Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

eric.blade

UŽ JENOM

falší papoušek co opakuje bláboly vrtošivého staříka, už jen to že s Klausem souhlasí taková esa jako je Železný apod.o něčem vypovídá Rv:-©

0/0
29.12.2008 1:53

Peyrac

proč neměl s sebou letušky u Ústavního soudu

Taky by mohl tvrdit, že jsou to Livie a myslí to s nimi dobře. On přece nikdy nelže, ale jen nemluví pravdu. Stejně tak pan doktor Železný, který vyměnil manželku za mladici a všicni za něj platíme pohledávky CME. Jak příjemné podporovat ze státních peněz milionáře. Přečtěte si blog kolegy z Akademie věd http://borovicka.blog.idnes.cz/c/20530/Vaclav-Klaus-spise-pavedec-nez-vedec.html

Kongres ODS vyzněl ODStupte.:-©

0/0
24.12.2008 23:00

markr

Eurohujer nebo modrohujer

co je lepší? Nešlo by náhodou naházet hujery všeho druhu na jeden hnůj?

0/0
5.12.2008 21:33

alicew

pěkné fotky

chtěla bych se zeptat, v jaké velikosti vkládáte do blogu ty fotky a jak to, že se Vám jich tam vejde tolik? Prováděla jsem to přesně podle postupu a v plné velikosti jsem tam měla jen polovinu fotky a když jsem je zmenšila, tak jsou zase moc malé a divně rozložené na ploše.

0/0
28.11.2008 9:31

MaBla

V posledních dnech mě napadá kacířská otázka:

Opravdu si lidé v této zemi zaslouží samostatný stát?

:-/

0/0
27.11.2008 18:02

Bývalý volič ČSSD

Pohodlná cesta do EU a na jejím konci

nám EU nařídí zrušit Benešovy dekrety. Tak to bude, eurohujeři.(Y)

0/0
27.11.2008 17:59

regulator

Re: Pohodlná cesta do EU a na jejím konci

taky si to myslim, nemci furt hledaj skulinku jak na Sudety..........proc by meli ted v EU prestat ?

0/0
27.11.2008 18:07

pee choose quintana

a na tohle jste si vybiral dovolenou?

koukam, ze neurotik Svarc potrebuje sve potreby ukajet i pres dovolenou, misto delani uzitecnejsich veci. ;-D

0/0
27.11.2008 16:52

lachtan

Re: a na tohle jste si vybiral dovolenou?

Tak tohle mne docela pobavilo. Jak má člověk diskutovat s někým, jehož mozek není ani schopný vzít na vědomí fakt, že existují lidé, kteří jsou pány svého času a nemusejí někde žádat o dovolenou. A důchodce tím fakt nemyslím... Jste celkem srandovní případ, pane ;-D

0/0
27.11.2008 21:23

Josef II

Za 50 let budou ....

... nasi potomci V.K. dekovat ! Dalsi prognostik nam tu vesti ! Sam velky V.K. mluvil v podobnem smyslu. Je videt, ze ani on, ani Svarc LS necetli ! Po lonskych potizich s Polaky tam byl totiz vlozen i paragraf o procedure vystoupeni z EU. V EU nebude nikdo nasilim drzen! Uvedomte si to uz konecne!  ... K tomu dekovani - tak zatim mu dekovala a podporu vyjadrila jenom nase KSCM ! Ostatni jsou proti, s vyjimkou ODS. Ta se jako obvykle nemuze rozhodnout.

0/0
27.11.2008 16:35

UltimateBoss

Re: Za 50 let budou ....

Děkovat mu budou potomci Viktora Koženého. A nebude to trvat ani 50 let.:-)

0/0
27.11.2008 16:56

kookinka

Pěkné....

.... fotky a souhlas s konečným výkřikem (nicméně spíš jen zbožným přáním, jenom těmito obštrukcemi oddalujeme nevyhnutelnou klinickou smrt), i když Lisabonská smlouva naše už tak nevýhodné postavení výrazně nezhorší.. Celkem mě zaráží, že člen ODS není volič ANO pro vstup do EU, většinou jdou tyhle dvě věci ruku v ruce, ale to jen přemýšlím nahlas.

