Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antonio222

a proč???????

proč nemigrujete na slovensko všichni?R^

0/0
22.2.2009 10:57

svetla666

Lepší HOROR.Zadej v YOU TUBE - JAK ODS LŽE ! No a dívej se

na vlasní oči slyš na vlasní uši !Nic složitého!

0/0
21.2.2009 15:47

auslander

Re: Lepší HOROR.Zadej v YOU TUBE - JAK ODS LŽE ! No a dívej

taky tapetujes na kazde diskuzi koukam8-o

0/0
21.2.2009 16:09

EnVidiaSeries

Souhlasím s autorem..

také se těším na nový "superstát" pod taktovkou zkorumpované ODS, kde pracovat a platit daně budou jen ti bez známostí, bez osobních vazeb (píši rovnou výraz klientelismus) , přičemž opět pod taktovkou ODS se tyto vybrané daně ve státním rozpočtu po vzoru protřelých gubernátorů světa rozdělí dle klíče "kdo s kým je jaký kamarád"..

Nu a to nejlépe bez výběrových řízení, jakékoliv kontroly veřejnosti. Ta bude mít pouze jediné právo: platit daně, držet ústa a krok.. Bude se moci pouze plazit, nikoliv vyskakovat R^

Těším se na tyto poctivé "podnikatele", čekají nás jen a jen samé světlé zítřky a hospodářský rozkvět.

p.s. příspěvek byl myšlen pouze ironicky.. :-)

0/0
21.2.2009 7:22

markr

Není podnikatel jako podnikatel

Pokud budete z podnikatelů dělat nadlidi, vzbudíte jen odpor. Mě je naprosto jedno, jestli někdo napaří likvidační daně majiteli bordelu a nebudu brát ani ohled na to, že "dává práci" třeba 30 pracovnicím. Že je po bordelech poptávka a tržní ekonomika je udrží, je jiná věc. Ale mustr bych z toho nedělal...

---

Článek sice má racionální jádro, s kterým nezbývá, než souhlasit. Kazí ho akorát ta modrohujerská rétorika, která osloví možná vulgárního primitiva, který ze sebe dělá něco, čím není. Myslící člověk by to napsal opravdu, ale opravdu jinak...

0/0
21.2.2009 3:10

ski

Re: Není podnikatel jako podnikatel

;-);-);-)R^

0/0
21.2.2009 7:21

svetla666

Nejlepší jsou FAKTA!Zadejte v jutubku JAK ODS LŽE

na vlastní oči na vlastní uši.....mozek máte...[>-]

0/0
20.2.2009 20:24

ma.bre

Re: Nejlepší jsou FAKTA!Zadejte v jutubku JAK ODS LŽE

Světlo, už jdi do hajzlu, prudíš na všech diskusích! IQ světlušky?

0/0
20.2.2009 23:37

Jan Borovička

xxx

karmuji

0/0
20.2.2009 16:45

Kristine.Z.Kochanska

hm...

No, dobré, až na ten "přiblblý a závistivý český národ".

a) jste Čech?

b) byl jste někdy "za humny"?

b) myslíte, že nějaký národ může být přiblblý a závistivý?

0/0
20.2.2009 16:24

antonio222

politologové

ani jsem nedočetl do konce..je mi jasné o čem to je..o kritice pracháčů směrované na čssd, což je uplně klasické...

nejsem chudák, studuju 4. ročník na VUT FSI, při tom pracuji jako překladatel (to jen mimochodem, aby mě někdo nenařkl že sem jeden z té masy co čekají na dávky od strýčků)

MÁM JEN JEDNU OTÁZKU:  co dělá pro lid ODS? neříkám, že čssd je nějak lepší, všichni jsou stejní, jen mě unavuje podpora herců, zpěváků, podnikatelů a jiných podobných vůči čssd

0/0
20.2.2009 8:14

antonio222

Re: politologové

ale teď mi došlo kam tato diskuze směřuje...

