Jan Švarc

56 let, advokát žijící v Praze. Věnuji se především trestnímu právu. Moje stránky najdete zde.
 

Jan Švarc

Ukrajinské baby (inspirace kolegou Větvičkou) - fotoblog

Že chlapi jsou od přírody tak trošku šmíráci, ukázal už kolega Větva ve svém ukrajinském blogu před dvěma lety zde: http://vetvicka.blog.idnes.cz/c/45006/Podkarpatska-Rus-Zenske-jidlo-a-to-ostatni-Dil-druhy-zeny.html Trochu jsem ho podezíral, že to nafotil bůhví kde, ale když jsem letos zavítal na Ukrajinu, musel jsem mu dát za pravdu. Ukrajinky prostě nemaj chybu.... Koneckonců, koukněte se sami :-)

3.7.2010 v 15:38 | Karma: 22,62 | Přečteno: 4589x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Švarc

Ubrečený Štědrý večer v Praze (fotoblog)

Nikde žádný sníh, o mrazu ani nemluvě..... Leje jako z konve. Přesto jsem se pokusil zachytit atmosféru vánoční staré Prahy alespoň malinko. Krásné vánoce redakci, našim adminům, všem bloggerům i čtenářům. Podívejte se na dnešní štědrovečerní fotografie:

24.12.2008 v 22:38 | Karma: 21,91 | Přečteno: 3491x | Diskuse| Kultura

Jan Švarc

Tajný výlet do Gambie s igelitkou a podraz televizního štábu

Víte, že největší město v Gambii se jmenuje "Serekunda"? A že kousek od něj je další místo s poetickým názvem "Kundam kunda"? Možná ano, neboť dnes je Gambie vyhlášeným turistickým střediskem. V roce 1991 tomu tak ještě zdaleka nebylo.

4.8.2008 v 8:07 | Karma: 25,02 | Přečteno: 1856x | Diskuse| Cestování