A propó, jaký máte názor na monsier Jakla? Pokud vystupuje v roli Klausova mluvky, ač sám tajemník, ba co hůř, pokud vystupuje v roli svévolného mluvky za Hrad, není divu, že Le Monde špekuluje o výměně předsednictví se Švédy a Rakouské noviny plácají na titulní strany zoufalé výkřiky o nástupu Václava, ach bože!

Je zajímavé, že se téměř nikdo nevěnuje Jaklovým žvástům o tom, kterak je předsednictví ČR v Radě EU pouze o rozdávání dárků, ale tak to se dotýká tohoto článku jenom okrajově.

No nic, chci jen říct, že nemusím se vším souhlasit, ale článek se mi líbí.

0/0
27.11.2008 15:07

nikon

mudrc

V Halo novinách jsem četl,že Klaus viděl na vlastní oči hastrmana! Já tomu,ale moc nevěřím.

0/0
27.11.2008 14:41

hvězda jihu

Jan Švarc se pomát nebo to Klausův čípek

Buď je pan Švarc rusofil a Klausův čípek nebo úplný blázen. Pro nás není

jiné a lepší cesty než EU. Poděkujme,

že nás vůbec chtějí. Nebo chceme zase padnout do chapadel Moskvy?

0/0
27.11.2008 14:09

UltimateBoss

Re: Jan Švarc se pomát nebo to Klausův čípek

Škoda že Klaus nebojoval proti ztrátě suverenity po roce 1968. Až do konce roku 1989 o něm nikdo neslyšel, tak teď si to snaží vynahradit. Holt odborník na ekologii, ekonomiku, právo ... no prostě na všechno. Ale nějak nedoceněný.:-)

0/0
27.11.2008 14:18

brzdove desticky

Re: Jan Švarc se pomát nebo to Klausův čípek

VK v té době studoval přece ekonomii někde v Americe.

0/0
27.11.2008 14:23

UltimateBoss

Re: Jan Švarc se pomát nebo to Klausův čípek

A teď dohání, co zameškal. Už je z něho disident ...:-)

0/0
27.11.2008 14:31

j@ck

-

Fuj. Ten Klaus je na tech fotkach tak osklivej :-©

0/0
27.11.2008 14:04

hvězda jihu

Jan Švarc se úplně pomát .

0/0
27.11.2008 14:04

MZak

Lisabonskou smlouvu jsem necetl...

Priznam se ze nevim o co v tomto sporu jde,ale libi se mi jak se tu ohanime narodem a svebytnosti a tisiciletou tradici Ceskeho statu atd... Jak si chceme vladnout sami atd... Vzdyt tomu nikdy tak v dejinach nebylo! Nikdy nebyko a nikdy nebude! Mam kamarada z Australie a kdyz jsem se mu predstavoval ze jsem z Ceske  republika, tak mi rekl :"Nemuzes rict ze jsi z Evropy? Dneska jste Ceska republika, muj dedecek vam rikal Rakousko-Uhersko a moje deti vam zase budou rikat jinak...Vis, co ? Rikej ze jsi z Evropy..." Tak takhle nas asi vidi zbytek sveta. Hrajeme si zabomysi valky v kaluzi vody. Doba kralu a knizat, ktera mela svuj kus zeme z ktereho si brala dane, uz asi nadobro konci. Ja jsem proste Evropan... nedelalo by mi potiz zit kdekoliv v Evrope...

0/0
27.11.2008 13:51

UltimateBoss

Re: Lisabonskou smlouvu jsem necetl...

Ve sporu jde dle mého názoru jen o to, že na západ od nás prostě nechtějí uznat Klausovu genialitu. Pochválit ho dosud dokázal pouze novodobý ruský car.:-)

0/0
27.11.2008 14:38

Tomáš Horký

Re: Lisabonskou smlouvu jsem necetl...

To je spíše problém Vašeho australského kamaráda. A mimochodem, jakou historii má Austrálie? To bude aspoň 200 let. Nebo, že by o pár let víc? ;-)

0/0
27.11.2008 14:52

MZak

Re: Lisabonskou smlouvu jsem necetl...