před volbami se spočítá majetek a podle toho dostanou lidi hlasovací lístkyR^

jinak vůbec nechápu ty kecy o nenávisti OBYČEJNÝCH (v diskuzi nazývaných chudáků) vůči podnikatelům.. já teda moc kritiky neslýchám, lidi nemají k zaměstnavatelům odpor..pokud teda dostanou výplatu:-P

0/0
20.2.2009 8:22

wertex

Re: politologové

No ja Vam to reknu na rovinu o cem to je, jedte za prahu do hospody na vesnici. Nedavno jsem to udelal podiskutoval s mitnimi a nestacil jsem se divit. Tezko sem jim vysvetloval ze svuj plat - uznavam ze pomerne vysoky, mam za to ze nejen ze v praci travim cas i po 19:00 hodine a do prace neprijdu pozdeji jak v 9:00 - spise si tak chodim na osmou, po vikendech studuji materialy a i v mladi jsem studoval. Zatimco mistni hospodska smetanka ma v 19:00 v sobe uz minimalne 4 kousky a o traveni mimo pracovniho casu cim koliv jinym nez popijenim je brano za ponekud hloupe. Neboli jak jsem sdelil jiz temto panum, kdokoliv z nich me muze vystridat opkud bude pilne studovat drit a ziska stejne schopnosti. Take jsem behem studia pracoval - doucoval jsem matematiku. A toto neni o talentu, to je jen o tom ze pokud flakate 9 let skolu na ZS tezko muzete doufat ze neco budete umet - ze vas NEKDO neco nauci. NIkoliv co se nenaucite to neumite. A CSSD oproti ODS chce vodit lidi za rucicku - a za me ;).

0/0
21.2.2009 2:40

wertex

Re: politologové

Tak a ted kdyz sem dodelal v patek vecer vsechny resty z tydne - muzu jit klidne spat . Mozna ve stejnou dobu jako ti se kterymi jsem si tak pekne pokecal. Rozdil je v tom ze ja dnes resp. vcera v hospode nebyl ;). CSSD umi jen rozhazovat zit na dluh. Uprimne kradou obe strany ale pokud jedna rozkrade jen 10miliard a druha jich rozkrade 110 a jeste ma ve svych radach hulvata a hlupaka soudruha ratha, tak to opravdu davam prednost ODS. Problem naseho statu ja vidim v tom ze lide si mysli ze se o ne nekdo z nejakych penez ktere se patrne nekde tisknou nebo jen tak mnozi a objevuji postara. A jak jiste jako student vite to nejsou zadne virtualni penize. To jsou penizky za ktere vy jste mohl mit lepsi studium zdravotni peci a nebo jsme je proste mohli usetrit.

0/0
21.2.2009 2:45

antonio222

Re: politologové

já vám nevím, mě se jen zdá, že žijete v jiném světě, trošku paranoidním..v mém světě neslýchám nějaké spiklenecké řeči vůči movitým podnikatelům a tak, spíše uznání, aspoň pro ty trochu slušné..

a to s tím seděním po práci v hospodě znám velmi zblízka, můj otec, sice nechodí do hospy, ale v životě nedělal ani minutu přesčas, víkendům se brání jak ohni..a kdo to odesere? moje maminka, která má na starosti všechno i toho kreténa..to jen tak bokem;-D

0/0
21.2.2009 20:59

antonio222

Re: politologové

a kdo je tím hulvátem? Topolánek je ale v ods, ne čssd:-P

0/0
21.2.2009 21:01

Dannyelek

Re: politologové

milý studente a co považujete za práci pro lidi? něco, co je opravdu vidět? tisícovku na složence pro důchodce ze státního rozpočtu? nebo zachování pracovního místa, kde si zaměstnanec vydělá daleko víc? jenže to není vidět tak jako ta tisícovka, že? člověk se na to musí podívat trochu širším pohledem

0/0
20.2.2009 8:38

antonio222

Re: politologové

a toho milého studenta si strč do teplého otvůrku...(Y)

0/0
20.2.2009 15:15

ippokorny

Re: politologové

Je vidět že ekonomii nestuduješ. Co by měla dělat ODS pro lidi? Podívej se na pojem Laissez faire.

