Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Terrurek

5. 11. 2008 9:10
no nevím

zvláštní že Levicová EU s*ala před vstupem jenom levičáky... pravice do ní skákala po hlavě... přijde mi to nefér takhle otáčet jak se to momentálně hodí.

0 0
možnosti

georgino

5. 11. 2008 10:03
Re: no nevím

ani já nevím, ostatně mám pocit, že EU se překonala. Nemám na myslijejich původní záměr, ale byrokracií, tupostí, neschopností respektovat menší státy. Zůstalo stejné Francie a Německo chtěj a budou za podpory VB a Itálie Evropě vládnout. To nechce ruskej Medvěd, shoda s Medvěděvem, nic úmyslného. A česko, nic. Jako Československo snad něco málo, německé průmyslové jsme převzali. Jsme Česko nebo Bohmen und Mahren. Občas mám ten pocit.

0 0
možnosti

Zubrsu

5. 11. 2008 13:43
Re: no nevím

:-):-)pokud mne zdání neklame, tak do EU nás hnal hlavně Paroubek a plamenými projevy s vykuleným kukuček druhý bobr soc.dem, pan Zaorálek a jedině Klaus řval, proto je z něj "euro-pesimista" a tomu děkujeme za vůbec nějaký projev nesouhlasu se vznikající "novou RVHP" v Bruselu.;-D Máte velmi krátkou paměť,dneska , kdyby bylo po sociálně demokraticku jsme už jen Špidlovi vazali, kterým bude jen přikazovat, kolik a jak dýchat, kolik vzduchu můžeme spotřebovat, jak moc zakroucený banán můžeme konzumovat a kolikrát za den můžeme souložit.....l;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS