Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

aninka

14. 8. 2008 9:20
dodatek příspěvku "taák jako rostlina možná"

Není to hysterie. Když si někde rozbalím jako správný čokoholik svoji čokoládu, mé okolí to nebude nijak obtěžovat.  Maximálně může pozvednout někdo obočí, že šustím papírkem. Ale nikdo mi nevyvrátí, že kouř z cigaret smrdí a my, okolí kuřáků, pak nutně smrdíme s ním...

0 0
možnosti

lachtan

14. 8. 2008 18:28
Re: dodatek příspěvku "taák jako rostlina možná"

Jej Aninko, Ty jsi právě ten případ militantního nekuřáka, neposlouchajícího argumenty, ktrerý si furt mele svou a v podstatě nereaguje na článek, ale na něco jiného. Ale, protože Tě znám, ani trošku Ti to nemám za zlé ;-)

0 0
možnosti
A

aninka

14. 8. 2008 9:16
Tabák jako rostlina možná

Budu-li se dívat na tabák jako na rostlinu, která roste kdesi na louce, třeba neodolám, přijdu k ní a přivoním. Dokonce bych možná přivoněli i k té sušené variantě, kterou poslední dobou výrobci podle mého neustále nastavují čím dál tím horšími smrady. I zde možná ještě připustím, že by tabák mohl vonět. Odmítám ale tvrzení, že ten hnusný šedivý oblak dýmu, který kuřáci vypouštějí do okolí, voní. Nevoní, smrdí. Smrdí mi z toho oblečení, když přijdu domů z hospody, kde jsem si buď trávila organismus alkoholel, popř. džusem, který bys, Honzo, možná oponoval, že obsahuje tolik konzervantů, že je ještě nezdravější než alkohol...

Kde jsme my nekuřáci byli? Nevím. Třeba existuje opravdu reinkarnace a třeba jsme zrovna v minulém století, v domě absolutního boomu kouření ve společnosti, právě umírali na rakovinu plic, jazyku... třeba je tohle druhá šance.

0 0
možnosti
AW

SledgeHewer

12. 8. 2008 14:16
Nesmysl!

Požaduji absolutní zákaz kouření v restauracích, hospodách i barech! Z dýmu je mi zle! Stejně tak požaduji zákaz podávání smažených jídel, stejně tak aromatických sýrů, mastných lupínků a brokolice! Z toho je mi taky zle! Taky požaduji zákaz tlustých vyžraných osob, protože z těch je mi zle úplně nejvíc! A já mám přeci právo na oběd v příjemném a kulturním prostředí! A já chudák přece nebudu hledat podnik, kam chodí jen atleti a vaří jen horskou vodu s lístkem indického čaje (jak by se mi líbilo)!

0 0
možnosti
M

markr

12. 8. 2008 16:18
Re: Nesmysl!

Vašnosti věděj, voni budou mít propálenej kotel z nezřízenýho způsobu života, když jim takhle všechno vadí. Nerozšoupávaj se indickým čajem a daj si tu teplou vodu in natůra. A hned na to klystýr. A potom ještě nejmíň pět. Každej dochtor jim řekne, že je to erc dobrý, když ve vás všechno hnije.

Voni provokujou, vašnosti, ale ňák jim to nejde. Věděj, voni budou mít votrávenej i mozek, nejen střevo. Daj si pár klystýrů, vyčistěj se, pak jim to bude pálit líp a ta provokačka pak bude aspoň intelektuálně hodná čtenářů tohodle blogu, věděj?

0 0
možnosti
M

markr

12. 8. 2008 13:57
Problém kouření je zástupný

Karma. Problém kouření je zástupný. Určitá část obyvatelstva totiž k životu potřebuje někoho, na kom si může beztrestně vybíjet svou agresivitu. Není to dané kulturou ani politickým režimem, tenhle typ lidí najdeme všude. Pro normálního člověka slouží k vybití sport. Nenormální, emocionálně deprivovaní jedinci páchají násilnou trestnou činnost nebo "bojují" proti něčemu, mají nutkavou potřebu někomu zasahovat do života, nejlépe jeho život řídit.

Existovali a někde dodnes existují zavržení lidé, které bylo možné beztrestně zabít. V euroamerické civilizaci tohle vymizelo, ale "společenská poptávka" trvá dál. Procento lidí, kterým tohle chybí, sice neznám, ale zřejmě bude poměrně vysoké, protože "kastu zavržených" je nutné uměle vytvářet dál. Populisté jim proto předhazují kuřáky, automobilisty, pejskaře nebo tlouštíky - zřejmě proto, aby se odvedla pozornost od skutečných společenských problémů a "mocní" mohli svá svinstva páchat zcela nerušeně. Primitivové se toho chytí...