Politici vy měli nechat lidí být pracovat, podnikat a neházet jim klacky pod nohy. Vše, co dělají politici pro lodi jim nakonec, zjednodušeně řečeno, v celkovém součtu škodí. P.P.

 

0/0
20.2.2009 9:00

palmic

Re: politologové

Proc do toho pletes ODS? Kdyz nekdo zkritizuje CSSD, tak to znamena, ze chvali ODS???

0/0
20.2.2009 10:03

antonio222

Re: politologové

jo.

ale já se nechci dohadovat o politice..dle mě si volím o voleb jen menší zlo, nikoliv politický ideál..mě prostě politika šssd nepřipadá špatná, a to že sem tam udělají něco populistického..budiž, ne?

fakt je, že nepodnikám, tak nevím jak to vypadá z této strany

0/0
20.2.2009 15:14

rik_killer

Re: politologové

jak sam rikas, nepodnikas, tak nemudruj. A mimochodem zdanujes to co si privydelas?

0/0
20.2.2009 15:46

antonio222

Re: politologové

bohužel zatím podniká mnohém méně lidí než těch co jsou otročeni:-P takže hurá k volbám;-D

zdaňo..co?8-o

0/0
20.2.2009 18:14

palmic

Re: politologové

Povim ti jednoduchou rovnici. Cim min penez pro podnik, tim min penez pro jeho zamestnance. Ten kdo jde s kuzi na trh a vede firmu vzdycky ma vic penez nez jeho delnici, s tim se budes muset smirit. Vis o necem, proc by to melo byt jinak?

0/0
20.2.2009 23:28

wertex

Re: politologové

Jo vim, protoze lide u nas - bohuzel - nemysli tak jestli se za posledni rok dva maji lepe. Ale je stve ze ja se mam o vic lepe nez oni. Kdyz se jich zeptam a Vam reforma nezvedla plat o 300 korun ? Oni nereknou ano zvedla oni reknou ale tem bohatym se zvedla treba o 3000. A hlas lidu... :).

0/0
21.2.2009 2:48

antonio222

Re: politologové

co to valíš...já takové věci beru a nic proti nim nemám..škoda že pracovní čas tráví u netu jen studenti a vy šéfové, chybí tu obyčejní, ti co teď (nemyšleno teď, ale přes týden) pracují;-D:-P

0/0
21.2.2009 20:54

jollyjokes

Re: politologové

"Politika" ČSSD je špatná právě proto, že je převážně populistická. Paroubkovi nejde o stát a o jeho fungování, ale jen a jen o to, aby se stal předsedou vlády a opět mohl vydávat kilové knížky o tom, s kým se kde setkal.

A "pro lidi" může politická strana dělat jediné - zajistit jim dobré podmínky pro to, aby mohli uplatnit své schopnosti. Potom prosperuje celá společnost a není zapotřebí vyplácet sociální dávky a příspěvky na pastelky. [>-]

0/0
21.2.2009 0:15

Uzovka12

karma

vynikající článekR^

0/0
20.2.2009 6:43

Culeto

Tož , co napsat souhlas ale,

s jednou připomínkou. Je zcela jasné, že lidé z jiným světonázorem budou vždy kritizovat návrh řešení přicházejícího z jiného myšlenkového tábora. Podle mého názoru si levičáci velmi brzy všimnou, že na levé straně stojí jeden egomaniak s equipou všehoschopných neschopů a to bude ještě větší průser než nějakej Paroubek .

0/0
19.2.2009 15:47

jollyjokes

Re: Tož , co napsat souhlas ale,

Levičáci si toho nevšimnou, ti myslí břichem a živí se závistí. Levice umí jenom bohatým brát a chudým dávat. A to jim jde do té doby, než všichni zchudnou a není už kde brát. Pak se jejich režim za velkých bolestí hroutí. Rv

0/0
21.2.2009 0:19

rehhy

zuřím

Nejsem zastánce násilí ba naopak, ale když jsem viděl tento pořad na čt24 řikal jsem si ... byl bych ochoten přehlídnout jednu zbloudilou kulku....

