Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Markvart

Soudruh Švarc

Sociální demokraty nemusím, ale ještě jsem u Švarce nenašel snad jediný článek, který by nějak neútočil na ČSSD. Švarc zřejmě za vším hledá Paroubka.

0/0
3.7.2009 11:25

Bývalý volič ČSSD

Re: Soudruh Švarc

Paroubek zase Topolánka. Takže jsou si rovni?

0/0
23.7.2009 23:08

Enaz

Blogy čtu ráda

a najdu si ty autory, které číst chci. Jestli jsou nebo nejsou na hlavní straně mne až tak moc nezajímá. A čtenost bude asi o něčem jiném než o reklamě ... neviděla bych to tak černě.

0/0
2.7.2009 17:24

wiki5.5

Re: Blogy čtu ráda

naprosta pravda... vzdycky si najdu chvilku, abych se podival co noveho "neotreleho" nam chce sdelit napriklad soudruh Jirousek, protoze tolik legrace zadarmo, to nenajdu nikde jinde.

http://jirousek.blog.idnes.cz/c/63358/Pisen-a-prani-bloggerovo-audioblog.html

0/0
2.7.2009 17:32

Vrah

Sám žádný blog nemám, ale souhlasím

Sám žádný blog nemám, jen některé blogy navštěvuji.

Musím s autorem souhlasit – stažení odkazů z hlavní stránky je i pro mě jako návštěvníka nepříjemné, hůř se mi orientuje. Nápad redakce považuji přinejmenším za nešťastný, ne-li přímo za hovadný.

A námitka, že blogy najdu pod odkazem BLOG, mi nijak moc nepomůže – hlavní stránku Idnes mám v Opeře v okénku SpeedDial proto, že zahrnovala jak čerstvé zprávy, tak blogy. Takhle budu muset přidávat další link, nebo zbytečně klikat navíc. Je to neergonomické a nelíbí se mi to.

0/0
2.7.2009 10:01

wiki5.5

Re: Sám žádný blog nemám, ale souhlasím

clovek jde za tim co ho bavi... nikdy nejdy pres hlavni stranku, ale jdu zasadne pres http://blog2.idnes.cz/diskuse.asp

Tam vidim co je aktualni, co se libi, co se cte. Abyste se tim extra klikem nevycerpal k smrti :-)

0/0
2.7.2009 17:29

Vrah

Re: Sám žádný blog nemám, ale souhlasím

Jenomže mě zajímají jak zprávy, tak blogy – a dřív bylo obojí na jedné stránce, což bylo pohodlnější.

A nejde jen o ten jeden klik – jde o ztrácení trpělivosti, vyčerpávání „rezervoáru dobré vůle“, jak o tom píše Steve Krug ve svém webdesignérském bestselleru „Nenuťte uživatele přemýšlet“: http://knihy.cpress.cz/knihy/pocitacova-literatura/webdesign-tvorba-www-stranek/webdesign-nenutte-uzivatele-premyslet-2-aktualizovane-vydani/ – autoři webu by si ho měli přečíst.

0/0
2.7.2009 18:21

wiki5.5

Re: Sám žádný blog nemám, ale souhlasím

verte mi, ze vam rozumim, zakladem dnesniho marketingu je "everything is easy"... ale na druhou stranu, you don't use it, you lose it (nepouzivas to, ztratis to)... takze se neobavejte a pouzivejte to, at o to neprijdete :-)

0/0
2.7.2009 18:29

Radek0075

Re: Sám žádný blog nemám, ale souhlasím

Pokud si něco chci přečíst, tak si to najdu i kdybych se tak proklikával deset minut. Blogů je jak sr***k. Stejně když jsem přišel na net, tak z té první strany mé oblíbené autory vystrnadil Paroubek, Topolánek, Jackson, nebo eltní většinovej slušnej Rom.   iDnes udělala poměrně dobrý marketingový tah. Chci jít na blog, ale místo toho vidím reklamu na předplatné, společně s nějakou tiskárnou, nebo digi foťákem. Přiznám se že dřív jsem si toho nevšiml - pokud to někde bylo.

