Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kion123

:-)

http://www.fragmenty.cz/iz997.html!!!

0/0
17.7.2009 10:29

kion123

Kolik se tu vyrojilo

nových eusvazáků a eusoudruhů;-D8-o

0/0
17.7.2009 10:06

esusi

souhlas

Nejsem příznivcem absolutního souhlasu s myšlenkou druhého, ale v tomto případě mohu jen konstatovat ano. Naprosto se ztotožnuji s názorem autora článku. Je to velmi zajimavý příklad pro ty, kteří bez jakékoli reflexe papouškují názor většiny, která je sama o sobě přesvědčena že je neomylná. Jen se dá dovozovat, co bude další zásadní situací ve které nás EU nechá samotné. Stále více se ukazuje, že názory Václava Klause ač velmi odsuzované, zpochybňované a zlehčované nebudou jen názory senilního pána, ale fakta se kterými je třeba počítat a minimálně o nich racionálně diskutovat.

0/0
16.7.2009 10:54

beda venerabilis

Samozřejmě, že je EU nepružná

Ovšem když se snaží své rozhodování udělat pružnějším, pak příznivci suverenity propuknou v pokřik o superstátu.

Jistě by šlo zareagovat rychleji, ale zatím se na tom musí shodnout představitelé všech 27 států. Každý z nich je přece suverénní.

0/0
15.7.2009 12:13

sorki

Re: Samozřejmě, že je EU nepružná

..jojo, svatá pravda..pružnější by byla (a bohužel bude), ale s většinovým systémem volby pak bude stačit se zeptat na NAŠE rozhodnutí Němců a Francouzů :-P

0/0
20.7.2009 17:19

dace4019

briza

Referendum bylo takové,jako kdyby se tě ptali zda chceš být zpopelněn jako všichni ostatní,nebo pohřben do země,což je nežádoucí.

0/0
15.7.2009 10:34

briza

Re: briza

Pro vas mozna. :-/

0/0
15.7.2009 10:43

BlackAnonym

Re: briza

ne ne má pravdu. Všichni jak paoušči poslušně opakují, jak je unie dokonalá přes to, že o ní ví uplný prd.RvEURv

0/0
5.8.2009 10:34

dace4019

Tento článek musí věc vysvětlit

všem,kteří mají trochu zdravého rozumu.

Občanům,kteří se živí senem není možné něco vysvětlovat.

0/0
15.7.2009 10:31

briza

Hmm

Tak si to zopakujme. Do EU jsem vstoupili na zaklade vysledku vseobecneho referenda. Tim na sebe bereme m.j. i urcite zavazky. Proces, kterym se ridi reciprocni zavadeni viz pro jine staty v ramci solidarity v EU byl vlade predem znam! VCETNE lhut pro prislusne rozhodovani. 

To, ze se tento proces pres noc nezmeni tak by vyhovoval vasim momentalnim predstavam neni problem EU, ale vas. Ono chtit vyhody a nebyt ochoten prijimat zavazky neni jak vidno domenou jen te komunity kvuli ktere problem s kanadskymi vizy vznikl. :-/Rv

0/0
15.7.2009 10:19

kion123

Re: Hmm

Jaké výhody ty ma(g)ore???!!!

Denně posíláme do EU 100 miliónů Kč!;-€Rv

Peníze z EU jsou našimi penězi.Nejdřív se ty eusvazáku informuja pak něco mektej!!

0/0
17.7.2009 10:05

CHYREN

Pod tohle bych se klidně podepsal.

R^[>-]

0/0
15.7.2009 10:11

činčo

Re: Pod tohle bych se klidně podepsal.

Já ne! Je potřeba vidět dál než na špičku nosu!!:-P

0/0
15.7.2009 10:12

Kenneth 706

Re: Pod tohle bych se klidně podepsal.

Přesně tak R^

0/0
15.7.2009 10:36

kion123

Re: Pod tohle bych se klidně podepsal.

ty si vidíš akorát tak do řiťiRv

0/0
17.7.2009 10:30

činčo

Re: Pod tohle bych se klidně podepsal.

Tak si ji umyj, ať se taky podívám;-D

0/0
17.7.2009 12:08

BlackAnonym

Re: Pod tohle bych se klidně podepsal.

Cháchá tak horzně vtipný;-(

0/0
5.8.2009 10:34

činčo

Re: Pod tohle bych se klidně podepsal.

Ty nevidíš co napsal? A nebo jsi tak hloupej:-P

0/0
5.8.2009 10:40

ppdedek

Kanada nema problem, problem ma Ceska republika

A navic EU nebude za nikoho tahat horky kastany z ohne. Za komunistu tenhle problem neexistoval. Duvod je vetsine (aspon tem starsim dobre znam) Jenze pak se otevreli hranice a s nima prisly problemy jine. Ale misto toho aby se resily jako spousta jinych tak se stridajici vlady hlavne zajimaly jak si co nejvic nahrabat (nakrast) A navic podporovany obcanama Ceske republiky. Nebo snad vladni predstavitele voli turci?