0/0
19.2.2009 15:07

rehhy

Více takových článků!!!

Doufám, že tento článek si přečte co nejvíce těch "obyčejných" lidí, chytí se za nos a příští rok si ten paroubek neškrtne... jinak jsme všichni v řiti!

0/0
19.2.2009 15:01

Rostratus

Re: Více takových článků!!!

Bohužel škrtne a jeho vliv bude sílit. Má k tomu historicky nejlepší podmínky. Nastupující krize bude živnou půdou pro tyto populisty kterým situace naprosto vyhovuje. Mám z toho docela vážné obavy :-/

0/0
19.2.2009 18:22

palmic

Re: Více takových článků!!!

Zadne obavy. Cela tahle spolecnost pomalu tihne ke komunismu. Bude a bude.....

0/0
20.2.2009 0:20

palmic

Tak jsem si letmo prosel tuto diskuzi....

A nemuzu se nesmat tomu jak misti manualne pracujici nespokojeni s tim, ze budou vzdy mit min, nez tzv. "podvodnikatele" tvrdi, ze bez tech podnikatelu jim bude lip..

Panove, znam x podnikatelu, kteri si vozi zadek v aute za milion, coz Vam zrejme pije krev, ale co uz nevidite je, ze tyhle zly podnikatele vsadili veskerej svuj dosavadni majetek i s bytem na zalozeni zivnosti a od doby co to udelali dlouhe roky nevi co je to mit "po praci". Makaji do vecera, v sobotu i v nedeli a porad se staraji o svuj byznys ktery je kupodivu LEGALNI a neni AMORALNI!! Na druhou stranu vsichni "poctivi delnici" co jsem poznal jen kritizovali a nadavali na celej svet. Po praci se kupodivu nesli ucit, druhou praci provozuji jen pokud je k tomu dozenou dluhy a spatna zivotni situace, do ktere se dostali vlastni lenosti. Nikdy jsem u nich nevidel nic, za co bych jim dal za pravdu, ze oni proste nemuzou za svou spatnou financni situaci.

0/0
19.2.2009 10:01

Celestyn z Celestynowa

Karma

R^

0/0
19.2.2009 9:25

stovik

Děkuji Vám.....

R^R^R^R^R^

0/0
19.2.2009 7:56

VYMÍTAČ BOLŠEVIKŮ

Bravo!!!

vidim to naprosto stejne, ale nedokazal bych to takto hezky zformulovat. Jednim z problemu radobydemokracie je ten, ze vetsina lidi jsou tupci bez patricneho vzdelani a snadno manipulovatelni prostrednictvim medii. Pokud by tomu tak nebylo, soudruh Paroubek ani upiri zjev Drath by nemeli ve vysoke politice sanci.

0/0
19.2.2009 0:58

praptak

Re: Bravo!!!

R^

0/0
19.2.2009 9:59

iwwi

Re: Bravo!!!

S tím nemůžu tak docela souhlasit, neboť znám i spoustu vysokoškolsky vzdělaných lidí (rovněž v ekonomické sféře), kteří jsou bohužel věrní socanům a jejich hrůznomyšlenkám. Není to tudíž pouze o vzdělání, ale více to souvisí s přemýšlením. Ono zamyslet se nad souvislostmi a možnými důsledky opravdu hodně "bolí".

0/0
19.2.2009 13:37

Rostratus

Re: Bravo!!!

Já znám zase spoustu opravdu prostých lidí, kteří mají hluboko do kapsy třeba i proto, že neměli v životě tolik štěstí nebo nemají ambice se někam hnát  a přesto by nikdy nevolili levici. Mají svoji hrdost a jsou slušní. O tom ale kdo povětšinou volí levici a kdo pravici vypovídají docela slušně statistiky. A ty jasně hovoří o tom, že naprostou většinu levice tvoří méně vzdělaní jedinci a naopak. Je to logické.