0 0
možnosti

lachtan

12. 8. 2008 14:05
Re: Problém kouření je zástupný

Velmi hezky řečeno, přesně tak to je :-(

0 0
možnosti
M

markthrone

12. 8. 2008 13:02
Ač jsem zapřísáhlý nekuřák,

tak s Vámi výjimečně souhlasím. K hospodě skutečně patří dým, smrad a chlast. Komu se to nelíbí, ať si najde podnik, kde se tomuto neholduje. Líbí se mi pasáž s auty. Skutečně na maličkosti jsme pedanti, ale vážné věci mlčky přecházíme. Inu [>-]

0 0
možnosti
AA

abc

12. 8. 2008 16:59
Re: Ač jsem zapřísáhlý nekuřák,

Také jsem militantní nekuřák a také souhlasím. Jen nevím jak autor došel k názoru, že ve státě, kde je 65% nekuřáků a 90% lidí chodí do hospod, k hospodě nezbytně patří dým a smrad. Občas jezdím do Irska a skutečně jsem nepozoroval, že by se tam návštěvnost hospod snížila a už vůbec ne, že by někdo z kuřáků trpěl tím, že po návratu z hospody nesmrdí jak prase, naopak jsem slyšel štamgasty, že je to vlastně lepší, že jim stará po návratu nedělá hodinovou přednášku jak zase smrdí a jak bude muset zase prát.  Ale jinak je pravda, že zákaz kouření stejně jako zákaz potratů k ničemu dobrému nevede.

0 0
možnosti
C

chodovar

12. 8. 2008 12:18
Pěkný článek

     Autor má pravdu, i když řada diskutérů to zvrhla na to, zda kouření škodí nebo ne.

     Článek je přece o tom, že militantní nekuřáci pod pláštíkem dojemné péče o všechny by to chtěli zákonem zakázat. A ono je to především o dobrovolném rozhodnutí, v které hospodě se chci najíst.

      A jsem nekuřák, ale proti kuřákům nebojuji. 

0 0
možnosti
PZ

p-e-t-t-a

12. 8. 2008 11:32
Karma, díky

taky žiju strašně nezdravě, a vůbec mi to neva :-))

0 0
možnosti
S

Santa

12. 8. 2008 11:06
Já zas rád doutníky

a nejlépe ty kubánské. Ale v životě bych si nezapáli, když kolem někdo jí. Mám ale chuť to někdy kuřákům cigaret oplatit. Jak by se vám líbil oběd v takové mlze, že byste měl problém najít tu klobásu na talíři?

0 0
možnosti
TB

Tomáš Bobek

12. 8. 2008 10:32
Já chci vs já nechci

Klidně se v tom baru ožerte jako prase, když vám na tom tak záleží. Když mi nepoblijete boty bude to snad OK. Klidně si kuřte když jste taková měkota že se bez dávky nikotinu neobjedete. Když to nebudu muset po Vás dýchat. Prosím neaplikujte na chlastání a kouření společného jmenovatele - hospodu. Nelze. PS: většina toho co hoří, smrdí. Cigarety nejsou výjimka.

0 0
možnosti

lachtan

12. 8. 2008 10:39
Re: Já chci vs já nechci

Jste klasická oběť masivní propagandy :-)

0 0
možnosti
H

Honzzza

12. 8. 2008 10:30
škodí zdraví???

Jde mi o velmi rozšířený názor, který obhajuje dokonce i autor článku, že kouření škodí zdraví. To je v tom nejlepším případě pouze polopravda. Nejvíce škodí dehet z cigaretového papíru. Kouření vodní dýmky je dokonce zdraví prospěšné, neboť voda zadrží většinu škodlivin i z kouře samotného tabáku.

Nikotin sám nemá absolutně žádné karcinogenní účinky a někteří světoví lékaři ho dokonce doporučují podávat těhotným ženám a přidávat do kojenecké výživy.

Pokud by vám to ještě nestačilo, tak vězte, že je nezvratně vědecky prokázáno, že ženy, které kouří, téměř nikdy netrpí rakovinou děložní sliznice, že kouření po sedmdesátce účinně zabraňuje stařecké demenci a že většina lidí, kteří se dožili sta let, jsou aktivní kuřáci.

Takže ono to s tou škodlivostí zdraví nebude vůbec tak akutní, jak se dnes všude velkohubě hlásá, ale spíše naopak. V

0 0
možnosti

lachtan

12. 8. 2008 10:33
Re: škodí zdraví???

Ale neobhajuju, napsal jsem, že "nejspíš škodí zdraví"..... Nejsem schopen to posoudit objektivně a myslím, že to není zas tak důležité.

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.