No to je prave to o co tu jde. Ta hystorie kterou se tu ohanite a kvuli ktere rikate ze Australie zadnou nema atd...  Takova ta povysenost, ze my jako zijeme na uzemi kde zilo pred nama nekolik generaci.. Ty generace nemely s nama nic spolecneho. Kocovaly od Turecka do Anglie od severu k jihu... Cela Evropa se prolinala sem a tam a zase zpatky.... Verte mi to uz ta Australie ma mnohem jednorodejsi a jasnejsi hystorii nez ty vecne kotrmelce a stehovani narodu tady v Evrope...Jednou je to takhle a za chvilku jinak. Takze paradoxne Australie ma mnohem delsi "svoji" hystorri nez nejaky tisisilety Cesky stat...kdery vlastne ani nikdy nebyl...

0/0
27.11.2008 15:06

Tomáš Horký

Re: Lisabonskou smlouvu jsem necetl...

Australané mají mírný komplex z toho, že jejich předky jsou trestanci, kteří byli do Austrálie přemístěni k odpykání trestu. Proto si nemyslím, že zrovna oni by nám měli radit, jak se máme nazývat. My, Češi, svoji historii máme - na tomto území žijeme velmi dlouho.

Otázkou je teď naše budoucnost v Evropském svazu.

0/0
27.11.2008 15:58

johnpeters

proti vsem...

za svuj narod!ja nejsem zadny Klausuv narod,at si bojuje za sebe,coz ostatne dela cely svuj politicky zivot!Podle mne se z nej stava zapadly vlastenec,coz se potvrdi daleko drive nez za 50 let.Na Lisabonske smlouve pracovala rada ceskych pravniku,nebo se mylim?!Prospesnejsi od p.Klause by bylo,kdyby se stejnou vehemenci radeji bojoval proti nestoudnym cenam CEZu,pak bych s tou vzpominkou  na nej za 50let rad souhlasil.Ale syty hladovemu neveri,to plati cele dejiny.Servus

0/0
27.11.2008 13:42

UltimateBoss

Re: proti vsem...

Proč by bojoval proti ČEZu? Vždyť tam má syna.:-)

0/0
27.11.2008 13:45

Vosta Jindra

Re: proti vsem...

a druhému synovi poskytl ředitel Roman dárek 100.000.000:-)

0/0
27.11.2008 14:01

helen.ov

co je na LS tak špatného???

Může mi, prosím, někdo z odpůrců vysvětlit (pokud možno s odkazy na konkrétní ustanovení), co tak převratného oproti současnému stavu Lisabonská smlouva přináší? Jakých dalších zásadních pravomocí se její ratifikací vzdáváme? Podtrhuji, že mě zajímá změna oproti současnému stavu.

0/0
27.11.2008 13:19

hayley

Re: co je na LS tak špatného???

To, ze prvni verze ustavy nebyla schvalena ve Francii ( kde se zrodil navrh ustavy) a v Holandsku a pak prejmenovana na LS ale obsahujici 95% navrhu puvodni ustavy nebyla schvalena v Irsku.  

0/0
27.11.2008 13:40

Viktor N.

Re: co je na LS tak špatného???

promiňte, ale LS je na 99,999% zcela totožná s původní zamítnutou evropskou ústavou. Fascinující je, jak LS je založena na nedodržování vlastních pravidel> viz výsledek irského referenda!

(pozn: LS jsem četl a kategoricky odmítám)

0/0
27.11.2008 14:19

hayley

Re: co je na LS tak špatného???

Souhlasim, zalezi na tom, jak se procento pocitalo. Nicmene 95% priznal "otec" navrhu ustavy Valery Giscaird d' Estaing, coz je samo o sobe sokujici.

