:25

lachtan

Re: Jste přesně ten člověk...

Znám Prahu určitě líp než vy. Rád bych viděl, jak byste se dostal od právnický fakulty k Chotkovejm sadům v době, kdy všechny normální cesty blokovaly hordy ožralejch policajtů. A na Letný bylo od pivních flašek střepů jak nastláno. Jestli jste fakt polda, tak jste se teda předvedli.  A ostravskej přízvuk ještě poznám.

0/0
28.9.2010 21:58

repanak

uvažování pana bloggera mě připomíná

soudruhy z 50.-60.let ale zprava. Tenkrát tvořila hodnoty jen dělnická třída a ostatní byli trpěni nebo museli držet papulu. Jestli jsou zákony špatné, tak o tom stěží rozhoduje konkrétní pracovník finančního úřadu, ale především ti "nahoře" z určitých politických stran. O tom, kde jsou policisté a jak pracují také nerozhoduje řadový nebo střední pracovník.

0/0
28.9.2010 21:02

AMCPP

Re: uvažování pana bloggera mě připomíná

Tak tak... Jak člověk nesouhlasí s modrobolševikem, tak je hned soudruh Rv.

0/0
28.9.2010 21:16

sms.aye.cz

Re: uvažování pana bloggera mě připomíná

a že soudruzi KSČSSD v čele se Sobotkou jako ministrem financí udělali největší díry do rozpočtu v době největšího ekonomického růstu.. to ti asi nevadí, že:-)

0/0
28.9.2010 21:22

Maary

Zklamání...

Jsem z tohoto článku velmi zklamaný a karmu jsem mu nedal. Ano, ve většině názorů se lze ztotožnit, ale co mne odradilo a donutilo mne zásadně přehodnotit postoj vůči autorovi jsou následující citace:

"Nebo vy snad znáte nějakého magora, který po poloprázdné dálnici jede dvěstě kilometrů 130?" ... já tak jezdím a rozhodně si pane autore nepřipadám jako magor... přijde mi to naprosto normální, to omezení rychlosti není kvůli policajtům, aby měli za co vybírat pokuty, ale kvůli bezpečnosti provozu na silnici... Dálnice (např. D1) je letitou stavbou, jejíž bezpečnostní limity se pohybují právě kolem hranice 130 km/h. Takže magor je dle mého názoru dobytek, co lítá 200...

0/0
28.9.2010 19:51

Maary

Zklamání... 2

..."Že je jen příživníkem v přehnaně byrokratickém státu a že by se vůbec

nic nestalo, kdyby její místo nebylo obsazené. Její "práci" nikdo

nepotřebuje. Úředníků finančních úřadů by stačilo ještě menší procento,

než policistů....  Souhlasím s tím, že by zmiňovaných berních úředníků mohlo být o něco méně. Rozhodně nevyužívají svůj fond pracovní doby na 100% ... Dle mých zkušeností se to pohybuje mezi 65-90% dle pracovního zařazení... Ale že jejich práci nikdo nepotřebuje??? Buď si autor dělá srandu nebo to opravdu nemá v hlavě v pořádku... ono by se v tomhle případě mělo začít na druhé straně... právě u něho a zbytku podnikatelské části tohoto národa... Pokud by každý podnikatel přiznával a odváděl daně tak, jak má, tak by se dalo s jeho názorem souhlasit... Berní úředníci by nebyli potřeba, stačilo by tam pár počítačů s nějakým obslužným personálem a vše by jelo automaticky...

Bohužel ve státě, kde je heslem "normální je daně neplatit" jsou berňáci, dle mého názoru, velmi potřební.

0/0
28.9.2010 19:57

Maary

Re: Zklamání... 3

A co se týče jeho zkušeností s úředníky... Docela by mne zajímalo, jak by vypadal jeho popis, kdyby opravdu psal dle svých zažitých a prožitých zkušeností...