20 let je snad dostatecne dlouha doba aby se s romskou mensinou a jejich problemy nekdo zabyval. Jenze detinsky mysleni kazdyho druhyho po 89 ze do zitrka bude milionar a do 10ti let dozenem/predezenem zapad se dneska vraci jak bumerang. Co si kdo zasel to take sklizi.

0/0
15.7.2009 10:09

Kenneth 706

Částečně máte v něčem pravdu.

Akceschopnost EU není příliš pohotová. Proto Vám děkuji za článek, ze kterého jasně vyplývá potřeba přijetí Lisabonské smlouvy. Poté je šance, že EU bude moci lépe fungovat a bude mít trochu jinou vyjednávací pozici.

0/0
15.7.2009 10:05

strejda josef

Re: Částečně máte v něčem pravdu.

Seznamte se prosím s Kanadským zákonem o "Multikulturalizmu" z roku 1986 a zjistíte proč Kanada postupuje takto. Nemá totiž jinou možnost a EU i z celou Lisabonskou smlouvou s tím nemůže nic udělat. Může pouze vyvolat diplomatickou válku a o to nikdo nestojí. Vyjadřujete se k věcem o kterých nic nevíte.

0/0
15.7.2009 10:10

strejda josef

To co jste napsal je velký nesmysl.

Především je to problém naší vlády. Ta pro odvrácení víz neudělal nic. Schovávali se neustále za EU s odkazem na solidaritu aniž by s EU jednali, i  přesto že o zavední víz již dlouho věděli. Pan Kohout nepokrytě lhal, když tvrdil , že má indicie, že víza zavedena nebudou a výroky o tom jak Kanadu zastrašili museli být každému soudnému člověku k smíchu. Tím dostal řadu našich občanů do nepříjemné situace. Akt pomsty se zavedením diplomatických víz a odvolání velvyslance nám zrušení víz nezajistí. Je to pouze doklad bolševického myšlení " my s nima zatočíme" ex-soudruhů Fischera a Kohouta. Kdyby větší pozorost věnovali Kanadské legislativě, nebyli by jejím postupem tak zaskočeni.  Těm inteligentnější představitelů EU je postup Kanady jasný a žádnou hromadnou podporu tudíž očekávat nemůžem. Kritizovat právní řád Kanady prototože Vám nevyhovuje je komické.. Také je zbytečné kritizovat postup Romů, ať již jsou jejich pohnutky jakékoliv. Je to především diplomatické selhání naší vlády.

0/0
15.7.2009 9:48

činčo

Re: To co jste napsal je velký nesmysl.

Podle kanadského velvislance to vláda věděla 2 měsíce předem a ještě za tupohlava, který nikoho neinformoval!!:-P[>-]:-P

0/0
15.7.2009 10:11

činčo

Re: To co jste napsal je velký nesmysl.

-vyslanec-

0/0
15.7.2009 10:13

František Matějka

Pane autore, děkuji za článek. Karma.

Eurofilové najdou jistě řadu výmluv, nicméně já to vidím jako docela zajímavou hru: http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/92881/Neni-lepsi-zkouska-EU-nez-viza-Kanady-pro-Cechy.html

0/0
15.7.2009 9:45

jirkaknop

Re: Pane autore, děkuji za článek. Karma.

Vždyť jste proti LS. Tak teď nevolejte EU. Zahraniční politiku si dělá každá země sama!! Dokonce jste tvrdil,že jak je důležité si zachovat národní identitu. Tak ji máme a víza jsou zcela na nás.

0/0
15.7.2009 9:49

Vosta Jindra

Re: Pane autore, děkuji za článek. Karma.

typická demagogie. Pro Evropu nemáte dobrého slova, soudíte, že není nic než naše zájmy a ostatní nechť to akorát veznou na vědomí a náhle bychom od nich měli chtít takový projev solidarity? Právně si ho lze vymoci, ale byla by to vrcholná blobst. Já bych taky nechtěl, abychom museli kvůli Rumunům nebo Bulharům zavádět víza kamkoli. A taky nejde přehlédnout, že Kanada to udělal sice hloupě, ale důvody k tomu měla. My je nemáme.

0/0
15.7.2009 9:51

jirkaknop

Re: Pane autore, děkuji za článek. Karma.

Na druhou stranu díky EU máme mnohem větší naději,že ta víza budou zrušena. Protože to EU bude Kanadě na jednáních připomínat. My bychom čekali tak 10let.

0/0
15.7.2009 10:06

OrpheusF1

jeste jedna drobnost

Mate nekdo tuseni, proc misto o azyl nezadaji o pracovni povoleni a nasledne zelenou kartu s tim, ze casem si pak budou moci pozadat o obcanstvi? Ze by tim chteli Kanade neco naznacit?