0/0
27.11.2008 15:21

Divak

Legrace

Nejak mi uniklo, proc Cesko se obava ztraty suverenity. V EU je vetsina statu malych, pouze D, F, GB, I, E a PL lze oznacit za velke. Ani Lecembursko, ani Rakousko atd. zadny problem nemaji, ackoliv to jsou velci nacionaliste a na rozdil od Cechu, dokonce za svuj narod i bojovali. Takze nezbyva nez domnenka, ze Svejci jsou chytrejsi nebo hloupejsi nez ostatni narody. Jinak doporucuje zadat "Vaclav Klaus" do The Times a Der Spiegel (online-verze). Velmi presne popisy toho komunismem mentalne poskozeneho pana z Hradu.

0/0
27.11.2008 12:53

hayley

Re: Legrace

Jelikoz ctete britsky tisk a divate se na BBC, tak budete asi vedet, ze kdyby u nas bylo referendum, tak pres 65% lidi by neodsoulasilo LS a ta ztrata suverenity nam teda vadi hodne. A snad taky vite, ze puvodni navrh ustavy nebyl schvalen Francii a Holandskem a pak jiz prejmenova na LS, v Irsku. 

A pokud teda ctete podrobne, ze najdete clanek o vasem prezidentovi, tak staci, kdyz si prectete denne par clanku v ruznych nasich novinach a jak se vyjadrujeme o nasem premierovi Brownovi, o sefovi Treasury Darlingovi a vubec  o vetsine politiku. A pozitivne to rozhodne neni.  Takze z jednoho clanku v Times bych si problem nedelala. V Daily Telegraph by se jim mozna libil.

0/0
27.11.2008 13:59

Divak

Re: Legrace

Bohuzel jste neodpovedela na to, proc ostatni male staty LS schvalily. To, ze by ji GB v referendu neschvalila, neni divu. Narod, ktery jezdi vlevo a otevira dvere vlaku zvenku, se nemuze citit v jakemkoliv jinem spolecenstvi . Proto ma GB i vyjimku u Listiny lidskych prav, ostrovane jsou lide 2. kategorie. Nemate zcela pravdu o clancich o politicich. O zahranicnich se nepise negativne, pokud to neni ten ze Zimbabwe, z Iraku nebo VK. Kazdy clanek v zahranicnich mediich ma stejny podton: slovansky troba s potouchlymi nazory.V

0/0
27.11.2008 14:30

hayley

Re: Legrace

Zasadne pisu jenom o tom, co znam. Proc ostatni "male" staty navrh LS schvalily, nevim, proto o tom nediskutuju.

 Apropos, GB byla jednim ze zakladajicich clenu EHS jak se kdysi spolecenstvi jmenovalo a jenom diky podpore GB je CR a SR v EU. 

K vlakum - vlaky, kterymi jezdime my, maji automaticke otevirani jiz dlouho. Pokud zacnu porovnat vlaky tady a v CR, tak na to, ze v CR zije pouze 10mil.lidi, tak vase vlaky pamatuji komunisticke doby.A  kdyz da CR  moznost zit tolika mensinam, jako v GB, pak se muzeme bavit o lidskych pravech.  

Vas nazor o tom, co pisi nase noviny o zahr.politicich, je minimalni a tudiz se nema s Vami vyznam o tom bavit.

0/0
27.11.2008 15:34

Divak

Re: Legrace

Vazena, jezdim 200 km vlakem do Londyna pomerne casto a dvere se oteviraji pouze zvenku. Kdyz jsou v TV reportaze a ukazuji prijezd vlaku do stanice, tak se z okynek vystrci tucty ramen, aby otevreli dvere. Heathrow Express je vyjimka. Jinak Vas mohu ubezpecit, ze ctu britsky tisk pravidelne, takze si nemyslim, ze bych neznalek-vseznalek. Odesel jsem z CR pred 34 lety, takze se na mne moc komunisticke iracionality nenalepilo.

0/0
27.11.2008 15:48

hayley

Re: Legrace

Vazeny, pochybuji, ze tady zijete a jezdite casto do Londyna, jelikoz byste se neodvolalval na nejake TV reportaze stare 20 let, ktere davaji v televizi v CR ze starych filmu. A kde to vlastne bydlite, at si zjistim, jake vlaky tam jezdi? K nam do Chislehurstu totiz jezdi klimatizovane s automatickym oteviranim jiz pres 20 let.