0/0
2.7.2009 18:47

Jantar19

pokles urovně blogů je způsoben právě přílivem

blogerů nahnaných na idnes od čssd. Oběvují se zde mraky pisálků typu Dittricha, kteří nedokáží dát dohromady kloudnou větu, jejichž články nemají hlavu ani patu a navíc sou plný ohromných lží, které musí být k smíchu i nejzaslepenějším příznivcům čssd.

Mezi takouvou změtí lůzy se opravdu těžko hledá dobrý blog, ale přesto je jich tu dost. Jen ty mizerné se nějak závratnou rychlostí od onoho data rozrostlyRvRvRv

0/0
1.7.2009 18:23

Haidy

Re: pokles urovně blogů je způsoben právě přílivem

Pět to kouzelné slovíčko: Lůza. Moc vám sluší. :-) R^A vy to snad i víte, že je často užíváte.

0/0
1.7.2009 18:34

dino_na_idnes

Re: pokles urovně blogů je způsoben právě přílivem

O kouzelném slově "oběvit" nemluvě... Ale co, máme svobodu slova, každý může vyjádřit (relativně) cokoliv a též jakkoliv. :-/

0/0
1.7.2009 18:50

tromi

Re: pokles urovně blogů je způsoben právě přílivem

blogerů nahnaných na idnes od ods. Oběvují se zde mraky pisálků typu Zieglera, kteří nedokáží dát dohromady kloudnou větu, jejichž články

nemají hlavu ani patu a navíc sou plný ohromných lží, které musí být k

smíchu i nejzaslepenějším příznivcům ods.Mezi takouvou změtí lůzy se opravdu těžko hledá dobrý blog, ale přesto

je jich tu dost. Jen ty mizerné se nějak závratnou rychlostí od onoho

data rozrostlyRvRvRv

0/0
1.7.2009 18:48

Radek0075

Re: pokles urovně blogů je způsoben právě přílivem

Osobně nemám rád žádný fanatický straníky. A hlavně dneska, když nám vládne koalice ČSSD - ODS prostřednictním tzv. vlády odborníků je více než úsměvné když se tady ta pakáž neustále navzájem uráží. A aby toho nebylo málo, svou špetkou do mlýna nezřídka přispívají i členové malých stran.

0/0
1.7.2009 20:09

Jantar19

Re: pokles urovně blogů je způsoben právě přílivem

neu,is sesmolit vlastni prispevek?

Aha ty si socialni demokrat. Tak to jo

0/0
1.7.2009 22:49

Radek0075

Vážení blogeři.

Prostě se vám poslední dobou protáhl rypák pěkně nahoru a máte pocit že jste novináři, básníci, politologé, nebo spisovatelé. Už jsem na to upozorňoval někdy v zimě, že stačí jeden článek v novinách a ještě ten samej den ho minimálně deset z vás jaksepatří rozebere. V podstatě ho převyprávíte vlastními slovy. Dobrých blogerů kteří píší něco ze svého života, nebo ze svého okolí je doopravdy jako šafránu. Chápu že MF Dnes blogům věnuje raději jen pár řádků a zbytek nahradí reklamou na předplatné tištěných novin. Vy pro ně nepředstavujete žádný zisk, naopak jste jim z iDnes udělali bulvár, ve stylu jedna paní povídala. A když jste si nedokázali mezi sebou udělat pořádek samy, naopak si neustále lezete do zadku a poklepáváte na rameno, tak se nedivte. Chápu že vás na titulní straně nechtějí. Někteří jste psali z počátku krásně, jenže i přetože vám docházejí nápady dali jste i závazek: Co týden, to minimálně jeden článek.

0/0
1.7.2009 18:04

Radek0075

Re: Vážení blogeři.

Píšu, ale ještě nevím co. Některé články vypadají tak, že má autor schovaný nějaký základ a jen podle aktuální situace mění jména. Věřím že i levicový blogeři už měli připravený články jak někdo hází vajíčka na Topolánka.

0/0
1.7.2009 18:07

Radek0075

Re: Vážení blogeři.

P.S. Schválně se mrkněte jak je pro vás vděčným tématem změna image iDnes.

0/0
1.7.2009 18:09

Rudolf Havlík

Re: Vážení blogeři.

a já s váma musím chtě nechtě souhlasit..

0/0
1.7.2009 18:17

mona m.

Re: Vážení blogeři.