Nevěřím, prostě nevěřím, že by zažíval pouze takováto setkání. Spíše z toho cítím potřebu si pořádně kopnout do všech kolem sebe a zanotovat si na oblíbenou notičku ostatních blogerů, diskutujících a bohužel i médií...

Dle mých zkušeností, a mám je také bohaté, že jsou úředníci v 85% naprosto v pohodě. Samozřejmě nejsou vždy usměvaví, ale i tak poradili a obsloužili s profesionální samozřejmostí. A nejlepší zkušenosti mám s již zmiňovanými berňáky. Nevím jak v Praze, ale na menších městech, menších berňácích, jsou na těchto úřadech ve většině případů opravdoví odborníci, kteří vždy zasloužili moje poděkování...

0/0
28.9.2010 20:02

anncz

Re: Zklamání... 3

Myslis, ze tvuj roman nekdo bude cist? Neumis se vyjadrit ve 2 odstavcich?

0/0
29.9.2010 8:01

Mončí2

Docela by mě zajímalo

co tak hodnotného vytvořil a co po sobě zanechá autor když si dovoluje tak nenávistně plivat po lidech kolemRv

0/0
28.9.2010 17:06

vittus

:D

Na fotce vypadáte jako sympatický chlapík, ale ta nenávist ke společnosti... Kupte si lano a jděte se oběsit!!! R^ Je to pro vás jediné východisko.

0/0
27.9.2010 23:19

seremedka.turbo

Vrcholná ukázka primitivismu-fízl v kukle.

http://zpravy.idnes.cz/odborari-udelali-virval-na-ministerstvu-vnitra-johna-vyzvali-k-odchodu-1a3-/domaci.asp?c=A100921_082948_domaci_jw

Jedoznačně s vámi souhlasím.R^

0/0
27.9.2010 10:50

naruzichapodnebesy

:-)

:-) Škoda že nemůžu dát karmy aspoň tři. R^R^R^

0/0
27.9.2010 9:57

krokodýlův smrdutý dech

Řekl bych,

že na váš přiblblý výlev ten hoch s ostravským přízvukem odpověděl naprosto přiměřeně, pohotově a zcela slušně. Fakt, že o tom musíte psát takhle dlouhý žvást, svědčí o tom, že vás prostě "dostal". A že to dost těžko rozdýcháváte. Už jste s tím byl u doktora?

0/0
27.9.2010 8:05

sms.aye.cz

Re: Řekl bych,

8-o8-o8-o jakože ten fízl by ho vyhodil z auta nebo co??? a proč to teda neudělal? že by nebyl zrovna ve službě a neměl k tomu pravomoc? vy si kromě smrdutého dechu (bývá to od žaludku) nechte prověřit i duševní zdraví. nevím teda co je na článku dlouhého. spíš se nestačím divit, že ti co nesouhlasí mají potřebu ukazovat svoji "inteligenci" v diskusi. jedna z nejlepších karm v poslední době, minimálně 3. den na titulce... co dodat V

0/0
27.9.2010 18:29

amanitarubescens

Re: Řekl bych,

Kolikrát jste byl trestanej , ubohej pražákuRv

0/0
27.9.2010 20:30

sms.aye.cz

Re: Řekl bych,

nikdy. vy asi máte bohaté zkušenosti když o tom chcete mermomocí začít psát. no tak do toho

0/0
28.9.2010 20:58

krokodýlův smrdutý dech

Re: Řekl bych,

"minimálně 3. den na titulce" - jak málo vám stačí ke štěstí, človíčku...

0/0
28.9.2010 4:13

sms.aye.cz

Re: Řekl bych,

aha, takže už jsem se ve vašem případě dovtípil, kde je problém. máte problém porozumět psanému textu. zpátky do školičky.. pokud na to máte aspon iq 80V

0/0
28.9.2010 20:59

krokodýlův smrdutý dech

Re: Řekl bych,

Slabé. Máte ještě jedno podání...