0/0
28.11.2008 9:29

Josef II

Re: Legrace

Hay, doplnte si vzdelani !  GB nebyla jednim ze zakladajicich clenu EHS !! GB se pripojila k EC za po 12 letech od jejiho zalozeni !!

0/0
27.11.2008 17:10

UltimateBoss

Re: Legrace

LS je výhodná skoro pro všechny - kromě Česka a Irska. A proto proti ní bude Klaus bojovat do roztrhání těla - tedy ne vlastního.:-)

0/0
27.11.2008 14:47

Vosta Jindra

To sem se zas pobavil

Vtipný byste byl, což o to. Klaus nebojuje za národ (navíc pojem národ .... co si tak pod tim asi představit). Akorát jako tradičně kašpárkuje seč mu síly stačí za mohutného aplausu komunistů, nácků a zaprděnců všeho druhu. Klaus jde proti bytostným zájmům Čechů, když se je snaží vystrnadit na periferii Evropy, protože málokterý stát z členství v unii profituje jako ten náš. Klaus je tak guru zakomplexovaných, kteří se bojí všeho nečeského. Jenže ono většina dobrého k nám přišla odjinud, jak už to bývá. Ale vysvětlujte to inženýrům z Proseka.

0/0
27.11.2008 12:23

kulava

Re: To sem se zas pobavil

Rád bych znal datum Tvého narození.

0/0
27.11.2008 12:37

regulator

Re: To sem se zas pobavil

...no vis voni mlady nevedej ze svoboda se lehce ztraci ale tezko ziskava.  Ani vedet nemuzou,nemaj zkusenosti...nemaj se na co rozpomenout.............a proto jsou proti panu presidentovi.

0/0
27.11.2008 13:24

Vosta Jindra

Re: To sem se zas pobavil

já zas tak mladej nejsem. Ale protože si vážim svobody a míru v Evropě, tak jsem vehementně pro další evropskou integraci. A těžko můžu podporovat Klause s jeho představami z 19. století a bolševicko inženýrským uvažováním. A taky jsem dost starý na to, abych si vzpomněl na výsledky jeho vládnutí. 90. léta nebyla časem svobody, ale anarchie.

0/0
27.11.2008 14:00

jiki007

Lachtane

tak ty ses mrcasil u soudu? Kdybys šel radši něco užitwečnýho dělatRv Jo já zapoměl, ty to neumís a tak na našeho malýho kapitalistu makaj jiný!(Y);-€

0/0
27.11.2008 11:59

UltimateBoss

Přestaňte už strašit EU

Klaus nás, pravicové voliče, strašil svého času tím, že máme na výběr jít buď s ním, nebo doleva. Nakonec jsme se vlevo ocitli, a to především jeho zásluhou. Ten člověk je chorobně ctižádostivý, chce být neustále středem pozornosti, aby se o něm mluvilo. Pouze náš stát může dostat do izolace, jako svého času Mečiar Slovensko. Já se spíš divím tomu, že tolik lidí zde volí komunisty (třeba i ty v oranžovém) a těch se nebojí, zatímco mají strach z omezování státní suverenity ze strany EU.

0/0
27.11.2008 11:51

JBetak

Re: Přestaňte už strašit EU

R^

0/0
27.11.2008 14:20

iruka

Saša Vondra

že je inteligentní??? Třeba i jo, ale nikdy jsem si toho nevšiml... Spíše bych ho zhodnotil jako vyčůraného vlezprdelníka Američanů a zájmových skupin, které mu nějak - především finančně - pomohly... A to píšu jen to nejslušnější hodnocení jeho osoby :-©

0/0
27.11.2008 11:33

iruka

Re: Saša Vondra

Jinak souhlas a karma - pan prezident u mě tímto postojem opět získal body, konečně bojuje za něco státotvorného R^

0/0
27.11.2008 11:38

regulator

Re: Saša Vondra

R^R^

0/0
27.11.2008 13:25

Morland

Fotka "prezidenta" se

Železným je fakt výborná. Dva lidi, kteří tenhle stát svou činností připravili o miliardy.:-©

0/0
27.11.2008 10:18



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.