Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dolch

7. 8. 2010 21:05
Kde je Fuchs?

To jsem blázen, když sem dám pár fotek děvčat já, tak si to hned schytám, co si to dovoluju. A jak to, že tady pan Švarc může? To je nespravedlivý !

0 0
možnosti

Alka.24

7. 8. 2010 21:42
Re: Kde je Fuchs?

Ale ty Vaše byly hezčí a poetičtější...:-)

0 0
možnosti

dolch

8. 8. 2010 15:02
Re: Kde je Fuchs?

Jé, díky. Já se omlouvám, že jsem tehdy nereagoval v diskusi, ale byl jsem ten večer náhle odvolán na důležité zasedání (prostě do hospody) a druhý den jsme pak odjížděli na dovolenou. Po týdnu už mě přišlo zbytečné se k tomu vracet.

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.