0/0
28.9.2010 21:22

lojzo1

Litujeme Vás.

Zde názorně vidíme ukázku zabedněnosti našich obyvatel,o kterých se nedá polemizovat.Pan Švarc je chudý jak na duchu tak na těle.Zajisté má malou firmičku,kde zaměstnancům platí půl na černo a půl legálně,vždyť to dělá každý podnikatel.Vykradou Vám firmu,byt,znásilní Vám dítě,někdo Vás přepadne,každý den stovky okradených,přepadených a koho voláte?Policii,hasiče,lékaře a to jsou ti všichni,kteří proti takovým plevelům společnosti,kteří si nevidí na špičku nosu,tak šli stávkovat.Až Vy podnikatelé budete platit daně tak jak by jste dle zákona měli a budete zaměstnancům platit mzdu oficiálně podle zásluh,potom nebudeme muset mít tolik policistů,stavy se můžou snížit,ale proti takovým jako jste Vy musí být policistů 5x více,jelikož na dálnici zajisté nedodržujete povolenou rychlost a jste nebezpečný všem dalším účastníkům.Asi jste zlý člověk a okolí Vás nemá rádo a zde si aspoň musíte odlehčit,jinak by jste se asi zasamovraždil.Litujeme Vás i Vaše okolí.

0/0
26.9.2010 10:16

lachtan

Re: Litujeme Vás.

Nejenže jste úplně vedle, ale navíc nejspíš trošku hloupější. Ale to nevadí, takových je přes polovinu obyvatel. Vystrkujete vůbec někdy nos ze svého obydlí, když vám všude hrozí přepadení a znásilnění? Já být vámi, tak nevylezu z pod peřiny. :-)

0/0
26.9.2010 12:44

sms.aye.cz

Re: Litujeme Vás.

řekls to hezky:) ale pozor, někdy i pod peřinou hrozí znásilnění:)

0/0
26.9.2010 12:45

sms.aye.cz

Re: Litujeme Vás.

mě přijde že vy jste tak 2x větší chudák než pan Švarc, podle toho co tu dštíte. a zřejmě máte i křišťálovou kouli:-) tak to se asi v životě hodně nudíte a cítíte zbytečný. inu je to vidět z vašeho příspěvku.

0/0
26.9.2010 12:44

Cofola

Re: Litujeme Vás.

I kdybyste měla pravdu a pan Švarc měl malou firmičku, ve které by platil své zaměstnance jen z poloviny legálně, pořád by byl užitečnější než deset úředníků, kterým někdo musí práci přinést až pod nos a navíc žádné hodnoty negenerují, jen spotřebovávají. Takoví by měli pana Švarce nosit na rukou a líbat mu nohy, že jim přispívá na výplaty. Uvědomte si to konečně.

0/0
26.9.2010 18:09

chachar58

Četl jsem to pozorně, karmu jsem nedal..

Jsem cca o 10 let starší, než Lachtan - věk není zásluha. V hodně bodech toho "plačícího textu" bych se s autorem shodl. Ale bohužel vyplývá z textu, že je to sobecké, arogantní kvíík. Jsem taky podnikatel, ale určitě mí lidé (tedy zaměstnanci), nechodí do práce se staženým zadkem, jako k Lachtanovi. Je to prostě suverenní ranař (viz obchody s Ukrajinou), zahleděný do sebe a svých osobních problémů.., jinými slovy je ten článek směs momentální nálady autora a vůbec nevím, co tím chtěl slušným lidem (což on zjevně není) říci:-/

0/0
25.9.2010 20:06

Fikos

Re: Četl jsem to pozorně, karmu jsem nedal..

R^

0/0
26.9.2010 20:44

sms.aye.cz

Re: Četl jsem to pozorně, karmu jsem nedal..

vzhledem ke karmě článku se s vaším příspěvkem nedá souhlasit. soudný člověk si názor udělá, nebo jen klikne karma:) ne nadarmo tento článek visí jako top už asi 3. nebo 4. den na titulce idnesu.

