Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

walteradolf

9. 8. 2008 17:34
Na co je cenzor?

Chcete-li poděkovat autorovi za článek cenzor vám odpoví:

Váš příspěvek nebyl uložen.

Litujeme, ale redakce iDNES si nepřeje, aby se příspěvek tohoto znění objevil v diskusi. Pravděpodobně obsahuje neplacenou reklamu, vulgární slovo nebo má rasistický obsah.

Pokud si myslíte, že jsme Vás poškodili, napište nám. Do mailu musíte zkopírovat níže uvedené číslo. Děkujeme za pochopení.

0 0
možnosti
RK

Radek0075

28. 7. 2008 17:36
Dotaz pro CENZORA.

Tento pán nazývá půlku národa "Malým českým xindlem".  A to jen na základě takových blbostí, jako že někdo nakupuje v levných SM.  Zajímalo by mě, proč já onoho člověka nesmím nazvat "Velkým českým xindlem". Pročak to někomu z "Nejdůvěryhodnějšímu" zpravodajskému portálu na českém internetu vadí? Asi jsme si všichni zase rovni:-©(Y)

0 0
možnosti
JC

jjenda

28. 7. 2008 17:08
Zajímalo by mě...

...jestli jste v těch podzemních garážích dal nabouranému za stěrač SPZku toho ksindla?

0 0
možnosti
RK

Radek0075

28. 7. 2008 18:52
Re: Zajímalo by mě...

Přece se neudá:-©

0 0
možnosti
VH

Stará kára

26. 7. 2008 10:23
No jo

Otázka zní, zda není normální většina (a podle vašeho líčení tvoří xindl většinu). Z tohoto pohledu: jste normální vy?

0 0
možnosti
RK

Radek0075

26. 7. 2008 10:17
Jestlipak Švarci víš, proč řada lidí když něco kupuje přes

aukro trvá na osobním setkání? Třeba proto, aby jim takovej šmejd jako si ty neposlal místo mobilu šutr. Nebylo by to poprvé kdy se něco takového stalo.  A jestlipak víš, proč lidé kupují v levných obchodech. Třeba proto, že nemají moc peněz. Třeba protože to jsou dvovci a vdovy v důchodu, kterým neustále rostou náklady na bydlení, energie, léky atd.... zatímco důchody stagnují. JEnže to pako který má v palici nas.... nikdy nepochopí.... Ale pro tebe jsou takoví lidé "malý český xindl". Tak se nech vyšetřit :-©(Y)

0 0
možnosti
AH

nyny.

25. 7. 2008 23:40
no ne

je to zvláštní, ale já takového člověka neznám ani jednoho, ale možná je to tím, žeapriori nehledám to negativní.Když tak čtu vaše články, tak musíte mít dost blbej život v takové permanentně negativní náladě.Ale jak píšete v diskusi, máte jedovatou slinu, asi je to lepší ventil než být zlý na lidi ( a asi bezpečnější) hihi

0 0
možnosti

lachtan

26. 7. 2008 0:06
Re: no ne

Jasně, a taky určitě ráda poznáváte nové lidišky, máte hodně "přátel" a milunkujete všecinky človíčky :-)

0 0
možnosti
B

bull.terrier.oracle@seznam.cz

25. 7. 2008 22:32
To je hrozné,

co to v té Praze žije za ksind. Ještě že tam nemusím jezdit. Taková hrůza ;-). Já jsem si vždycky říkal, co je mi na nich tak podezřelého ;-D.

0 0
možnosti
DN

denk niet

25. 7. 2008 22:40
Re: To je hrozné,

;-D;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
D

deatomizator-treti-generace

25. 7. 2008 21:29
heh

clanek zajimavy, ale dotaz... jestli pracuji v lekarne prodavacky, pak v prodejnach pracuji lekarnice? chapu to dobre ;-D

0 0
možnosti

lachtan

25. 7. 2008 22:48
Re: heh

No, omlouvám se, rozhodně jsem se nechtěl dotknout nějaké profese. Zaměstnanec v lékárně je kromě své odbornosti magistra farmacie samozřejmě také i prodavač. Doufám ale, že toto nevyznělo pejorativně, nebylo to tak myšleno.

0 0
možnosti
Z

Zapata

25. 7. 2008 20:52
Asi by to chtělo trochu více nadhledu.

Skoro mi ten Váš článek přijde jako ode mně. Nadávám úplně stejně, akorát na jiné věci. Asi je to tím, že máme každý jiné hodnoty. Kupříkladu mně až tak nevadí, když se mi někdo opře o auto nárazníkem tudíž to v klidu dělám taky.

0 0
možnosti
K

Krucipajs

25. 7. 2008 20:39
dobré

Opět jste trefně píchl do vosího hnízda. Jadyk píše, že podobní lidé žijí i jinde, pravda, souhlas, ale ta koncentrace je u nás přímo šílená, a jestli byl skutečně v Irsku, tak o tom musí něco vědět. A platí, čím víc na Východ, tím větší šmejd. A co se týče té Moravy, Vy jste fakt jiní. Ale my bohužel jiní nebudem a bude hůř.

0 0
možnosti
RS

Zly_Soused

25. 7. 2008 20:42
Re: dobré

Ano, v Japonsku žije nejvíc šmejdů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7102x
56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.