Popravde receno - ja taky :-/

0/0
1.7.2009 18:42

praveverka

Re: Vážení blogeři.

tak přísný tón bych nevolil. Blogerů je každým dnem více a někteří se musejí hold snížit k bulvárním a politickým tématům, aby měli dobrou čtenost a vysokou karmičku. Naštěstí jsou tady ještě tací, když píšou (sice mállo), ale velmi kvalitní články, které nemají čtenost nad 10tis a karmu nad 45, ale mají jistotu, že čtenář se vždycky vrátí:-) 

0/0
1.7.2009 18:17

Haidy

Re: Vážení blogeři.

S tím nosem nahoru, to pravda u mnoha je.Rv Ale výjimka/ky potvrzují pravidlo. Některé články zase stojí za to. Hlavně tam, kde nechybí vtip a šmrnc. A dokonce i diskuse u nich jsou požitkem. Bez shazování se navzájem. Díky těmhle bloggerůmR^!

0/0
1.7.2009 18:31

Rudolf Havlík

klid

je dobré někdy trochu sklopit hlavu a spíš dbát na kvalitu textů. jestli to tomu pomůže, jsem rád.

0/0
1.7.2009 17:52

lachtan

Re: klid

No Rudo, zrovna od Tebe bych takovou hloupůstku nečekal. Jak může pokles čtenosti zvýšit kvalitu textů? To přece naopak každého demotivuje.....

0/0
2.7.2009 12:48

taras

Takováto drastická změna

není vůbec bezdůvodná, to je jasné.

Já vidím hlavní důvod v tom, že ze stránky blogů na hlavní stranu iDnes infiltrovaly články, (v té rubrice čtyř nejnovějších), které kritizovaly pravici a dokonce i novináře z iDnesu. A tomu bylo nutno zabránit, protože většina politicky zaměřených profi článků a skoro všechny komentáře nesnesou kritické měřítko, jsou pouhou (hloupou a nesmyslnou) propagandou. Že těch "závadných" blogů bylo - od oka - do pěti procent, že drtivá většina blogerů je proti levici, a to stejně drsným způsobem, jako ty články profesionálů, to se kvůli těm pár procentům opačných hlasů prostě přehlédne a zlikvidují se všichni. Když se kácí les, lítaj třísky.

Ten váš důvod se závistí kvůli vysoké čtenosti blogů mi připadá dost nepravděpodobný, ten druhý (výzva na stránkách ČSSD) také, vždyť kolik nových blogerů pochází z tohodle směru?

Myslím, že současný útok na blogery je krásnou ilustrací toho, jak to česká pravice myslí vážně se svobodou slova.

0/0
1.7.2009 17:04

lachtan

Re: Takováto drastická změna

Nesouhlasím, spíše bych řekl, že pokud v tom nějaký politický důvod je, tak je to naopak. Anebo je v tom pouze hloupost nějakejch ajťáků a následně redakce. Bůh ví.....

0/0
1.7.2009 17:08

valissen

Musím souhlasit s autorem

Bývalý systém mi vyhovoval a i já uvažuji že jako domovskou stránku si nastavím něco jiného (např. velmi dobrou stránku Ihned.cz).

Škoda!!

0/0
1.7.2009 16:39

Polárníliška

Tenhle stesk mi přijde naprosto mimo místu...

Pokud mě zajímá jestli a jaké nové blogy byly napsány, kliknu na rubriku "blog" a vypadnou mi komplet. Musel bych být opravdu pošahaný, abych kvůli tomu lezl na hlavní stránku a průběžně ji sledoval, zda se neobjevilo něco nového...

0/0
1.7.2009 16:17

lachtan

Re: Tenhle stesk mi přijde naprosto mimo místu...

Bohužel to co říkáte, se týká pouze malého množství lidí. Statistiky, které vidíme v administraci blogu říkají něco jiného a to jsou daná fakta. 90% lidí přijde na blog pouze z hlavní strany iDnes a čtenost je objektivně o těchto 90 % menší po zavedení změny. Vy holt patříte k těm zbývajícím 10 %, kteří jdou na blogy cíleně. Ale to je bohužel menšina.

0/0
1.7.2009 16:24

Polárníliška

Re: Tenhle stesk mi přijde naprosto mimo místu...