0/0
27.9.2010 18:25

AMCPP

Re: Četl jsem to pozorně, karmu jsem nedal..

R^

0/0
28.9.2010 21:19

Pravy_Juice

autor

je prostě cholerický psychopat :-). Jinak hezký článek, jak uvažuje kovaný člen ODS, podnikatel, typický pražský ha.... j.. zlík. Policajty vyházet, proč nezrušit policii celou ? Stejně nic nevyšetří a pana podnikatele jen obtěžují a dokonce je ještě musí živit. A kdyby jen policajti, i hasiči, zdravotníci, učitelé, a vůbec kdejaká chudá pakáž, co podle pana podnikatele nevytváří hodnoty. Tak mě napadá, kde bychom byli bez pražských podnikatelů, kteří nás v potu tváře (své ;-)) živí, šatí, ... možná i baví :-). Vůbec, kde by byla celá ČR, bez těchto podnikatelů ??. Hlady a zimou bychom pomřeli, 8-o, bez

0/0
24.9.2010 21:02

Pravy_Juice

Re: autor

bez jejich tvrdé práce. Přestalo by se sít a sklízet, péct chleba a rohlíky, maso by nebylo, na dovoz ropy a plynu bychom mohli zapomenout, no prostě tragédie. O průmyslové a další výrobě nemluvě. Takoví nepostradatelní lidé. Nenahraditelní, přímo :-).

Já bych řekl, že ekonomika státu je poněkud komplexnější systém, samozřejmě, podnikatelé mají svou roli, důležitou. Pracují těžce, tedy hlavně ti poctiví. Někteří dokonce platí daně jak mají. Zaměstnávají lidi (což rozhodně neznamená, že podnikatel živí je, tzn. že se "živí" navzájem). Ano, společně vytváří hodnoty. Jenže bez fungujícího civilizovaného státu by velmi těžko něco vytvářeli. Aby mohl stát nějakým způsobem fungovat, tak musí zaměstnávat policisty, hasiče, atd. A stát tu také není jen pro bohaté podnikatele, ale i pro mnohem početnější vrstvu "nízkopříjmových" občanů. Ano, je otázkou, jak je náš stát efektivní, jak pracují

0/0
24.9.2010 21:20

Pravy_Juice

Re: autor

státní zaměstnanci. Spousta se jich fláká, svým způsobem jsou darmožrouti. Ale nejsou to zbyteční lidé. Zbyteční lidé byli například Židé pro nacisty. Je odporné o někom (navíc koho neznáte) prohlásit, že je zbytečný člověk. Nikdo není zbytečný.

-

Na hodnocení státních zaměstnaců je vidět autorova hloupost a určitá omezenost. Tito zaměstnanci mají nad sebou obecně poměrně rozsáhlou hierarchii nadřízených, která končí vládou. Tato hierarchie je neskutečně dobrým způsobem placena, místa v ní jsou rezervována pro dobré přátele (podle politické příslušnosti) a je jedno, kdo zrovna vládne. ODS, nebo TOP09, či ČSSD atd. Samotní řadoví zaměstnanci jsou placeni podprůměrně. Jsou (v autorových očích) chudí. A taky jen na ně dopadnou nejtvrději škrty. Ne na papaláše. Dále, kde myslíte, že se ve státní správě nejvíc krade ?. Máte pravdu, "nahoře" (je to celkem logické, že). A co myslíte, že se stane s vysokými úředníky, kteří kradli nebo min. pochybili ?. Máte pravdu, dostanou jiné lepší místo

0/0
24.9.2010 21:33

Pravy_Juice

Re: autor

A vůbec, myslíte si, že řadoví úředníci nebo policajti tvoří zákony, vyhlášky, rozhodují o žalobách nebo trestu ?.