0/0
15.7.2009 9:44

František Matějka

Re: jeste jedna drobnost

;-D hned mám veselejší ráno, děkuji ;-)

0/0
15.7.2009 9:46

OrpheusF1

nemam s tim problem

Nevidim duvod, proc se mstit kanade za viza. Pro lidi, co tam jezdi bezne to nebude zadny problem, protoze si vyridi vizum a pak maji radu let pokoj. Ti, kteri chteji jet jen na dovolenou, tak holt pojedou jinam a Kanada ostrouha na prijmech z turistickeho ruchu. A cigoši, co tam jedou za sociálníma dávkama, tak ostrouhaj taky.

Představte si, že by se nám sem začali houfně sjíždět třeba marokánci se žádnostmi o azyl, nebo tak něco, taky bysme nebyli nikdo nadšení a chtěli bychom, aby museli mít víza. pro Kanadu je to stejné.

0/0
15.7.2009 9:33

jirkaknop

Re: nemam s tim problem

Nejde o pomstu. Jak tady rúzní lidé vykřikují,máme mít rovnocenné , dvoustranné smlouvy. Proč by naši občané měli mít horší podmínky ke vstupu do Kanady než oni k nám? Že jsme pro ně méněcennější?

0/0
15.7.2009 9:51

_Clayman

Re: nemam s tim problem

Třeba proto, že Česko s kanadskými imigranty problém nemá, zatímco Kanada s českými ano? Kdyby ti vaši "různí lidé" místo ublíženého vykřikování přemýšleli, možná by jim to taky došlo... Není to jen problém Kanady, je to i problém náš, a měli bychom na jeho řešení spolupracovat. Než vymyslíme něco rozumnějšího, tak třeba tím, že si vyřídíme vízum, když chceme do Kanady...

0/0
15.7.2009 9:56

jirkaknop

Re: nemam s tim problem

Já jenom nechápu,proč bychom měli mít méně výhodný režim , než kanaďané? Jestli si Kanada přijala a drží u sebe žadatele o azyl,je to vnitřní věc Kanady a my s tím nic nenaděláme.Nemůžeme tomu nikterak zabránit.Proč nejeli třeba do USA? Nebo do Ruska? Tam by je totiž po 3 měsících vypakovali!! Zkusme třeba my začít dávat různé dávky pro indiány. A najde se jich utlačovaných..

0/0
15.7.2009 10:01

_Clayman

Bezva...

Ještě že tu evropskou unii máme... za ty tři měsíce, po které musíme se svou zbrklou pomstou ve stylu "když vy nám, my vám taky" čekat, třeba pár hlav vychladne a začne znovu přemýšlet.

Kanadská strana má štědrou azylovou politiku, protože soudí, že je dost lidí, kteří takový azyl potřebují. Na světě je pár režimů, které tento předpoklad podporují. Jenže najednou jim z Česka začne proudit dav vyžírek, které to považují za další skvělou dávku, naučili se slovo dyskriminácia v angličtině (a teď už vlastně ani to ne, už vznikla síť lidí, kteří jim pomáhají, a odelžou to za ně) a prostě ten systém bezostyšně zneužívají. Kanada má problém, který se rozhodla řešit. Asi zdaleka ne optimálně, ale z jejich strany to opravdu řešení je.

A co udělá česká strana? Místo aby hledala, jestli nemůže podpořit jiné, pro obě strany lepší řešení, začíná povykovat o tom, že zatrest zavede víza pro Kanaďany. Neřeší tím žádný jiný problém, než své rozšlapané bábovičky...

0/0
15.7.2009 9:29

Hulimír

Re: Bezva...

R^ tak, tak...

0/0
15.7.2009 9:32

jirkaknop

Re: Bezva...

Kanada vůbec nemusela cikány přijímat o projednávat otázky azylu. Nikdo tady cikány neutlačuje. Mají nejvyšší zločinnost , hned před Rusy a Ukrajinci,kterým bychom podle tohoto principu měli i ta víza zrušit a vůbec je sem nepouštět.

