Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hlava222

7. 9. 2010 15:53
Práce na zkoušku zadarmo

 o tom slyším poprvé, s tímhle jsem se v životě nesetkal, to je naprosto nezákonné, tady je potřeba jít hned na Úřad práce a na Policii. To by bylo nejen zaměsnávání na černo ale zřejmě ještě vydírání, tohle by dotyčný odskákal tak že už by si to nikdy nedovolil.

Každá pracovní smlouva má zkušební dobu 3 měsíce, ale ty 3 měsíce rozhodně nejsou zadarmo, tam se musí vyplácet nejméně minimální mzda pro příslušný tarifní stupeň.

0 0
možnosti
RF

romsky funkcionar

7. 9. 2010 15:55
Re: Práce na zkoušku zadarmo

take jsem jeste o praci na zkousku a zadarmo neslysel, ani osobne, ani v mem kolo jsem ji nezaznamenal a to ani mezi kuchari a cisniky. Kazdopadne proc by autor takhle divne lhal? ;-D

0 0
možnosti
J

josefm

7. 9. 2010 15:47
Tahle republika ještě neměla

po celou dobu svoji existence na postech ministrů školství a ministrů práce a sociálních věcí normální lidi. Proč se tam vždy dostanou takoví ****, o jakých píše autor.... Rv

0 0
možnosti
T

Tulák123

7. 9. 2010 15:43
Holčička je chytrá, ale...

Nechci být nezdvořilý, ale všichni známí, kteří byli a jsou aspoň nějak chytří mají dnes minimálně maturitu, většinou aspoň bc. nebo dis. Na učňák šli lidi, které ten obor nadprůměrně bavil a stejně si pak udělali nástavbu a často i výšku, nebo totální lempli, kteří nechtěli nic dělat ani ve škole. A takoví nebudou dělat ani v práci. Pokud někdo nemusí hned vydělávat a přitom nevystudoval ani střední s maturitou a pak říká, že nemůže najít práci protože blablabla, tak se nezlobte, ale problém je někde jinde...

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

7. 9. 2010 15:46
Re: Holčička je chytrá, ale...

těžko říci nakolik je nebo není chytrá.....v každém pádě zmiňovaná "práce na zkoušku" by měla být trestná....min. jako pokus o daňový únik. O této praxi už jsem také slyšel, dokonce z několika stran.Rv Otázka je, co dělají příslušné "přetížené státní úřady", aby podobnou praxi zastavili.....protože, co do buz__vání podnikatelů formuláři, jsou snaživí dost. Pokud mají něco smysluplného udělat, už je to horší.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

7. 9. 2010 15:37
za mě karma

:-/R^

0 0
možnosti
Č

čhavo

7. 9. 2010 15:33
Nejen ona,

i vy pane kolego blogere. Dodávám jen. Nač mi bude škola, když jsem černej, ostatní černí mě to pokazí a já si můžu tak leda se pást.X krát jsem po telefonu hledal práci, řekl jsem moje jméno a konec.

Kde je pravda? Jinak máte mou karmu. R^

0 0
možnosti
H

hlava222

7. 9. 2010 15:40
Re: Nejen ona,

Ať mi nikdo nevykládá že tady jde o kůži, mám osobní zkušenosti znám jednu cikánku co synka nechala vyučit zahradníkem (zřejmě absolvent pomocné školy), ta také stále křičí že synek má "vzdělání" a když dostane práci tak na úrovni minimální mzdy a to se mu samozřejmě nelíbí takže zakrátko je zase bez práce a pani zase má důvod aby neplatila nájem,  já myslím že v tomhle oboru když bude vyučený někdo bílí jak albín tak na tom bude úplně stejně.

Proboha proč se tihle lidi nejdou vyučit něčím normálním, zedníkem, pokrývačem, svářečem, truhlářem, zámečníkem atd., tam ať mi nikdo nevykládá že šikovný člověk kvůli opálené pokožce nesežene slušně placenou práci. 

0 0
možnosti
V

vilda570

7. 9. 2010 15:33
Proč

Proč by se měl stát starat o zdravé práceschopné lidi ? Jen proto, že rozmazlenýmu frackovi nenabídl zaměstnavatel dost peněz ?

0 0
možnosti
RF

romsky funkcionar

7. 9. 2010 15:30
Mi nikdo nic zadarmo nedal

nevim, proc by mel nekdo neco zadarmo davat nejakemu ciganovi nebo panove holcicce. Velmi dlouho mi trvalo, nez jsem si sehnal odpovidajici praci a musel jsem si ji sehnat SAM

0 0
možnosti
K

kocynder

7. 9. 2010 15:22
Trefa do čeného! Na toto neodpoví žádný ministr.

Na to vemte jed!

0 0
možnosti
H

hlava222

7. 9. 2010 15:03
"lůza" pak volí Paroubka

8-oAle pane blogere uvědomte si že tu změnu že absolvent nedostane žádné životní minimum pokud neodpracuje 12 měsíců to se zavedlo za Škromacha, tedy za ČSSD a bylo to velmi správné a odvážné  tohle udělat. Protože mladí si mysleli že doma budou mít mama hotel a k tomu si budou chodit fasovat kapesné 4000,- kč na Městský úřad.

Nás se to zrovna dotklo dcerka končila a řekl jsem ji jasně když nesežene práci jakou si předtsavuje tak holt potom bude muset vzít i tu co se jí nelíbí. Nechat potomka doma vyvalovat  a vymlouvat se že není práce dle jeho představ to není dobré žešení, ten mladý člověk potřebuje získat pracovní návyky a nikoliv se učit parazitovat.

Toptéž bych doporučil té cikánce i vám, tedy hnát potomka do práce jaká je.

0 0
možnosti
K

kocynder

7. 9. 2010 15:23
Re: "lůza" pak volí Paroubka

Hlavo,Ty jsi ten článek nečetl,nebo by jsi poslal své dítě do práce,kde mu nikdo nezaplatí?

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

7. 9. 2010 14:54
Nápad se

sníženými sociálními odvody za mladé a naopak staré před důchodem se mi jeví jako zajímavý. Mohlo by to fungovat. Problém bude v tom, co si kdo představuje pod "moci si zaplatit slušný byt a  jídlo...", neboť nároky rok po roce rostou...

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

7. 9. 2010 15:06
Re: Nápad se

To ale už myslím není problém k řešení pro zákonodárce. Ty odvody ano.

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.