Kdo stanovil 50 v obci ?. (mimo jiné zasloužil se o ni Jan Ruml, o němž bych neřekl, že by byl levičák a třeba omezení na magistrále stanovil magistrát - ODS). Kdo stanovil 130 na dálnici ?. A kdo ustavil dopravní polici a dal ji za povinnost, aby překročení těchto rychlostí trestala ?. Mimochodem, je příznačné, že pro autora jsou ti, co jedou max. 130 magoři. Autora se asi nemá cenu ptát, jen to jen řečnická otázka. Chci říci, že ani na svou náplň práce, ani na svůj počet nemají řadoví zaměstnanci skoro žádný vliv. Prostě, ryba smrdí od hlavy - problém je ve vedení státu, problém je v elitě národa... (tedy ne v tom, že omezili rychlost)

Mohl bych také psát hodiny a hodiny, ale ...

0/0
24.9.2010 21:44

Pravy_Juice

Re: autor

bych to uzavřel. Autor je dle svého blogu zlý člověk plný nenávisti, bezohledný a sobecký. (směrem na cizí a chudé ;-)). Možná jsou mu podobní i lidé, kteří mu dávají karmu (jak paradoxní, karmu ;-D - ví většina z nich, co to karma je ?, ví to vůbec pisálci z iDNES ?).

-

Chci autorovi a jemu podobným říci - máte právo být jaký chcete, jenže tím ovlivňujete svůj okolní svět, on se vám přizpůsobí. Jste tvrdí a bezohlední, fain, vaše věc. Jenže jednou potkáte ještě tvrdší a bezohlednější než jste vy. A bude i vaše vina :-). A aby nebyla mýlka, souhlas se snížením platů ve veřejné sféře nepovažuji za bezohlednost. Je tam spousta vysoce postavených vepříků, kterým se může klidně snížit o 50 %.

0/0
24.9.2010 21:50

Pravy_Juice

Re: autor

za bezohlednost považuji souhlas se snížením platu o 50 % těm chudým a nemajetným.

0/0
24.9.2010 21:51

houbakt

Re: autor

jen jestli pan podnikatel neokrádá a teď se nebojí odhalení a proto tak řve , slušnýmu člověku to přece nemůže vadit

0/0
28.9.2010 9:29

sms.aye.cz

Re: autor

^^^ další psychotronik ^^^

0/0
28.9.2010 21:19

mahdi

Argumenty

Takže abych to shrnul. Autor je agresivní a neumí argumentovat. Ohání se nějakými tvrzeními, která jsou nepřesná až úplně špatná a u velké části ničím nedoložená. Uvědomuje si pan Švarc vůbec to, že protestoval proti něčemu jinému než co bylo předmětem demonstrace? Celé to navíc vypadá jako "automatický text", který byl vyplozen z jedné vody, aby autor ze sebe dostal hnus a vztek. Psychologové to jako terapii sice doporučují, ale rozhodně by to nemělo jít na veřejnost.

0/0
24.9.2010 10:21

v23

Re: Argumenty

Ale to základní, že úředníků je moc a čím dál tím více, a že většina úředníků nevytváří hodnoty a jsou vzorem flákání a arogance, je pravda :-)

0/0
24.9.2010 10:30

mahdi

Re: Argumenty

Já jsem za posledních několik let žádného arogantního úředníka neviděl, třeba se přede mnou schovávají. Vytváření hodnot je taky blbý argument. To nedělá celý terciální sektor. Flákání, které jsem viděl bylo spíše způsobeno nestabilitou přísunu "zákazníků" než přezaměstností. Ale teď jsem byl v soukromé pojišťovně a tam to bylo stejné. To, že úředníků je stále více a více je důsledek toho, že česká legislativa po nich chce více a více činností.