Nemám důvod vám nevěřit, na druhou stranu bych to neviděl tak tragicky. Koho blogy zajímají, ten zvolí mou cestu a ti ostatní holt kliknou na něco jiného, co jim bude podstrčeno na hlavní stránce, copak jde bloggerovi primárně o počet rozkliknutí?!

0/0
1.7.2009 16:36

lachtan

Re: Tenhle stesk mi přijde naprosto mimo místu...

Řekl bych, že primárně jde o čtenost, když vím, že články budou minimálně čtené díky jejich umístění, tak jim nebudu věnovat čas. Tu většinu lidí totiž zajímají články na určité téma dejme tomu, ale hledají je jen na titulní straně iDnes. Proč tomu tak je, je otázka na psychology nejspíš :-)

0/0
1.7.2009 16:42

praveverka

Re: Tenhle stesk mi přijde naprosto mimo místu...

Nechci být škarohlíd, ale myslím, že si to blogeři (neházím všechny do jednoho pytle)také způsobili sami. Např. vajíčkovým týdnem, kdy nebylo nic jiného než vejce na různé způsoby, muselo otrávit mnoho čtenářů a blogerů. Za pár měsíců začnou předvolební boje a myslím si, že blog iDnes bude absulutně nestravitelný.

0/0
1.7.2009 16:48

Bucharovic

Re: Tenhle stesk mi přijde naprosto mimo místu...

Nesouhlasím s Vámi, že si to zavinili bloggeři sami. Ten vaječný týden byl hnus, ale kdo četl ty články? Bloggři, nebo ,,čtenáři"? Kdo je karmoval? Bloggeři, nebo ,,čtenáři"? Ano máte prvadu, že ten týden jsme byli otrávení - tedy jakési ,,zdravé jádro" z nás. Přál bych Vám číst diskuse v ,,adminu", kam nemají přístup ,,čtenáři", ale pouze bloggeři. Ale tam, kde by nebyla poptávka a kde by čtenáři nehltali žloutek i s bílkem dohromady, tam by se bývali ti trapáci vaječní nechytili. Ti, kdo psali většinu těch vaječných bláblů ani vlastně nebyli bloggeři v pravém slova smyslu. To byly duše nahnané na iDnes ve volebním boji. Teď jsou pryč. Tak asi tak... V.Kroupa

0/0
1.7.2009 17:12

praveverka

Re: Tenhle stesk mi přijde naprosto mimo místu...

jistě, ale jsem si jistý, že "karma" má na většinu blogerů obrovský psychický vliv a podle toho píšou své články. Někteří blogeři se chytli populistického tématu (vajíčka) a začali chrlit jeden článek za druhým, aby zakusily pocit "slávy"  Tím tento blog ještě víc zkazili a dokázali vedoucím iDnesu, že blogy jsou jen lůza-samozřejmě nemyslím všechny blogery.

0/0
1.7.2009 17:30

lachtan

Re: Tenhle stesk mi přijde naprosto mimo místu...

No nevím, nevím, mám zde blog již dlouho a nikdo mě v předvolebním boji nikam nenaháněl :-). A také jsem si u Anděla udělal fotoreportáž:

http://svarc.blog.idnes.cz/c/82928/Omeleta-u-Andela-fotoblog.html

0/0
1.7.2009 17:32

Radek0075

Re: Tenhle stesk mi přijde naprosto mimo místu...

Vláďo, on to nebyl jenom vaječnej Paroubek.  Jsou blogeři, kteří musejí reagovat v podstatě na každou zprávu kterou zaznamenali a je jim úplně jedno že jiný bloger už něco na to téma napsal. Kde je vajíčkům konec. Pak přišel Jackson, teď squoteři a Sobotka. Předtím bylo taky dost výživných témat. Lisabonská smlouva, pád vlády, Entropa....... no a ještě předtím? Jen si vzpoměň. Pedofilové. Píšeš o armádě, nejspíš o tom něco víš. Nezajímá to každýho, ale svoje čtenáře si najdeš. Drž se toho, tak jako Mona s Klárkou milenců, Renatka s Kačkou Zagorovou zážitků "z ulice" a "z domova",  Rudla Havlík cestování, Míra Vlček zážitky ze sněmovny, atd. No dobře, ten posledně jmenovanej se tam dostal omylem.  To je to co dělá blog blogem. To je to co nás může obohatit informací, nebo vtipem.

0/0
2.7.2009 18:34



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.