Diskuse

Srážka s O2 je horší, než srážka s blbcem....

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zivan

30. 7. 2009 15:01
paypal

To mi pripomina reseni problemu s podporou PayPal :) Jedina klika je, ze to skoro pokazde dostane nekdo jiny, takze staci dokola posilat a cekat na toho jednoho, ktery tomu rozumi :D

0 0
možnosti

mihl

8. 7. 2009 0:13
Souhlas

Naprosto souhlasím.

Stejnou situaci jsem si protrpěl před šesti roky. Přestěhování jsem řešil kabeláž, více jak půl roku předem. S nechápajícími "telefonisty", po potřebném proklikání, jsem se pak celý měsíc nemohl také dohodnout. Podařilo se mi úskokem získat číslo na technika, s kterým jsem vše dořešil. 

2. Již delší dobu chci změnit mobilní připojení k internetu. Od jedné "telefonistky" se dozvím, že rychlost mě zaručuje 1Mb, od druhé, že stačí jedna čárka, neboť síla signálu nemá vliv na rychlost, od třetí že rychlost nezaručuje, od další že pokrytí si najdu na w..(ale tam rychlost v potřebném místě stejně není!), od další že tam rychlost není, ale pokrytí je stoprocentní a když řeknu, že jsem si Axesstel půjčil a signál tam není, tak mi desátá řekne, že to není možné, ať si natáhnu anténu.

To je opravdu radost: "Mobilní" připojení s půlmetrovou anténou a čtyřmi dalšími kabely! Po změření rychlosti rychlost ne 1Mb, ale 36kb domů a 46kb ven.

0 0
možnosti

swiss111

7. 7. 2009 15:15
priklad absolutne neschopneho mamagementu

management predstira ze je plati a on predstiraji praci. Prilad znicene firmy na zaklade uspor.

0 0
možnosti

inters

5. 7. 2009 18:06
Vážený pane nejen s blbcem

Při čtení Vašeho článku, jsem se dobře bavil.. a hned se mi vybavilo moje martýrium s pojišťovnou.. říkejme jí třeba česká..Byla mi způsobena škoda na vozidle. Viník vše nahlásil, já veškerou dokumentaci dodal / i policejní protokol/  Vše jak má být.

Po měsíci čekání NIC. Tak tam telefonuji a oni, že nemají tohle a tohle..Říkám to tam máte 2x posílal jsem to..  zase NIC... tak to šlo rok a půl !! Všechno už tam měli 5x a pořád nic. .. Problém je v tom, že všichni mají na starosti všechno a ve výsledku nikdo nic. Není jasně určenej člověk, který by zodpovídal za řešení toho konkrétního problému... je s podivem, že škodu z Již. Čech řeší v Brně ???  Měl jsem štěstí, že při neustálé int. komunikaci jsem se seznámil s jednou slušnou paní a ta vyřešila můj problém za den, když jsem jí požádal jestli by

0 0
možnosti

inters

5. 7. 2009 18:09
Re: Vážený pane nejen s blbcem

si to nevzala na starosti. Celá firma to nebyla schopna vyřešit za rok a půl. Bohužel jí nemohu veřejně poděkovat, protože by jí popravili !! 

Při jejich reklamě v TV , náhrada do 5dnů se jen směji a vše co jsem kdy u nich měl jsem zrušil a přešel jinam  Takže vážená pojišťovno: Polibte mi p....:-)

0 0
možnosti

Ccecil

4. 7. 2009 22:04
Pane autore

Mohu vás ubezpečit, že já měl podobný a podobně řešený problém. Nakonec jsem hovořil s paní kdesi z Českých Budějovic, která zavolala technikovi, kterého znala a celý problém byl vyřešen za 7 minut celkem. Jí blahořečím a ostatní bych kladivem do hlavy.... obrazně mátil. Ale jako vždy, je to všechno o lidech. A bohužel, jsme v této zemi obklopeni samými blby. Tedy skoro. Čest výjimkám.

0 0
možnosti

Viktor-Č

4. 7. 2009 22:39
Re: Pane autore

Bohužel to není "o lidech". Ta zmiňovaná paní zřejmě překročila své pravomoci a technik který jí vyhověl by asi taky měl problém kdyby se mu v té akci někdo šťoural.

Je to jednodušší - v té firmě jsou procesy nastaveny naprosto bez ohledu na potřeby zákazníků.