Ale i kdybych připustil, že je úředníků (hasičů, policistů, ...) moc, tak nevidím logiku v plošném snižování platů. Rozumným řešením by byly tvrdé personální audity, snaha o lepší a efektivnější organizaci práce (v tom je státní sféra v ČR hodně slabá), tlak na snížení duplicitních úkonů (údaje o míře nezaměstnosti dělají nezávisle na sobě 2 instituce) a odstranění zbytečných úkonů (audit legislativy). Radek John se zatím nezmohl na více než "krát 0,9".

0/0
24.9.2010 10:55

v23

Re: Argumenty

To je tak, když se z "omezení mzdových prostředků pro ministerstvo vnitra" udělá demagogicky "snížení platů hasičům a pilicistům" ....

Přitom se jaksi zapomíná, že pod ministerstvo vnitra spadá spousta úřadů a institucí, které lidi jen buzerují a bobtnají a bobtnají. Ale svou budoucnost si zajišťují růstem příkazů, vyhlášek, nařízení ... a bohužel i zákonů. Každý úředník navíc vytvoří zátěz (povinnosti) pro několik dalších pracovníků.

Ale politici to neudělají, viz například omezení výborů ve snemovně si bohatě vynahradili počtem místopředsedů ..... a bylo ticho po pěšině.

0/0
24.9.2010 13:56

mahdi

Re: Argumenty

Za příkazy, vyhlášky, nařízení je odpovědná vláda, za zákony parlament. Takže buď za to chudáci ouřadi nemůžou nebo za to můžou a všechny vlády až doteď dělali, co jim nakukali a tedy nám ve skutečnosti vládnou.

0/0
24.9.2010 14:05

v23

Re: Argumenty

Parlament může za zákony (i když i je řadím mezi "úředníky státní zprávy"). Další příkazy, vyhlášky, nařízení .... jsou už převážně tvořeny na úrovní ministerstev a centrálních institucí ..... aby dokázaly svou nutnost ...

Jinak nic proti vašemu názoru nemám .... ale proti přebujele byrokracii toho mám dost. :-)

Měj se fajn.

0/0
24.9.2010 17:39

Vlada_07

Re: Argumenty

Ani nadbytek úředníků a jejich nízká produktivita práce není důvodem k tomu, aby se tady pan podnikatel vyjadřoval podobným neomaleným až hrubým způsobem.  Pan autor je zřejmě cholerik a hulvát, soudě podle jeho komplexního písemného  projevu. Rorhodně není pro mne člověk, který by mohl mít jinou než vynucenou autoritu. A tu má proto, že má firmu a možná i zaměstnance. No a pak má pocit , že mu pořád někdo ubližuje. Takový "správný" český podnikatelík, nedorostlý základům slušného chování a mající dle svého vlastního názoru patent na rozum.

0/0
26.9.2010 18:38

sms.aye.cz

Re: Argumenty

Takže proto že má pravdu, ale vyjadřuje se jak se vyjadřuje nemá pravdu. To vyplývá z vašeho příspěvku. Nic víc, velmi omezený názor. A jestli si nevidíte dál než na špičku nosu, tak se nechte dál okrádat. Prachy rozfofrované ve všech směrech totálně neúčelně, korupce, kamarádšofty, největší ceny téměř všeho v Evropě, atd. Nenažrané odbory, nenažraná vláda, půlka Čechů zloději co b případě, že nejsou kontrolováni, okrádají své zaměstnavatele. Daně v *** a mínusový rozpočet. Chápu že 70 procent lidí to nevidí, protože prostě má iq <100 nebo je to nezajímá, oni nechají své děti chcípnout.

0/0
28.9.2010 21:17

Rostratus

Karma

R^

0/0
24.9.2010 10:04

valissen

Vidím to velmi podobně

Karma R^

0/0
24.9.2010 6:29

sms.aye.cz

s autorem a článkem se plně ztotožňuji

co mě nejvíce překvapilo, jsou však nenávistné reakce lůzy a našich hloupějších spoluobčanů. zamyslete se nad sebou, článek je pravda sama. R^R^R^R^

0/0
24.9.2010 1:09



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.