Diskuse

Ta cikánka má prostě pravdu....

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sergej21

13. 9. 2010 16:58
kecy plky

nevím nevím, po VŠ jsem rychle vystřízlivěl, práce šla sehnat horko těžko, tak jsem si udělal živnostenský list s nímž se uplatnění hledalo velice snadno. Dva roky práce všeho druhu a praxe byla na světě a poté přišla práce u zaměstnavatele... nyslím že když člověk jen trochu chce, uplatnění nakonec najde, i když mu to na začátku nemusí zrovna vonět.

0 0
možnosti

Robert Pospíchal

13. 9. 2010 20:22
Re: kecy plky

Neprosto přesný a trefný příspěvek. Začátek mé kariéry byl úplně stejný. Dnešní absolventi si prostě myslí, že okamžitě budou dostávat 30 tisíc čistého, týden dovolené navíc a služební auto k tomu. Nemají žádnou praxi a nic neumí. Chce to přesně jak píšete aspoň dva roky makat za pár korun a získat zkušenosti, pak po vás sáhne každý rozumný zaměstnavatel.

0 0
možnosti

xkillerll

13. 9. 2010 15:15
To už tady jednou bylo....

...a nevím, který vůl ty menší daně a jiné platby zrušil. Mě na základě této "smlouvy" vzali, můj první zaměstnavatel na mě ušetřil hromadu peněz. Nic naplat, byl to vůl a odešel jsem. Dnešní podmínky jsou ale neuvěřitelně zoufalé a je potřeba to změnit. Měl by se vydat zákon, který znemožní "vyjebávání" s absolventy. A to je i důvod, proč nelze zavést, že odstupné dostane jen ten, kdo neodejde ze svého místa z vážných důvodů. Bude totiž následovat šikana ze strany zaměstnavatele. Jinak Karma.

0 0
možnosti

m. l.

13. 9. 2010 16:13
Re: To už tady jednou bylo....

Jak se to dá _znemožnit_? Osobně jsem už vyhodil více absolventů ve zkušební době a někteří z nich to opravdu vnímali jako že byli sprostě zneužiti (za nástupní plat jsme využili jejich genialitu a pak jsme se jich zbavili abychom jim nemuseli dát řádný plat...). Jen se hrozím toho, kdyby se zrovna ti vyhození lemplové rozhodli využít nějaký ten hypotetický paragraf proti vyhazování abolventů :-)

0 0
možnosti

Henry Ford

13. 9. 2010 13:52
No a v čem je problém?

Dyť tohle je tady 20 let.

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

13. 9. 2010 12:20
jsem čerstvý absolvent

humanitního oboru...praxi v oboru nemám, ale jezdil jsem v létě do Itálie sklízet ovoce. Jsem pracovitý. Chtěl bych nějakou kancelářskou práci s místem u okna. Na plat žádné zvláštní požadavky nemám, ale pod 20 bych šel nerad. Nevíte o něčem? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

m. l.

13. 9. 2010 12:43
Re: jsem čerstvý absolvent

...a mám mezinárodní certifikát "Fruit Picking Manager", očekávám, že mi jej zohledníte v platu...

0 0
možnosti

m. l.

13. 9. 2010 12:19
Přiznám se, já taky mám radši lidi s praxí

Sice ne vždy, někdy je dobré přijmout člověka nezkaženého divnými praktikami u předchozích zaměstnavatelů, ale když někdo může říct "už jsem dokázal to a to" a druhý jen říká "já nevím.." tak mě nikdo nemusí navádět kterého z nich mám přijmout :-)

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

13. 9. 2010 12:21
Re: Přiznám se, já taky mám radši lidi s praxí

toho s většíma kozama ;-D;-)

0 0
možnosti

Glock Mark VIII.

13. 9. 2010 9:34
i zkušební doba je praxe

:-/

0 0
možnosti

Deleter

13. 9. 2010 10:31
Re: i zkušební doba je praxe

No já nevím, holka má možnost buď jít "na zkoušku" dělat, nebo být za stejných podmínek doma - a to nepočítám naturálie jako jídlo. Tak co je asi lepší?

0 0
možnosti

Deleter

13. 9. 2010 8:42
Hmm

a kde ta holčička brigádničila během školy (prázdnin), smím-li se zeptat? Já jsem dělal od šestnácti a problém s praxí jsem nikdy nezaznamenal.

0 0
možnosti

Killingworth

13. 9. 2010 1:36
CO TO TAM MATE V TE CR ZA HNUSNY KAPITALISMU!?

Tady v USA neexistuje pracovat "zadarmo" (jedine behem studia se dela internship treba nejakemu senatorovi, ci mistnimu politikovi, v TV, radiu ap., ale rozhodne se nikdo nepretrhne.....):-/:-/:-/

0 0
možnosti

richu.ch

12. 9. 2010 10:25
Absolventi, co hledate praci,

Ve Schweizu je tragicky nedostatek inzenyru a informatiku, a nadale chronicky nedostatek personalu ve zdravotnictvi a pecovatelstvi ... Treba jenom ABB ma aktualne 60 neobsazenych mist v elektroinzenyrstvi ... TAK HOP HOP - snazte se a nebulte. Za 4000 CHF na mesic vas vezme kazdy (ve zdravotnictvi to bude min), dva roky tu almuznu prezijete, a kdyz budete dobri, tak dvojnasobny prijem absolutne neni problem. I kdyby ne, tak takova "praxe" rozhodne neni k zahozeni. .... No jo, ale pokud mate vystudovany takovy "perspektivni" obory jako "historie filozofie" nebo "umeni", tak v tom pripade, pokud zadnou praci nenajdete, mi vas tedy lito neni, a jdete si delat treba zametace ulic.

0 0
možnosti

Judge Dredd je o5 tady

12. 9. 2010 11:35
Re: Absolventi, co hledate praci,

do Švajcu mne již nikdo nedostane - domovní důvěrníci... řešení, že nemám za okny dost kytek, nebo že jsem si dovolil přijet domů ve 23.30 místo 17.00 a vysprchovat se po 19 hodině...

DĚKUJI NECHCI !!

0 0
možnosti

richu.ch

12. 9. 2010 10:17
No clanek je tak trochu "o nicem" ...

mam pocit, ze nam autor chtel hlavne rict, ze ma vyucenou dceru, ktera nemuze najit praci, a ze on sam zamestnava nejake lidi. Vse ostatni jsou vseobecne zname observace a kritika. Kriticky clanek ma ale nastinovat nejake koncepcni resereni a ne jenom placnuti do vody "à la Drabek" na konci.

0 0
možnosti