0/0
15.7.2009 9:53

Hulimír

No

Krok Kanady naprosto chápu.... nikdo na ty naše cikány není zvědavej a házet vinu na Kanadský azylový systém je klasicky český Švarcsystém, pane autore.....:-/

0/0
15.7.2009 9:23

studánka

Trvale nesmyslný stav

Říkám to již dávno, mnoho lidí si to ale odmítá uvědomit. EU, jako mezinárodní organizace je experimentální nesmysl, zcela impotentní útvar, který nemá naději na smysluplnou existenci. Řešení jsou pouze dvě. Evropa zcela politicky a jinak samostatných suverénních států s dvoustrannými smlouvami o čemkoliv a nebo federální stát EU. V těchto i jiných případech by např. dnešní vízový problém byl řešen okamžitě a rázně. Dnes a denně jsme svědky toho, že současná EU není schopna řešit cokoliv důležitého a vyžívá se v nesmyslech, které jejím všem občanům otravují život. Co jiného si myslet o organizaci, která slouží především jako odkladiště jinak neúspěšných politiků? Tak tedy, Češi, zabývejte se raději tím, zda okurky mají být rovné a dlouhé nejvíce ... cm a neotravujte evropské politiky podružnými věcmi, jako je princip solidarity ve věci víz. Vstoupili jste neuváženě do EU a svou vůli vyjádřili dokonce v referendu (jediný demokratický skutek za celou existenci ČR).Máte,co jste chtěli.

0/0
15.7.2009 9:13

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: Trvale nesmyslný stav

R^R^R^

0/0
15.7.2009 9:18

tse tse

Re: Trvale nesmyslný stav

R^  bohuzel souhlas

0/0
15.7.2009 9:22

jirkaknop

Re: Trvale nesmyslný stav

Politika je vždy otázka možného. Sny o dvoustranných pro Česko výhodných smlouvách jsou dětinská naděje. Ostatně jsme je měli před vstupem do EU. Zaručovaly nerovnoprávné postavení na trhu EU (daně,cla,sociálky) , na pracovním trhu a při vízovém režimu. Ještě , že ty utopie nejdou realizovat..

0/0
15.7.2009 9:46

studánka

Re: Trvale nesmyslný stav

Možné je všechno.Mluvil jsem o oboustranně výhodných smlouvách. Ty jsme nikdy neměli.Opakuji: "Možné je všechno". Jde jen o to, jak moc se někdo snaží věci řešit a ne čekat, až je někdo začne řešit za něj. To jsme asi očekávali od vstupu do EU. A zde jsme narazili. Stejně jako v roce 1939, nebo 1968. Tyto, jak Vy říkáte "utopie" jsou v celém světě naprosto běžné a fungují.

0/0
15.7.2009 10:01

jirkaknop

Re: Trvale nesmyslný stav

Právě,že žádné utopie nejsou a nefungují. Silnější země si prosadí svojí (Rusko-plyn Gruzie,Afghánistán,Osetie,Kosovo..atd.). Já prostě nechápu kdo půjde a uzavře s námi výhodnou smlouvu? Proč by to dělal? Jenom přes Brusel a to velmi těžce , jsme dosáhli třeba otevření pracovního trhu. Nikdy bychom to sami nedokázali. Je to jako s tou Kanadou. Klidně zavedou víza. My pro ně nic neznamenáme. Ale zavedli by je GB , Německu nebo Francii? Buďme rádi,že jsme v EU,protože tam za nás díky svým zájmům válčí i velké země. Sny o dvoustranných smlouvách skončily Mnichovem.

0/0
15.7.2009 10:05

J i ř í

Vážený pane Černobílý,

proti Vašemu jednostrannému pohledu na EU si dovoluji uvést, že nebýt EU, potřebovali bychom víza nejen do Kanady, ale i do Velké Británie (stačí vzpomenout si, co se dělo asi před 7 lety, kdy jsme ještě nebyli v Unii a víza hrozila), samozřejmě i do USA a možná - po opadnutí nadšení po roce 1989 - by nám víza zavedla většina západoevropských států. To, že bychom jim na oplátku zavedli víza taky, by možná pofoukalo naše dušičky, ale cestování by nám to neusnadnilo. Zato bychom možná měli bezvízový styk s Ruskem, pro které by se malý stát mimo EU stal možná objektem silného zájmu...

0/0
15.7.2009 8:46

lachtan

Re: Vážený pane Černobílý,

Bože to jsou žvásty.....

0/0
15.7.2009 8:54

Hulimír

Re: Vážený pane Černobílý,

Pane Lachtane, on má ale naprostou pravdu......

0/0
15.7.2009 9:25

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: Vážený pane Černobílý,

Pane kolego, vyměnit suverenitu a samostatnost státu za volné "rajzování" po Evropě? No nevím, nevím. A strašení Ruskem, to už je v Čechách folklór.

0/0
15.7.2009 8:55

Hulimír

Re: Vážený pane Černobílý,

Suverenita v českém podání  spočívá obvykle v tom, že jsme suveréně nejsměšnějším národem v Evropě...... :-/

0/0
15.7.2009 9:30

jirkaknop

Re: Vážený pane Černobílý,

O takovou výměnu nešlo. Na rozdíl od ruského vlivu v letech 1948-1989 máme vliv na volby , politiku, hospodářství sami. A začlenění do hospodářsky vyspělého prostoru,je velká výhoda.

0/0
15.7.2009 9:56



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.