0/0
19.2.2009 18:29

antonio222

Re: Bravo!!!

jaká hrdost? to je otázka hrdosti koho volím?8-o

0/0
20.2.2009 8:17

palmic

Nejvetsi prusvih

Nejvetsi prusvih je, ze to vsihni videj jen modro-oranzove!!! To se

potom nic nezmeni. Ale tohle presne tyhle strany chteji. Je potom

jednodussi s lidmi manipulovat na zaklade oponovani jednomu oponentovi.

Jakysi pseudoprotipol

0/0
18.2.2009 23:06

hejhulapp

Re: Nejvetsi prusvih

To je možná částečně pravda, ale pořád lepší "malé" zlo, než velké ... 

0/0
19.2.2009 7:00

palmic

Re: Nejvetsi prusvih

Ty jsi me spatne pochopil, ja take volil mensi zlo. Ale o to nejde. Prusvih je, ze to mensi zlo ted bude volit min lidi, nez to velke, protoze lidi maji kratkou pamet. V CR se bude vlada porad stridat. Lidi zapominaji na to proc odvolali vladu pred 4 roky. Zapomneli na Paroubkuv proslov po prohranych volbach, maji znovu vyplachle mozky.

Jede se nanovo a Paroubek je poucen z predchozich nezdaru a pujde na to o moc chytreji.

0/0
19.2.2009 9:53

rehhy

Re: Nejvetsi prusvih

ODS neni ideální, ale snaží se a podniketele a firmy podporuje... málo ale podporuje!

0/0
19.2.2009 15:04

all_the_way

Líp se to napsat nedá

Přesto se domnívám, že i ti největší retardi to jaksi podprahově chápou, ale ta Paroubkova chytrá sázka na starou dobrou českou závist se nakonec ujme a živelné nadšení z konceptu: "oberme pracháče" ubije to drobné zrnko rácia, které těmto lidem zbývá

0/0
18.2.2009 22:53

Fualmu

Mluvíte mi z duše

Bohužel část tohoto národa si pořád myslí, že vše má být zadarmo. Jsou líní a nevzdělaní, nevidí si na špičku nosu ale žzivnostníka podnikatel je pro ně verbeš, protože to řekl nejvyšší soudruh s bradavicí. A on ten soudruh s vědomím, že tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou to tisíckrát opakuje. Kdyby si raději vzal ten svůj růžovoučký svetříček na to panděro a šel podepisovat nějaké své knižně vydané bláboly. Možná by tentokrát někdo trefil jeho a ne nějaké zvířátko. :-)

0/0
18.2.2009 22:29

palmic

Re: Mluvíte mi z duše

Trosku vic se nad tim zamyslete. Oni si nemysli, ze by podnikatel byl verbez protoze to rika Paroubek. On to rika proto, aby se strefil do jejich zkazenosti. Ale to je jen spicka ledovce, on to ma bohuzel hodne moc promyslene. Plati si tymy za stovky milionu, aby mu to vykalkulovali.

0/0
18.2.2009 22:52

Dennys

Zadna krize neni

tvrdili jeste nedavno "ekonomove" z ODS a koalice,  profesor klimatologie o ni rovnez nic nevedel. Dnes uz vi, ale pokud je, tak zas sama prejde. Na rozdil od Vas si nemyslim, ze je ucelne do nekonecna snizovat dane jedne skupine obyvatelstva. Na ci ukor asi???

Jo, kde jsou ty casy, kdyz liberalni ekonomove, managori a profesor klimatologie v Davosu hrimali o nutnosti co nejmensich zasahu statu do ekonomiky, o slabem statu a silnych koncernech,... Dnes ekonomove a managori (casto jiz vymeneni) visi politikum (statu) na ustech a natahuji ruku o pomoc jak na socialce.  Karel Marx se jiste v hrobe chechta.:-) 

Je chvalyhodne, ze jste coby priznivec ODS poslouchal projev budouciho premiera.

0/0
18.2.2009 21:08



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.