0 0
možnosti

ak1975

4. 7. 2009 18:08
Kyslík

Kdo v té firmě dělal ví, že dělat na horké lince přináší denně několik nových šedivých vlasů. V tom softvéru ve kterém se dělalo jste chvíli viděl možnost provést operaci a za minutu už ne. Takže se oněm operátorům nedivím. Ono to totiž  zadat nešlo a nejde. Minimální lhůta pro zrušení byla hodina a mezi tím volné okýnka- úkony zadal někdo jiný jinými požadavky.  Holt , moloch je moloch.  Po skoro 30 letech jsme pevnou zrušili a jde to bez ní taky.

0 0
možnosti

parnassius

4. 7. 2009 16:27
Pán bude zřejmě masochista,

protože ze článku mám pocit, že máte sice nová čísla, ale stejného operátora...............

Takže k tomu finálnímu povzdechu o "normálním" tržním hospodářství dodávám, že právě zákazníci jako Vy přispívají k tomu, že Kyslík ještě funguje.

Ale nebudu hrát chytrého. Mně to tvalo soukromě i pracovně také několik let a jeden (naštěstí vyhraný) soudní spor, než jsem je poslal, kam patří:-)

0 0
možnosti

Lanta2004

4. 7. 2009 16:42
Re: Pán bude zřejmě masochista,

Přesně tak.Já minulý měsíc po neskutečných tahanicích ohledně platby za internet s O2(účtují mi vyšší rychlost,ale v praxi poskytují základní) vypověděl smlouvu a přecházím k UPC.A protože i přes fakt,že máme doma několik mobilů (používáme Vodafone a zatím spokojenost)potřebujem i pevnou,tak od O2 ruším i telefon a zřizuji ho přes UPC.

Pokud má někdo tahle tragické zkušenosti s operátorem a je ochoten i nadále využívat jeho "služeb",pak defacto sám podporuje šlendrián.:-/

0 0
možnosti

Napalm

4. 7. 2009 16:00
Karma

+1

Mazec. I takhle fungují firmy. Jediným řešením je od nich za takový průšvih odejít.

0 0
možnosti

hodňák Ackerman

4. 7. 2009 15:52
S O2 má většina lidí totožnou zkušenost.

Zákaznická linka nevyřeší vůbec NIC. Jen asertivní slečny, jejichž jediným přáním je mít Váš hovor z krku.

V případě jakýchkoliv požadavků je dobré se rovnou obrátit na management O2.

Mě se to ovšem netýká, pevnou jsem zrušil, mobil převedl. 

Měl jsem reklamaci (vyhodnocenou jako oprávněnou) u Vodafone. Vše hladce a s omluvou k mé spokojenosti vyřešeno do 10 pracovních dnů. 

0 0
možnosti

Hekynen

4. 7. 2009 15:25
To není jen O2...

...ale i třeba banky. Splácím úvěr (stavebko) na byt. Takže každý měsíc dvě splátky (dospořování a úvěr). No, nastala menší krize, tak jsem se jednou platbou (v září) nezaplatil. Další měsíc jsem zaplatil tři naráz, ale až po splatnosti "října". Telefonát z banky, nemáte zaplacenu splátku za září. Říkám ano, tu jsem bohužel nezaplatil, ale teď jsem vám poslal tři splátky. Ano, to tady vidíme, ale dlužíte nám za září. Jak vám můžu dlužit za září, když jsem vám TEĎ poslal DVĚ splátky navíc?!? To je v pořádku, ta jedna je za říjen a listopad a tu navíc jsme vám dali jako zálohu na prosinec, ale ještě musíte zaplatit za to září. Fajn, tak mi řekněte, JAK vám mám poslat peníze, aby jste POCHOPILI, že se nejedná o zálohu na další měsíc, ALE o splátku předchozího měsíce? To já nevím, ale za září musíte zaplatit, jinak vás dáme do registru dlužníků.  Fajn, tak mne nachystejte vyúčtování, jdu do jiné banky. No, nějak to uděláme, z toho prosince to přesuneme na to září...

0 0
možnosti

Hekynen

4. 7. 2009 15:29
Re: To není jen O2...

... a to mi ještě volali co tři měsíce, že jim nedorazila splatka ve splatnosti. Má odpověď: máte tam inkaso, tak si to strhávejte dřív, mne to nezajímá, že datum splatnosti připadl na víkend. Když volali potřetí, tak jsme slečně operátorce už docela hodně asertivně sdělil, že jestli mi ještě jednou zavolají kvůli takové kravině, že jdu prostě jinam... A od té doby je klid...

0 0
možnosti